افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

امضای 4 تفاهم نامه جدید با واحدهای صنعتی سازمان ملی زمین و مسکن

  • کد خبر : 122836
امضای 4 تفاهم نامه جدید با واحدهای صنعتی سازمان ملی زمین و مسکن

به گزارش بازار، ارسلان مالکی در جلسه پیگیری طرح های مشارکت، سرمایه گذاری و صنعت شهرستان ها با اشاره به لزوم ایجاد تعادل بین مشارکت، واگذاری و فروش اموال سازمان بر اساس قانون پرش اظهار داشت: در تولید مسکن ، ظرفیت تمامی این روش ها در سازمان وجود دارد و باید با درایت انجام شود. […]

به گزارش بازار، ارسلان مالکی در جلسه پیگیری طرح های مشارکت، سرمایه گذاری و صنعت شهرستان ها با اشاره به لزوم ایجاد تعادل بین مشارکت، واگذاری و فروش اموال سازمان بر اساس قانون پرش اظهار داشت: در تولید مسکن ، ظرفیت تمامی این روش ها در سازمان وجود دارد و باید با درایت انجام شود. مدیران این سیاست ها را متعادل می کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در این جلسه وضعیت فعلی زمین های اختصاص یافته به پروژه های سرمایه گذاری در استان ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت، افزود: در این راستا بیش از 1300 واحد مسکونی در استان های فارس، ارومیه و سیستان وجود دارد. . بلوچستان زمین را تضمین کرده است.

ملکی افزود: مشارکت سازمان و شرکت در این اراضی در کارگروه های مربوطه استان مصوب شده و به زودی فراخوان انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: در بحث مشارکت و سرمایه گذاری به موضوعاتی چون مذاکره با بانک ها، وضعیت فعلی شهرک ها در استان فارس، تهیه دستورالعمل استفاده از فناوری های نوین در طراحی و ساخت شهرک ها، تهیه طرح تلفیقی پرداخته شد. برای ساخت مسکن مورد بحث قرار گرفت. پروژه بلوار معلم زاهدان به مساحت بیش از 14 هزار متر مربع و پروژه شهید اسرافیلی ارومیه از دیگر پروژه هایی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن درباره سیاست ارتقای شهرهای صنعتی در این سازمان نیز گفت: تاکنون برای حدود 111 هزار واحد مسکونی زمین در قالب صنعتی تامین شده است. شهرها و مراحل اجرا در حال انجام است و برای حدود 90 هزار واحد پیشنهاداتی داشته ایم که زمین آنها در حال تامین است.

ملکی تصریح کرد: احداث شهرک های صنعتی یکی از سیاست های دولت سیزدهم برای تامین مسکن کارگران و شاغلان در حوزه صنعت است که زمین توسط دولت تامین می شود و مدیریت پروژه بر عهده صنعت است. واحد . .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=122836

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.