افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

زندگی خصوصی ثروتمندان در نیویورک چگونه است؟

  • کد خبر : 124221
زندگی خصوصی ثروتمندان در نیویورک چگونه است؟

گزارش کردن پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصادی. به گزارش نیویورک تایمز، یک باشگاه خصوصی به نام «صفر باند» مورد علاقه شهردار شهر نیویورک، اریک آدامز، بخشی از موج جدیدی از خدمات خصوصی و فقط برای اعضای باشگاه است که اعضای آن متعلق به ساکنان هستند. ثروتمندترین در شهر نیویورک. . این نوع جدید از خدمات […]

گزارش کردن پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصادی. به گزارش نیویورک تایمز، یک باشگاه خصوصی به نام «صفر باند» مورد علاقه شهردار شهر نیویورک، اریک آدامز، بخشی از موج جدیدی از خدمات خصوصی و فقط برای اعضای باشگاه است که اعضای آن متعلق به ساکنان هستند. ثروتمندترین در شهر نیویورک. . این نوع جدید از خدمات خصوصی برای “اعضای باشگاه” نوعی جامعه دروازه ای در حال ظهور را در نیویورک ایجاد کرده است. در همین حال، زندگی روزمره برای اکثر نیویورکی ها به طور فزاینده ای ناپایدار است.

خدمات فوق العاده منحصر به فرد هلیکوپتر و کلوپ هایی که به کاربران امکان می دهد صدها دلار برای رزرو رستوران، غذاخوری، ورزش، قرار ملاقات با پزشک، نگهداری از کودک و سگ گردانی پیشنهاد دهند، بخشی از این روند جدید در نیویورک است. همه اینها نیویورک را به شهری تبدیل می کند که نیویورکی ها با هر پیشینه ای در کنار هم زندگی و کار می کنند که گویی توسط یک ستاره مشخص شده اند.

ثروتمندان مدتهاست سعی کرده اند از ناراحتی های زندگی شهری دوری کنند. با این حال، اکنون چیزی متفاوت ظاهر می شود. لازم نیست میلیاردر باشید، فقط باید یکی از افراد ثروتمند شهر باشید تا جدا از بقیه افراد جامعه، راه خود را به سمت یک نسخه ساده تر اما بسیار محدودتر از زندگی بیابید. حتی شهردار شهر نیویورک پاتوق مورد علاقه خود یک کلوپ «فقط اعضا» است.

به نظر می رسد ثروتمندان نیویورک در حال ایجاد شهری هستند که تا حد زیادی فقط برای آنها قابل دسترسی است.

آوریل بروبه، مدیر آژانس ولینگتون، که خدمات املاک و مستغلات را به افراد و خانواده های ثروتمند در نیویورک ارائه می دهد، می گوید: «تقاضا برای کمک 24 ساعته خانواده از سال 2020 افزایش یافته است. به گفته وی، حجم درخواست تقریباً برای انواع خدمات حتی در مقایسه با سه چهار سال قبل به شدت افزایش یافته است.

او خاطرنشان می کند که حقوق یک خانه دار حدود 45 دلار در ساعت است که از 30 دلار در ساعت قبل از همه گیری کووید-19 کمتر است و اکنون به طور گسترده انتظار می رود خانواده ها بیمه درمانی و سایر مزایای را برای خانواده های خود ارائه دهند. پیگیری کارمندان و چندین خانواده می تواند چالش برانگیز باشد. بروب می گوید که برخی از خانواده ها یک مدیر املاک یا رئیس کارکنان را برای مدیریت تدارکات و برنامه ریزی استخدام می کنند و یک فرد با تجربه می تواند سالانه 350000 دلار درآمد داشته باشد.

آنیتا راجرز، بنیانگذار British American Household Staffing، یک آژانس کارکنان داخلی با حضور گسترده در شهر نیویورک که در سال‌های اخیر تقریباً دو برابر شده است، می‌گوید: «همه‌گیری همه‌چیز را به‌طور چشمگیری تغییر داده است. “در حال حاضر خیلی سرمان شلوغ است.”

راجرز گفت که اکنون به جای اینکه یک پرستار بچه 40 ساعت در هفته کار کند، خانواده ها اغلب درخواست یک گروه چرخشی متشکل از دو یا سه پرستار بچه می دهند. او می گوید که در چنین شرایطی، پرستاران می توانند سالانه حدود 120000 دلار درآمد داشته باشند.

به گفته روسای شرکت‌های سرآشپز خصوصی و آژانس‌های کارمند ملی، نیویورکی‌های ثروتمند به طور فزاینده‌ای علاقه‌مند به استخدام سرآشپزهای خصوصی تمام وقت هستند. این سرآشپزها می توانند حدود 150000 دلار درآمد داشته باشند و فقط ناهار و شام را پوشش دهند. راجرز می گوید صبحانه معمولاً توسط خدمتکار در خانه سرو می شود. در آن زمان، سرآشپزها در حال خرید اقلام مورد نیاز برای تهیه ناهار و شام خواهند بود. سرآشپزهایی که به دنبال اقلام خاص هستند می‌توانند از خدمات تحویل ممتاز مانند Regalis Foods استفاده کنند، جایی که یک خرچنگ شاه قرمز نروژی زنده 720 دلاری تنها با یک کلیک فاصله دارد.

