افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

این کشور متعلق به 85 میلیون ایرانی است.

  • کد خبر : 123029
این کشور متعلق به 85 میلیون ایرانی است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی با بیان اینکه «کشور متعلق به 85 میلیون ایرانی عاشق خاک و سرزمین خود است که البته نظرات متضاد و اختلاف سلیقه دارند و با یکدیگر هم عقیده نیستند»، تصریح کرد: ایرانی ها می دانند که ایران را دوست دارند. سخنگوی کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی با بیان اینکه […]



سخنگوی کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی با بیان اینکه «کشور متعلق به 85 میلیون ایرانی عاشق خاک و سرزمین خود است که البته نظرات متضاد و اختلاف سلیقه دارند و با یکدیگر هم عقیده نیستند»، تصریح کرد: ایرانی ها می دانند که ایران را دوست دارند.






حقیقت: کشور متعلق به 85 میلیون ایرانی است.


سخنگوی کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی با بیان اینکه «کشور متعلق به 85 میلیون ایرانی عاشق خاک و سرزمین خود است که البته نظرات متضاد و اختلاف سلیقه دارند و با یکدیگر هم عقیده نیستند»، تصریح کرد: ایرانی ها می دانند که ایران را دوست دارند.

احمد راستینه در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه آنچه باعث پیروزی انقلاب اسلامی و پایبندی همه ارکان ملت ایران به آرمان ها، فریادها و شعارهای امام خمینی (ره) شد، اتحاد، همبستگی و اتحاد یکایک بود، گفت: گوشه ای از ملت ایران گفت: آنچه باعث رونق دفاع مقدس ما شد، حضور چهره های مختلف و خلق صحنه هایی بود که مردم از دیدن آن شگفت زده می شوند. چهره هایی که حزب اللهی بودن یا نبودن آنها کاملا مشخص نبود و مردم هیچ اطلاعی از آنها نداشتند به مقام شهادت رسیدند و تاریخ پرافتخار دفاع مقدس را رقم زدند.

وی ادامه داد: افراد زیادی بودند که در ظاهر نمی توان آنها را حزب الله نامید، اما در جنگ نابرابر جبهه مقاومت و جبهه عبری عربی در ایجاد تکفیری داعش به جبهه مقاومت پیوستند و در سوریه حضور یافتند. . و حتی شهید شدند و این همه مردم. ظاهراً آنها حزب الهی نیستند، اما در واقع به انقلاب اسلامی پایبند هستند و از پیروزی های انقلاب شادی می کنند و از آسیب های وارد شده به کشور و انقلاب اشک می ریزند. . در مراسم تشییع حاج قاسم شاهد صحنه های بی نظیری با حضور همه سلایق سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بودیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه «کشور برای تک تک مردمان خاکی و کسانی است که قلبشان به عشق ایران اسلامی می تپد»، گفت: کشور مال همه مردمی است که خندیدند و شاد شدند. شادی های کشور و آنها در غم و اندوه کشور شاد شدند، کشور گریه کرد و غمگین شد. کشور برای تک تک عناصری است که در عرصه ورزش و هنر، تئاتر و سینما و در عرصه اندیشه و اندیشه برای سربلندی ایران اسلامی از کشور دفاع کردند. مملکت متعلق به 85 میلیون ایرانی عاشق زمین و خاک است که البته نظرات متضاد و اختلاف سلیقه دارند و با یکدیگر هم عقیده نیستند و همه فرزندان حزب الهی خود را خادم 85 میلیون ایرانی می دانند که دوستشان دارند. ایران.

راستینه در ادامه با تاکید بر پرهیز از ارائه مطالبی که همه نظرات کشور را نادیده می گیرد، به ویژه در ماه های منتهی به انتخابات، در پاسخ به سخنان مهمان یکی از برنامه های تلویزیونی مبنی بر اینکه کشور متعلق به حزب الله». وی تاکید کرد: اساسا من با فردی که چنین مطلبی را بیان کرده کاری ندارم و او را نمی شناسم، اما ماهیت و هویت رسانه ایجاد همبستگی ملی است. صدا و سیما هم مانند سال های گذشته باید تلاش کند تا وحدت و همبستگی ملی و حضور یکپارچه ملت را برای ایفای نقش در انتخابات پیش رو و شکل دادن به این سناریو ایجاد کند. ایجاد تفرقه، اختلاف و ایراد بین افراد با سلایق مختلف در جامعه نه زیباست و نه درست و من معتقدم زیبایی جامعه تضاد آراء و اختلاف سلیقه است. در عین حال معتقدم روح حاکم بر جامعه ایرانی اسلامی ما روحیه دینی و معنوی است و مهمترین مولفه در دستیابی به آینده بهتر برای ایران اسلامی همبستگی و همگرایی ملی است.







۰