افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

بایدن خواستار توقف سه روزه جنگ در غزه شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 122541
بایدن خواستار توقف سه روزه جنگ در غزه شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه خبری آکسیوس گزارش داد که «جو بایدن» رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا از «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواسته است برای حل این مشکل به مدت سه روز درگیری را متوقف کند. موضوع زندانیان به این معنا، بایدن گفت که دیروز طی یک تماس تلفنی از بنیامین نتانیاهو خواست […]

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه خبری آکسیوس گزارش داد که «جو بایدن» رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا از «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواسته است برای حل این مشکل به مدت سه روز درگیری را متوقف کند. موضوع زندانیان

به این معنا، بایدن گفت که دیروز طی یک تماس تلفنی از بنیامین نتانیاهو خواست تا درگیری ها را متوقف کند.

مقامات آمریکایی و اسرائیلی به آکسیوس گفتند که رئیس جمهور بایدن گفت که توقف سه روزه می تواند به آزادی برخی از گروگان ها در غزه کمک کند.

به گفته یک مقام آمریکایی، این پیشنهاد که توسط ایالات متحده، اسرائیل و قطر مورد بحث قرار گرفته است شامل آزادی 10 تا 15 گروگان توسط حماس و استفاده از آتش بس برای تأیید هویت همه گروگان‌ها و ارائه فهرستی از اسامی است. گفت. وی در واکنش به این خبر گفت. متوقف شده است.

کاخ سفید قبلاً گفته بود بایدن و نتانیاهو در مورد امکان توقف های تاکتیکی… برای اجازه آزادی گروگان ها گفتگو کردند.

به طور جداگانه، بامداد چهارشنبه، نوار غزه زیر گلوله باران و حملات توپخانه ای بی سابقه قرار گرفت.

گفته می شود این گلوله ها به ویژه در میدان الشطی متمرکز است که روز سه شنبه 15 دستگاه تانک و خودروی ترابری رژیم صهیونیستی منهدم شد و درگیری های شدیدی در این منطقه رخ داد.

کمیته بین‌المللی صلیب سرخ همچنین اعلام کرد که یکی از کاروان‌های حامل کمک‌های بشردوستانه توسط نظامیان اسرائیلی در شهر غزه مورد حمله قرار گرفت که در جریان آن یک راننده مجروح و دو کامیون آسیب دیدند.

برخی منابع اعلام کردند که گروهی از نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی در کمین شدید رزمندگان مقاومت در اطراف اردوگاه شاطی گرفتار شده و به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته اند و جنگنده های اسرائیلی این منطقه را به شدت گلوله باران می کنند تا نیروهایشان فرار کنند.

وائل الدحدوح، خبرنگار الجزیره نیز اعلام کرد که با توجه به شدت گلوله باران و شلیک فلرها، به نظر می رسد حادثه میدانی برای نیروهای اسرائیلی در غزه رخ داده است.

برخی منابع همچنین اعلام کردند که مقاومت فلسطین موفق شد یک کشتی جنگی رژیم صهیونیستی را در سواحل منطقه شاطی منفجر کند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی پیش از این اعلام کرده بود که از ابتدای جنگ تاکنون 348 سرباز و افسر ارتش، 59 افسر پلیس و 10 نفر از اعضای سازمان اطلاعات این رژیم در درگیری با مقاومت فلسطین جان باخته اند.

همزمان با این سخنان، تل آویو با ناامنی مواجه بود و منابع عبری زبان نیز از بسته شدن فرودگاه بین المللی بن گوریون در پی حمله موشکی اخیر قسام خبر دادند.

ساعتی قبل گردان های قسام در واکنش به کشتار غیرنظامیان فلسطینی در غزه بار دیگر به تل آویو حمله کردند.

این دومین حمله موشکی قسام به تل آویو در کمتر از یک ساعت است.

منابع عبری زبان از اصابت مستقیم یکی از موشک های قسام به تل آویو خبر دادند.

کمتر از یک ساعت پیش گردان های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین) در پاسخ به جنایات ارتش رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی به سمت تل آویو راکت شلیک کردند. حملات موشکی گردان های قسام به تل آویو همزمان با سخنرانی یواف گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی صورت گرفت. همچنین گردان های قسام اعلام کردند که رزمندگان قسام با ده ها خمپاره سنگین به سربازان دشمن که در محورهای شمال غربی و جنوبی غزه نفوذ کرده بودند، حمله کردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=122541

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.