افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

شمس آذر تیم گمنام در جمع بزرگان / نیاز به عملکرد خوب در لیگ برتر – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 123706
شمس آذر تیم گمنام در جمع بزرگان / نیاز به عملکرد خوب در لیگ برتر – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال شمس آذر قزوین پس از 9 هفته از رقابت های لیگ برتر توانست فراتر از انتظارات عمل کند و نتایج خوبی کسب کند. این تیم که فصل بیست و سوم را با شکایت باشگاه سایپا با رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با منهای سه امتیاز آغاز کرد با توجه […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال شمس آذر قزوین پس از 9 هفته از رقابت های لیگ برتر توانست فراتر از انتظارات عمل کند و نتایج خوبی کسب کند. این تیم که فصل بیست و سوم را با شکایت باشگاه سایپا با رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با منهای سه امتیاز آغاز کرد با توجه به اینکه اولین سال حضور خود را در دسته برتر ایران تجربه می کند. فوتبال توانسته است با اکثر تیم های رقابت کننده برای قهرمانی رقابت کند و خود را قابل قبول نشان دهد.

شروع ناامیدکننده در لیگ برتر

شمس آذر فصل را با تساوی یک بر یک مقابل استقلال خوزستان آغاز کرد و در هفته دوم با نتیجه 2 بر یک مقابل هوادار شکست خورد. این شروع ضعیف در هفته سوم جبران شد و شاگردان سعید دخی با برتری 3 بر صفر مقابل تیم صنعتی مس رفسنجان در خانه حریف نگاه ها را به خود جلب کردند.

اوج کار شمس آذری در تبریز و دیدار با تراکتورسازی در هفته ششم بود. در این نیمه شاگردان با به ثمر رساندن سه گل تیم پاکخمس را غافلگیر کردند و با موقعیت هایی که داشتند می توانستند گل های بیشتری بزنند اما با بدشانسی موقعیت هایشان تبدیل به گل نشد. تا دومین بازی بزرگ خود را با برتری سه بر دو مقابل تراکتور به پیروزی برساند.

توقف بردهای فولاد و استقلال

شمس آذر در هفته هشتم به مصاف فولاد خوزستان رفت. تیمی که دو بازی را با حضور مارتینز و در خانه پیروز شده بود، قصد داشت شمس آذر را در حضور هواداران خود شکست دهد تا رکورد 100 درصد برد مارتینز را حفظ کند. اما سعید دخی و شاگردانش این اجازه را به فولادی ها ندادند و اولین باخت مارتیز مقابل فولادی ها را در ورزشگاه خانگی ثبت کردند تا نشان دهند مهمان خوبی برای میزبان خود نبودند.

شمس آذر در هفته نهم در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف استقلال تهرانی رفت که در 4 بازی قبلی خود پیروز شده بود. شاگردان در این دیدار نشان دادند که تساوی ندارند و هر بار که از استقلال عقب افتادند موفق شدند به بازی برگردند و با نتیجه 2 بر 2 استقلال جواد نکونام را متوقف کردند و به پیروزی های متوالی این پایان دادند. تیم

شمس آذر تیم گمنام در جمع بزرگان/عملکرد دقیقا خوب در لیگ برتر

سه مدعی آقای گلی اما گمنام

شمس آذر در هفته دهم جمعه ساعت 15 در ورزشگاه دستگردی تهران به مصاف پیکان می رود. این تیم اکنون با 8 امتیاز در رده دهم قرار دارد و اگر فصل را با 3 امتیاز منفی شروع نمی کرد بالای دروازه گهر سیرجان در رده نهم قرار می گرفت.

عیسی مرادی، امیرحسین سرآبادانی و امیرمحمد نسایی بازیکنان گمنامی هستند که هر کدام سه گل برای شمس آذر در لیگ برتر به ثمر رساندند و رقابت جذابی برای کسب عنوان بهترین گلزن تیم خود و لیگ برتر با سایر بازیکنان دارند.

اگر شمس آذر بتواند در هفته دهم پیکان را شکست دهد و گل گهر سیرجان و سپاهان اصفهان که دو باشگاه صنعتی هستند گل نزنند می توانند یک پله در جدول صعود کنند و یک قدم به تیم مدعی سپاهان نزدیک شوند. اتفاقی که با احتساب اولین سال حضور این تیم در لیگ برتر می توان آن را بسیار مهم دانست و این تیم را در زمره بزرگان فوتبال ایران قرار داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=123706

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.