افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
4

پیشکسوت پرسپولیس: قدرت ما به آسیا نمی رسد و باید روی لیگ تمرکز کنیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 122974
پیشکسوت پرسپولیس: قدرت ما به آسیا نمی رسد و باید روی لیگ تمرکز کنیم – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: باید بین لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر جدایی ایجاد شود چرا که در آسیا قدرت کاری نداریم. امیرحسین اصلانیان در گفت وگو با فارس، درباره تساوی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پیش بینی می کردم پرسپولیس برای برد در این بازی به میدان […]

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: باید بین لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر جدایی ایجاد شود چرا که در آسیا قدرت کاری نداریم.

امیرحسین اصلانیان در گفت وگو با فارس، درباره تساوی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پیش بینی می کردم پرسپولیس برای برد در این بازی به میدان بیاید زیرا استقلال تاجیکستان ضعیف ترین تیم تاریخ بود. این گروه اما پرسپولیسی ها نتوانستند عملکرد خوبی در این بازی از خود نشان دهند. در این تیم مدافع چپ پای تخصصی وجود نداشت و مجبور شدند از بازیکن راست پا در این قسمت استفاده کنند. به نظر من در شرایط فعلی باید لیگ قهرمانان آسیا را از لیگ برتر جدا کنیم چون شرایط به گونه ای است که قدرت ما به آسیا نمی رسد.

وی در پاسخ به این سوال که پرسپولیس چند شانس برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا دارد، افزود: دیگر مهم نیست که پرسپولیس می تواند به مرحله بعد صعود کند یا خیر، زیرا حتی اگر این تیم از این مرحله عبور کند. گروه در مرحله بعد قطعا حذف خواهد شد. با این شرایط هیچ توقعی از پرسپولیس نیست و فکر می کنم بهتر است بین لیگ آسیا و لیگ داخلی تمایز قائل شویم تا روی بازی های داخلی تمرکز کنیم. تیم هایی مثل سپاهان و تراکتور در حال رشد هستند و قطعا نتایج آنها با پیشرفت بهتر خواهد شد. مسابقات ادامه دارد. .

مهاجم دهه 70 پرسپولیس درباره عملکرد بازیکنی مثل نبیل بهویی مهاجم جدید پرسپولیس اضافه کرد: گل محمدی می گوید او را ندیده و نظری درباره جذب این بازیکن نداده است اما چقدر برای جذب این بازیکن هزینه شده است. او را استخدام کند. این بازیکن باید مشخص باشد. وقتی بازیکنی از نظر فنی نمی تواند به تیم کمک کند، دلایل جذب او را باید در چیزهای دیگر دید! البته این مشکل ربطی به پرسپولیس ندارد چون در همه تیم ها چنین مشکلاتی وجود دارد و حتی در زمان برونکو دو بازیکن اوکراینی در چین حضور داشتند که حتی او برای آنها بازی نکرد. گل محمدی چند بازیکن می خواست اما باشگاه به بهانه بی پولی یا پر بودن بودجه آن ها را جذب نکرد و حالا دست مربی خالی است.

اصلانیان درباره اینکه سپاهان حریف هفته آینده پرسپولیس را چگونه ارزیابی می کند: فکر می کنم سپاهان الان در بهترین شرایط است چون در یک بازی آسیایی 11 گل زد که 9 گل آن را خورد! در حال حاضر اگر یک تیم لیگ چهار با تیم های ایرانی روبرو شود، زدن 9 گل سخت است، حتی اگر حریف یک تیم خارجی باشد. سپاهان بازیکنان بسیار خوبی دارد و کادرفنی این تیم به خوبی شرایط فوتبال ایران را می شناسد. پیش بینی من این است که دیدار پرسپولیس و سپاهان قهرمان لیگ را مشخص کند. با وجود اینکه استقلال در بالای جدول است اما این تیم اقتصادی بازی می کند و خیلی سخت امتیاز می گیرد و به همین دلیل فکر می کنم این تیم در آینده دچار مشکل شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره اتفاقات اخیر و درگیری های لفظی پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: این اتفاقات کار را سخت می کند اما قبل از هر چیز باید به بحث هایی اشاره کنم که در چند وقت اخیر مطرح شده است. این بحث ناهار در مورد بازیکنان پرسپولیس واقعاً در شأن و اعتبار این باشگاه تأثیر می گذارد زیرا بازیکنان این تیم آنقدر ثروتمند هستند که هر کدام می توانند صاحب یک رستوران شوند. در مورد بازی پرسپولیس و استقلال هم باید بگویم که این دعواها باعث می شود سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال وارد آن شوند و حتی شنیده ام که می توانند دربی را بدون تماشاگر برگزار کنند چرا که این نوع قتل شخصی این افراد باعث شده است. هرگز اتفاق نیفتاد وجود داشته است. شنیده ام برای جلوگیری از درگیری ها و درگیری های احتمالی می توان دربی را بدون تماشاگر برگزار کرد و معتقدم باید دیدار صمیمانه ای بین مربیان دو تیم برگزار شود زیرا در غیر این صورت نمی توان دربی و حواشی آن را کنترل کرد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)