او خاطرنشان می‌کند که خانواده‌های ثروتمند نیویورکی به طور فزاینده‌ای به موقعیت‌های شغلی تخصصی‌تر، مانند خیاطی یا خیاطی آموزش‌دیده که مسئول همه چیز لباس است، علاقه‌مند هستند. او می گوید یک خیاط ماهر می تواند یک پیراهن دکمه دار را در 30 دقیقه اتو کند و معمولا ساعتی 50 تا 60 دلار درآمد دارد. در حالی که کارکنان می توانند در مراقبت از حیوانات خانگی کمک کنند، برخی از نیویورکی ها ترجیح می دهند سگ های خود را به پیاده روی روزانه ببرند، اغلب در مناطق جنگلی که حیوانات می توانند آزادانه بدود. این افزایش خصوصی را می توان با هزینه 250 دلار در روز از طریق شرکت های ارائه دهنده چنین خدماتی انجام داد.

همچنین ارائه خدمات فقط برای اعضا به حوزه بهداشت و درمان نیز تعمیم یافته است. Sollis Health، که خود را به عنوان اولین و تنها ارائه دهنده مراقبت های فوری در این زمینه معرفی می کند، امسال دو مکان در منهتن و یکی در همپتون ها در سال 2021 افتتاح کرد.

هزینه عضویت سالانه در آن مرکز از 3500 دلار شروع می شود و برای افراد 45 سال و بالاتر به 6000 دلار افزایش می یابد که شامل قرار ملاقات های یک روزه، آزمایش آزمایشگاهی در محل و مراقبت مجازی 24 ساعته می شود. تماس های ملی هزینه اضافی خواهند داشت. NutriDrip همچنین با انجام ویتامین درمانی داخل وریدی با هدف احیای نیویورکی های خسته و مضطرب، خدمات داخلی ارائه می دهد.

هزینه تزریق داخل وریدی NutriCleanse برای افراد غیرعضو 355 دلار است و شرکت ارائه دهنده آن ادعا می کند که با “سموم مضر ناشی از قرار گرفتن در معرض آلاینده های شهری” از طریق ترکیبی از ویتامین C، منیزیم، کلسیم، تورین و سایر عناصر مبارزه می کند. برای رزرو این سرویس در خانه ای در منهتن، باید 100 دلار اضافی و در خانه ای در بروکلین یا کوئینز، باید 125 دلار اضافی خرج کنید. اعضایی که 95 دلار در ماه یا 995 دلار در سال پرداخت می کنند، به نرخ های تخفیف دسترسی دارند.

Remedy Place که خود را «اولین باشگاه سلامت اجتماعی جهان» می‌نامد، در هالیوود، شمال غربی لس‌آنجلس، افتتاح شد و اولین محل خود را در نیویورک سال گذشته افتتاح کرد. عضویت در باشگاه 5400 فوت مربعی می تواند تا 2750 دلار در ماه هزینه داشته باشد و شامل دسترسی نامحدود به اکسیژن درمانی هایپرباریک، کلاس های حمام یخ، سرما درمانی و تخت نور قرمز است. درمان ها شامل کلاس های تمرکز و حرکت با سونای مادون قرمز و جلسات غوطه وری در آب یخ است.

اگرچه کلوپ های اجتماعی یک قرن قدیمی نیویورک به قدیمی بودن و خفه بودن شهرت دارند، نسل جدیدی از باشگاه های خصوصی در سال های اخیر افتتاح شده است. Zero Bond در محله Noho، مورد علاقه شهردار نیویورک، اریک آدامز و محل جشن پیروزی او در شب انتخابات 2021، 3850 دلار در سال به اضافه 1000 دلار هزینه شروع کار دریافت می کند. دلار برای عضویت عمومی برای سنین 28 تا 45.

امان در نیویورک که به عنوان گران ترین هتل شهر شناخته می شود، در سال 2022 یک باشگاه اعضای داخلی راه اندازی کرد که عضویت در آن مستلزم پرداخت هزینه اولیه 200000 دلار و هزینه سالانه 15000 دلار است. طراحی داخلی آن با بافت های نفیس ساخته شده است که ترکیبی از فضایی شبیه بالی و توکیو را تداعی می کند.

علاوه بر این، Casa Tua، که مکان‌هایی در میامی و پاریس دارد، در اوایل سال آینده یک رستوران خصوصی فقط برای اعضا در هتل Surrey در شرق نیویورک افتتاح خواهد کرد.

علاوه بر باشگاه های خصوصی، شرکت هایی که خدمات هلیکوپتر خصوصی را ارائه می دهند نیز در نیویورک شکوفا شده اند. Zip Aviation، یک سرویس هلیکوپتر خصوصی، گروه‌های حداکثر شش نفره را از اسکله به فرودگاه‌های محلی، از جمله Titerboro در نیوجرسی، یک مرکز منطقه‌ای برای جت‌های خصوصی به قیمت 2050 دلار در هر سمت، منتقل می‌کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=124221

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.