افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

اجرای طرح حمله برای دستگیری عوامل کسب و توزیع غیرقانونی سلاح در اصفهان

  • کد خبر : 122742
اجرای طرح حمله برای دستگیری عوامل کسب و توزیع غیرقانونی سلاح در اصفهان

به گزارش رکنا، اسدالله جعفری گفت قاضی ارشد استان اصفهان گفت: با تعاملات انجام شده در شهرستان اردستان چالش های جدی و مشکلات اساسی در منطقه وجود دارد. قضایی و رسیدگی به پرونده ها وجود ندارد و تعداد لازم نیروی قضایی به این شهرستان اختصاص یافته و با نسبت 73 درصدی کارکنان اداری در جذب […]

به گزارش رکنا، اسدالله جعفری گفت قاضی ارشد استان اصفهان گفت: با تعاملات انجام شده در شهرستان اردستان چالش های جدی و مشکلات اساسی در منطقه وجود دارد. قضایی و رسیدگی به پرونده ها وجود ندارد و تعداد لازم نیروی قضایی به این شهرستان اختصاص یافته و با نسبت 73 درصدی کارکنان اداری در جذب جدید کارمندان به دادگستری اردستان منصوب شده است.

وی با بیان اینکه با برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال 1403، طرح حوزه قضایی استان باید به گونه ای انجام شود که بتوانیم تاخیر در رسیدگی ها را به میزان قابل توجهی کاهش دهیم، افزود: استان اصفهان بیشترین تعداد پرونده های ورودی و مختومه را دارد. کشوری که تلاش خود را نشان می دهد، دو برابر سایر استان های کشور همکاران اداری و قضایی داریم.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: یکی از مطالبات اصلی مردم استان از دستگاه قضایی رفع و رسیدگی به پرونده های قدیمی و پرونده های واریز شده در دستگاه قضایی است که امیدواریم با اعلام آمادگی قضات به این مهم دست پیدا کنیم.

جعفری تصریح کرد: اکثریت پرونده های محاکم استان در امور کیفری جرایم با موضوع است حمله توهین به افراد و موارد مرتبط با سرقت مجازات دارد. با همکاری پلیس و اطلاعات امنیتی در سطح استان، نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری در مبارزه با مجرمان شغلی و جرایم خشن در استان به دست آوردیم.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه های اصلی دستگاه قضایی استان بحث سلاح و مهمات است و کارگروه های مهمی با حمایت سایر دستگاه ها در این زمینه تشکیل شده است، افزود: طرح ضربتی نظارت، شناسایی و دستگیری تدارکات و عوامل توزیع سلاح های غیرقانونی در استان اصفهان در حال اجراست و در آینده نزدیک این طرح تشدید خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان در پاسخ به این سوال که برخورد دستگاه قضایی با مجرمان بازدارنده نیست، گفت: دستگاه قضایی نمی تواند در برخورد با مجرمان خودسر باشد و هر تصمیمی که قاضی می گیرد مطابق قانون است. قانون میزان جریمه را مشخص کرده است و هیچکس نمی تواند بیشتر یا کمتر از آن تصمیم بگیرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=122742

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.