افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

دستبند کارتیه یک مدل نیست، انواع مختلفی دارد که می توان آنها را با سبک های مختلف ترکیب کرد. فانتزی شدن

  • کد خبر : 123514
دستبند کارتیه یک مدل نیست، انواع مختلفی دارد که می توان آنها را با سبک های مختلف ترکیب کرد.  فانتزی شدن

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- شکی نیست که همه میل به زیبایی دارند و زن و مرد هم چنین تمایلی ندارند، درست است؟ زیرا چه خانم باشید و چه آقا، قطعاً می خواهید همیشه خوش تیپ به نظر برسید و همه ما تا حدودی از مد و ترندهای دنیا پیروی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- شکی نیست که همه میل به زیبایی دارند و زن و مرد هم چنین تمایلی ندارند، درست است؟ زیرا چه خانم باشید و چه آقا، قطعاً می خواهید همیشه خوش تیپ به نظر برسید و همه ما تا حدودی از مد و ترندهای دنیا پیروی می کنیم، حتی اگر بگوییم مد را دوست نداریم، باز هم برخی از آنها را دوست داریم. آی تی. از مقالات شما! مد فقط لباس نیست، می تواند به کیف، کفش، اکسسوری، آرایش و خیلی چیزهای دیگر مرتبط باشد و همانطور که یک فرد همیشه می خواهد پیشرفت کند، به آنچه دیگران می پوشند و می توانند تغییر دهند نگاه می کند.

اما بیایید از خصیصه ای که در همه ما وجود دارد بگذریم و کمی جزئیات بیشتری به دست آوریم. به عنوان مثال در این مقاله قصد داریم در مورد دستبند کارتیه یا کارتیه صحبت کنیم و نحوه ترکیب انواع آنها را یاد بگیریم. آیا می دانید اکسسوری یکی از مهم ترین قسمت های استایل هر زن و مردی است که می تواند زیبایی و جذابیت شما را کامل کند؟ پس با ما همراه باشید

ابتدا مشخص کنید که قرار است برای چه مراسم یا فصلی از آن استفاده کنید.

قطعا اولین نکته این است که ببینید آیا این سبک دستبند برای فضایی که قرار است به آن بروید مناسب است یا خیر. این مراسم غیر رسمی است یا رسمی؟ آیا مهمانان دوستان صمیمی، خانواده یا همکاران شما هستند؟ در واقع، بسیار مهم است که ببینید چه نوع پوششی دارید و افراد حاضر چه کسانی هستند. می‌پرسید چرا فرض کنید قرار است با دوستانتان وقت بگذرانید، در این صورت نشان دادن سبکی جدید و متفاوت به دوستانتان می‌تواند بسیار جالب باشد. برای مثال می توانید از چندین حلقه به همراه یک دستمال گردن و اکسسوری هایی با طرح ها و رنگ های مختلف که در اینستاگرام و بازار موجود است استفاده کنید.

اما برای یک مراسم رسمی تر، می توانید از یک دستبند ساده و شیک کارتیه استفاده کنید که ظرافت و ابهت شما را دو چندان می کند. ست انگشتر طلای دستبندتان را فراموش نکنید!

هنزاگلد

طیف رنگی دستبند کارتیه را در نظر بگیرید.

یکی از اساسی ترین اصول مد و استایل مناسب، ترکیب بندی صحیح از نظر رنگ هاست که باید با هم هماهنگ باشند. شاید برایتان عجیب باشد اما باید بدانید که ترکیب رنگ اکسسوری ها با لباس بسیار مهم است. مثلا اگر جواهرات رنگی بپوشید که ربطی به استایل و رنگ لباس شما ندارد، نه تنها شما را زیبا می کند، بلکه از دور هم نامرتب به نظر می رسید. این سوال سه اصل مهم دارد.

ابتدا رنگ های مشابه را انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر لباس شما آبی است، بهترین گزینه به عنوان اکسسوری، جواهرات با سنگ زمرد سبز است.

مورد دوم استفاده از رنگ های مکمل است. رنگ های مخالف در نمودار رنگ مکمل یکدیگر هستند. مثلا یک پیراهن زرد جذاب یا یک لباس با گردنبند ظریف طلای زرد که از سادگی خاصی برخوردار است می تواند استایل شما را زیبا و جذاب کند. سرویس های نیمه ست کارتیه می توانند به راحتی با این سبک مطابقت داشته باشند.

در نهایت هر رنگی که به سیاه و سفید نزدیک شود می تواند زیبا باشد. اگر این سبک را دارید، با استفاده از جواهرات کارتیه که دارای سنگ های رنگی است، ظاهری فوق العاده و مطمئن ایجاد کنید.

394947205_1035726120944790_8903346954933130260_n

به ظرافت و ضخامت دستبند کارتیه توجه کنید.

فراموش نکنید که سبک های چاپی نیاز به جواهرات کوچک و ظریف به رنگ زرد یا سفید دارند تا شلوغ به نظر نرسند و تعادل خوبی ایجاد کنند. مثلا دو قلب و سرویس کارانول د کارتیه با طراحی ظریف و زنجیر شاید بهترین گزینه باشد!

برای خانم هایی که به استایل های کتی علاقه دارند باید خبر خوبی باشد که این سبک ترکیب لباس در دنیای مد بسیار جذاب است و مشهورترین سلبریتی ها از آن استفاده می کنند که می توانید آن را با دستبند سه رنگ کارتیه، سرویس C کارتیه و دستبندهای زنجیره ای بپوشید. کارتیه ظاهر شما را کامل می کند.

جواهرات کارتیه

جواهرات شخصیت شما را نشان می دهد

مطمئناً هرکسی که برای اولین بار شما را می بیند، هیچ ایده ای از روح شما ندارد، پس چه چیزی باقی می ماند؟ ظاهر و استایل شما بیانگر شخصیت شماست. بنابراین، بادی قطعا به این موضوع توجه زیادی داشته است. از طرفی نه تنها لباس، کیف و کفش نقطه پایانی خوش تیپ بودن است، بلکه اکسسوری های استفاده شده می توانند جایگاه ویژه ای داشته باشند. آیا می توانید تصور کنید که یک ست جواهرات کارتیه چقدر می تواند ظرافت و استایل شما را نشان دهد؟ لوازم جانبی به تنهایی نشانه شخصیت شما هستند.

لوازم جانبی





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=123514

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.