افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

چگونه استایل وینتیج داشته باشیم؟ برگرد به دوران شاهزاده سوار بر اسب با لباس هایت.

  • کد خبر : 123552
چگونه استایل وینتیج داشته باشیم؟  برگرد به دوران شاهزاده سوار بر اسب با لباس هایت.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- امروزه همه کمی با سبک های مختلف آشنا هستند یا حداقل نام آنها را در اینستاگرام شنیده و توجه آنها را به خود جلب کرده است، به همین دلیل همه دوست دارند یک استایل را طبق قوانین مد و مد انتخاب کنند. باید لب هایت […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- امروزه همه کمی با سبک های مختلف آشنا هستند یا حداقل نام آنها را در اینستاگرام شنیده و توجه آنها را به خود جلب کرده است، به همین دلیل همه دوست دارند یک استایل را طبق قوانین مد و مد انتخاب کنند. باید لب هایت را برای ستایش باز کنی. حالا در این بین حتما یک سری استایل با لباس های قدیمی در کنار آرایش کلاسیک و اکسسوری های وینتیج دیده اید و فکر کرده اید که این چه سبکی است که به آن استایل وینتیج می گویند. ممکن است قدیمی به نظر برسد

اما اکنون ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که سبک وینتیج چیست؟ مهمترین اصل در استایل وینتیج این است که با استایل و لباس خود از دوره های زمانی گذشته الهام بگیرید که طرفداران بی شماری دارد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید وینتیج عموماً به کالاهای با ارزش و گران قیمتی اطلاق می‌شود که از زمان و دوره‌ای در گذشته به دست ما می‌رسند و با دیدن آن‌ها حس خوبی به ما می‌دهند. این سبک جالب از دوران جنگ جهانی اول الهام گرفته شده است، زمانی که شرکت های تولیدی به دلیل اینکه با کمبود تولید پارچه مواجه بودند، محصولات خود را تجدید و به فروش می رساندند. حالا بیایید به یادگیری نحوه داشتن یک استایل وینتیج ادامه دهیم.

پازل را به گونه ای کامل کنید که سبک شخصیت شما را منعکس کند.

قبل از رفتن به جمع آوری این سبک بهتر است به چیزهای کوچک و جزئیاتی که می خواهید استایل شما داشته باشد فکر کنید، درست است که باید از شما الهام گرفته شود، اما باید امضای خود را نیز در استایل خود داشته باشید. در نهایت، یک سبک جدید می تواند افکار شما را هدایت کند و شما را به دنیای جدیدی ببرد، بنابراین باید سعی کنید استایل را کلاسیک تر کنید، اما اگر از بودن در لباس هایی که می تواند توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند خجالت می کشد، بهتر است این سبک را انتخاب نکنید. برای انتخاب لباس های این سبک به بقیه لباس هایتان فکر کنید و سعی کنید آنها را با هم ترکیب کنید.

سبک وینتیج

اقلام قدیمی را انتخاب کنید که پوشیده نمی شوند.

اگر نمی‌خواهید شبیه مجسمه‌های زنده‌ای باشید که در موزه‌ها برای نشان دادن سبک پوشش یک دوران گذاشته می‌شوند، بهتر است به دنبال لباس‌هایی باشید که با وجود کلاسیک بودن، همیشه مد هستند، یعنی آن رنگ‌ها و طرح‌هایی که می توانند سال های متوالی دوام بیاورند ما بدون نگرانی از فرسودگی آنها از آنها استفاده می کنیم زیرا آنها هنوز مد هستند و با بقیه لباس های ما ترکیب می شوند، در هر دوره یک سری از مدل ها و لباس ها مد می شوند و سپس از مد می افتند، اما در بین همه لباس ها در این مدل ها تعدادی لباس کلاسیک همیشه مد هستند مانند پیراهن های گلدار، کت های طرح پلنگی، کت های چرمی و ….

سبک وینتیج

در استایل وینتیج حتما کیفیت را در نظر بگیرید.

درست است که لباس هایی که قرار است با استایل وینتیج خود بپوشید را می توان در فروشگاه های دست دوم به فروش رساند و برای خرید آن ها باید به آن مکان ها مراجعه کرد، اما چیزی که باید در نظر بگیرید این است که حتی در این شرایط باید به دنبال کیفیت بالا در لباس های مختلف باشید، چه مدل لباس های شما، زیرا ممکن است تغییراتی در آنها ایجاد کنید و آنها را بدوزید یا در نهایت بخواهید آنها را بشویید، بنابراین هر لباسی که برای این مدل و مدل در نظر می گیرید باید دوام کافی داشته باشد و ثبات. برای این تم ها، بنابراین در این بین باید به دنبال پارچه هایی باشید که دارای جنس محکم و مقاوم و همچنین نرمی و لطافت باشند.

سبک وینتیج

لباس های قدیمی و مدرن را با هم ترکیب کنید

یکی از راه‌های آسانی که می‌توانید از آن برای مدرن به نظر رسیدن در حالی که استایل وینتیج می‌پوشید استفاده کنید، ست کردن لباس‌ها است، یعنی ترکیبی از لباس‌های امروزی که هرگز از مد نمی‌افتند با لباس‌های قدیمی‌تان. سعی کنید لباس های امروزی خود را ساده و ساده نگه دارید. به عنوان مثال، می توانید یک ژاکت قدیمی قدیمی را با یک پاچه مدرن مانند چرم ست کنید و فوق العاده زیبا به نظر برسید. بنابراین، همه چیز به سلیقه و خلاقیت شما بستگی دارد زیرا هیچ قانون دقیقی برای این منظور وجود ندارد.

سبک وینتیج

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=123552

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.