افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

آیا استفاده از ضد آفتاب در فصل پاییز ضروری است؟

  • کد خبر : 124100
آیا استفاده از ضد آفتاب در فصل پاییز ضروری است؟

به گزارش فرتاک نیوز، بیشتر آسیب های پوستی در خانم هایی که پوست حساسی دارند در این فصل اتفاق می افتد. می توانید به طور منظم از آن استفاده کنید ضد آفتاب از اکثر بیماری های پوستی جلوگیری می کند. به خاطر داشته باشید که این کرم ها فقط برای فصل تابستان نیستند. به خصوص […]

به گزارش فرتاک نیوز،

بیشتر آسیب های پوستی در خانم هایی که پوست حساسی دارند در این فصل اتفاق می افتد. می توانید به طور منظم از آن استفاده کنید ضد آفتاب از اکثر بیماری های پوستی جلوگیری می کند. به خاطر داشته باشید که این کرم ها فقط برای فصل تابستان نیستند. به خصوص که تأثیر اشعه ماوراء بنفش خورشید در پاییز بسیار بیشتر است.

نیاز به ضد آفتاب در روزهای سرد پاییزی

مهم نیست در چه فصلی از سال هستیم. استفاده از ضد آفتاب روزانه و حتی در منزل ضروری است. بیشتر پیری زودرس پوست صورت و دست ها به دلیل نور مستقیم خورشید است. به همین دلیل لکه ها و چین و چروک هایی نیز روی پوست ایجاد می شود. اگر می خواهید در آینده از درمان های گران قیمت پوست خودداری کنید، این کرم را جدی بگیرید. برای جلوگیری از جذب اشعه ماوراء بنفش بهتر است در فصل پاییز از ضد آفتاب استفاده کنید. کرم های ضد آفتاب به عنوان یک سد دفاعی در برابر آسیب های پوستی عمل می کنند.

1. از ریزش رطوبت پوست در روزهای سرد پاییزی جلوگیری کنید

پوست صورت و بدن انسان در فصل پاییز رطوبت و حجم قابل توجهی آب را از دست می دهد. در این فصل میزان رطوبت هوا بسیار پایین خواهد بود. بنابراین با استفاده از کرم ضد آفتاب می توانید پوست خود را مرطوب کنید.

2. پوست صورت را جوان و سالم نگه دارید

همانطور که گفته شد، اشعه خورشید پیرمرد را پیر و فرسوده می کند. پوست انسان با افزایش سن کلاژن خود را از دست می دهد. به همین دلیل به سرعت در معرض آسیب قرار می گیرد. استفاده از کرم ضد آفتاب در فصل پاییز برای جوانسازی و حفظ سلامت پوست بسیار مهم است. افرادی که روزانه از ضدآفتاب استفاده می کنند پوست سالم و جوان تری خواهند داشت. پس استفاده از ضد آفتاب را دست کم نگیرید!

3. جلوگیری از آسیب پوست و سرطان

اکثر سرطان های پوست، لکه ها، آسیب های پوستی و غیره. آنها توسط پرتوهای فرابنفش خورشید ایجاد می شوند. البته امروزه این اشعه ها باعث آفتاب سوختگی جدی نمی شوند. اما آنها می توانند سلول های پوست را برای فرآیند سرطان تحریک کنند. این اشعه ها قدرتمند هستند و با استفاده از ضد آفتاب می توان از آنها جلوگیری کرد!

آخرین کلمه در مورد کرم ضد آفتاب برای روزهای سرد پاییزی

استفاده از ضد آفتاب در روزهای پاییزی بسیار مهم است. همانطور که اشاره کردیم پوست با این کرم ها آبرسانی، جوانی و سلامتی خود را تضمین می کند. آیا در فصل پاییز هم از ضد آفتاب استفاده می کنید؟

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=124100

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.