افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

لیگ قهرمانان اروپا: صعود رئال، اینتر و بایرن/باخت منچستر – تابناک

  • کد خبر : 123360
لیگ قهرمانان اروپا: صعود رئال، اینتر و بایرن/باخت منچستر – تابناک

هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با مشخص شدن چهره سه تیم دیگر صعود کننده به مرحله حذفی این رقابت ها به پایان رسید. به گزارش تابناک ورزشی، پس از پایان دیدارهای هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و آخرین شب این هفته، چهارشنبه شب شش دیدار از گروه A تا D برگزار […]

هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با مشخص شدن چهره سه تیم دیگر صعود کننده به مرحله حذفی این رقابت ها به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از پایان دیدارهای هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و آخرین شب این هفته، چهارشنبه شب شش دیدار از گروه A تا D برگزار شد که در پایان رئال مادرید مادرید، اینترمیلان و بایرن مونیخ در لیست تیم هایی قرار گرفتند که کوهنوردان به آنها پیوستند.

در گروه A، بایرن مونیخ میهمان خود گالاتاسرای ترکیه را با نتیجه 2 بر یک شکست داد. هر دو گل بایرن مونیخ توسط هری کین در دقایق 80 و 86 به ثمر رسید و سدریک باکامبو در دقایق 3+90 تک گل گالاتاسرای را به ثمر رساند.

در دیگر دیدار این گروه، منچستریونایتد در دانمارک مقابل میزبان خود کپنهاگ با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد. راسموس هویلون دو بار در دقایق 3 و 28 و برونو فرناندز در دقیقه 69 (پنالتی) برای منچستریونایتد گلزنی کردند. از سوی دیگر کپنهاگ با گل های محمد علیونسی در دقیقه 45، دیگو گونزالس در دقیقه 45 + 9 (پنالتی)، لوکاس لراگر در دقیقه 83 و رونی باردگی در دقیقه 87 به بازی برگشت که این نتیجه در حالی به دست آمد. منچستریونایتد از دقیقه 42 با اخراج مارکوس راشفورد با 10 بازیکن بازی می کرد.

بایرن مونیخ با نتایج این دو بازی 12 امتیازی شد و صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را به عنوان صدر گروه قطعی کرد. منچستریونایتد اما شکست سه امتیازی را پذیرفت و کمتر از کپنهاگ و گالاتاسرای که هر دو با چهار امتیاز در قعر جدول گروه هستند، باقی ماند، بنابراین شانس صعود آنها به طور جدی در خطر است. این در حالی است که بازی بعدی شیاطین سرخ در ترکیه برابر گالاتاسرای و آخرین بازی آنها برابر بایرن مونیخ خواهد بود.

در گروه B آیندهوون هلند با تک گل دقیقه 12 لوک دیونگ لانس فرانسوی را شکست داد. از همین گروه، آرسنال با نتیجه 2-0 مقابل سویا در اسپانیا پیروز شد که لئاندرو تروسار در دقیقه 29 و بوکایو ساکا در دقیقه 64 برای توپچی ها گلزنی کردند. در جدول گروه B آرسنال با 9 امتیاز صدرنشین است، آیندهوون و لنس با پنج امتیاز و بر اساس نتایج دیدارهای رودررو دوم و سوم هستند و سویا با دو امتیاز در رده آخر قرار دارد.

از گروه C، رئال مادرید به راحتی میهمان پرتغالی خود، براگا را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد. گل‌ها را براهیم دیاس در دقیقه 27، وینیسیوس جونیور در دقیقه 58 و رودریگو در دقیقه 61 به ثمر رساندند. دو هفته پس از پایان مرحله گروهی، صعود خود را به مرحله یک هشتم نهایی قطعی کرد. در جدول این گروه پس از رئال مادرید، ناپولی با هفت امتیاز در رده دوم، براگا با سه امتیاز سوم و یونیون برلین با یک امتیاز در انتهای جدول قرار دارند.

تیم فوتبال اینتر در آخرین دیدار گروه D موفق شد با تک گل دقیقه 85 لائوتارو مارتینز از روی نقطه پنالتی میزبان سالزبورگ اتریش را شکست دهد. با این نتیجه، اینتر 10 امتیازی شد و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به رئال سوسیداد در رده دوم جدول باقی ماند، هرچند صعود هر دو تیم به مرحله یک هشتم نهایی قطعی شد، زیرا سالزبورگ در رده سوم قرار دارد. آنها با سه امتیاز و بنفیکا بدون امتیاز شانسی برای صعود در دو هفته باقی مانده از مرحله گروهی نخواهند داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=123360

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.