افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

علت عدم صدور رای تجدید نظر از سوی پرسپولیس و سپاهان مشخص شد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 122891
علت عدم صدور رای تجدید نظر از سوی پرسپولیس و سپاهان مشخص شد – پرسپولیس نیوز

کمیته استیناف به یک دلیل هنوز در مورد اعتراض دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کسر امتیاز از این تیم ها رای صادر نکرده است. اتحادیه فوتبال و کارگروه نظارت بر قراردادها پس از اعلام قوانین جدید نقل و انتقالات در فصل جدید لیگ برتر، قراردادهای چند باشگاه لیگ برتری در ماه های اخیر و […]

کمیته استیناف به یک دلیل هنوز در مورد اعتراض دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کسر امتیاز از این تیم ها رای صادر نکرده است.

اتحادیه فوتبال و کارگروه نظارت بر قراردادها پس از اعلام قوانین جدید نقل و انتقالات در فصل جدید لیگ برتر، قراردادهای چند باشگاه لیگ برتری در ماه های اخیر و از این حیث پرونده سپاهان و پرسپولیس را به دقت بررسی کرده اند. باشگاه ها به کمیته انضباطی معرفی شدند. این کمیته پس از بررسی مدارک، 31 شهریورماه تصمیم به کسر چهار امتیاز و پرداخت 40 میلیارد تومان جریمه مقابل سپاهان گرفت و 26 مهرماه نیز پرسپولیس را به کسر یک امتیاز و پرداخت 10 میلیارد تومان جریمه محکوم کرد.

پس از این احکام بود که باشگاه های سپاهان و پرسپولیس نسبت به تصمیمات کمیته انضباطی اعتراض کردند و این پرونده ها را به کمیته استیناف ارجاع دادند، اما با وجود گذشت حدود دو ماه از پرونده سپاهان و یک ماه از پرونده پرسپولیس، اما به نظر می رسد که این دو مورد به کمیته استیناف مراجعه کنند. رای کمیته استیناف هنوز صادر نشده است.

در این زمینه مشخص شده است که پس از بررسی اولیه پرونده های دو باشگاه، کمیته استیناف منتظر دریافت سایر پرونده های احتمالی است و در نظر دارد تمامی پرونده های مربوط به تخلفات قراردادی و گزارش های کارگروه پیگیری را بررسی کند. قراردادها در یک مرحله

قاضی مهدی دادرس در گفت وگو با تسنیم اظهار داشت: علاوه بر سپاهان پرونده های دیگری مانند پرسپولیس وجود دارد که قرار است همه آنها در یک مرحله بررسی شوند. ظاهراً چندین پرونده دیگر در سایر نهادها در حال رسیدگی است و منتظر هستیم تا مسئولیت تخلفات مشخص شود و بلافاصله همه پرونده های مربوط به تخلفات قراردادی را بررسی خواهیم کرد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)