افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
6

ترفندهایی برای خوشمزه تر کردن شنیسل مرغ; از کجا بفهمیم شنیسل با مغز سرخ شده پخته می شود؟

  • کد خبر : 123004
ترفندهایی برای خوشمزه تر کردن شنیسل مرغ;  از کجا بفهمیم شنیسل با مغز سرخ شده پخته می شود؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- شنیسل مرغ یکی از غذاهای خوشمزه و پرطرفدار است که با سینه مرغ، تخم مرغ، آرد سفید، آرد سوخاری و تعدادی ادویه تهیه می شود. این غذای خوشمزه جایگاه ویژه ای در منوی رستوران ها دارد و معمولا ترکیبی فوق العاده با پیاز سرخ شده، […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- شنیسل مرغ یکی از غذاهای خوشمزه و پرطرفدار است که با سینه مرغ، تخم مرغ، آرد سفید، آرد سوخاری و تعدادی ادویه تهیه می شود. این غذای خوشمزه جایگاه ویژه ای در منوی رستوران ها دارد و معمولا ترکیبی فوق العاده با پیاز سرخ شده، سیب زمینی سرخ شده و قارچ سرخ شده است. برای تهیه شنیسل مرغ نیازی به رفتن به رستوران ندارید، می توانید آن را خودتان در خانه درست کنید.

درست کردن شنیسل مرغ اصلا کار سختی نیست اما مثل هر غذای دیگری یک سری ترفندها دارد که اگر آنها را رعایت کنید یک شنیسل مرغ خوشمزه و خوش رنگ خواهید داشت. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا رازهای خوشمزه تر شدن آن را به شما بگوییم.

مرغ را آماده کنید

برای تهیه شنیسل مرغ، گوشت را با چرخ گوشت بزنید تا پخش شود. برای این کار حتما گوشت را روی نایلون قرار دهید تا هنگام هم زدن نشکند. مرغ را با آب پیاز، آبلیمو، زعفران، زردچوبه، نمک، پاپریکا، فلفل قرمز، آویشن، فلفل سیاه و پودر تخم گشنیز مزه دار کنید و حدود 1 ساعت در یخچال استراحت دهید.

طعم دهنده آرد نان و آرد سفید.

آرد سوخاری و آرد سفید را حتما با نمک، آویشن، پودر کاری، فلفل قرمز، فلفل سیاه، پودر سیر و کنجد مزه دار کنید. حتما از پودر سوخاری ریز استفاده کنید، اگر پودر سوخاری درشت باشد ممکن است در حین سرخ کردن از مرغ جدا شود و تکه های جدا شده بسوزد یا به پودر سوخاری های دیگر بچسبد و ظاهر نامناسبی پیدا کند.

سرخ کردن مهم ترین قسمت تهیه شنیسل مرغ است.

ماهیتابه ای را روی حرارت قرار دهید، صبر کنید تا کاملا داغ شود و سپس 1 سانتی متر روغن داخل آن بریزید. اگر روغن خوب داغ نشود لایه شنیسل و قسمت سرخ شده جدا می شود. حرارت باید متوسط ​​باشد، اگر کم باشد غذاهای سرخ شده روغن زیادی جذب می کنند.

حالا ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه بفهمیم شنیسل پخته شده است؟ اجازه بدهید به شما بگویم. برای این کار یک خلال دندان یا سیخ چوبی را داخل شنیسل ها فرو کنید و تا 3 بشمارید و سپس خلال دندان را بردارید. حالا نوک چوب را در دست خود قرار دهید. اگر داغ باشد یعنی شنیسل پخته شده است. در غیر این صورت پخت کامل زمان می برد. .

اگر می خواهید آشپزی ما را دنبال کنید به صفحه آشپزی شایانوز سر بزنید.

شنیسل مرغ





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=123004

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.