افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

پیام رئیس جمهور به رئیس جمهور عراق تحویل داده شد.

  • کد خبر : 124262
پیام رئیس جمهور به رئیس جمهور عراق تحویل داده شد.

به گزارش بازار، محمدکاظم الصادق سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق در دیدار با عبداللطیف جمال رشید رئیس جمهور عراق پیام آیت الله رئیسی را در خصوص جنایات رژیم صهیونیستی به رئیس جمهور این کشور ابلاغ کرد. بر اساس این گزارش، دو طرف ضمن بررسی تقویت روابط دوجانبه، آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی […]

به گزارش بازار، محمدکاظم الصادق سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق در دیدار با عبداللطیف جمال رشید رئیس جمهور عراق پیام آیت الله رئیسی را در خصوص جنایات رژیم صهیونیستی به رئیس جمهور این کشور ابلاغ کرد.

بر اساس این گزارش، دو طرف ضمن بررسی تقویت روابط دوجانبه، آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

الصادق با اشاره به نشست آتی کشورهای اسلامی در ریاض ابراز امیدواری کرد که جامعه جهانی و به ویژه کشورهای اسلامی بتوانند تصمیمات عملی و موثری برای حمایت از مردم مظلوم غزه اتخاذ کنند.

در همین راستا دفتر رسانه ای رئیس جمهور عراق در اطلاعیه ای اعلام کرد که عبداللطیف جمال رشید رئیس جمهور عراق روز پنجشنبه 27 آبان 1402 سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق را پذیرفت.

این بیانیه می افزاید: در این دیدار، اوضاع سیاسی و تحولات منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و رئیس جمهور عراق بر اهمیت تقویت روابط دو کشور و هماهنگی و رایزنی در مورد موضوعات مورد علاقه مشترک به نحوی که در راستای خدمت به مردم باشد، تاکید کرد. ثبات منطقه و همکاری سازنده برای دستیابی به منافع متقابل و تاکید بر اینکه دو ملت باید همسایه باشند.

عبداللطیف رشید بر موضع قاطع عراق در حمایت از مسئله فلسطین و لزوم پایان دادن به حملات، بمباران و تجاوزات رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین و لزوم حمایت از تلاش‌ها برای ارتقای صلح و همزیستی مسالمت‌آمیز تاکید کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=124262

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.