افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
4

حسینی: همیشه حس خوبی برای دیدار با استقلال دارم/ قهرمان لیگ در هفته آخر مشخص می شود.

  • کد خبر : 122482
حسینی: همیشه حس خوبی برای دیدار با استقلال دارم/ قهرمان لیگ در هفته آخر مشخص می شود.

سید محمد حسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیموی درباره آخرین وضعیت تراکتور پس از پیروزی مقابل نساجی گفت: قاعدتا همه چیز بعد از یک پیروزی خوب پیش می رود اما دو شکست بسیار بد داشتیم که فکر می کنم شمس آذر را دست کم گرفتیم و مقابل ذوب آهن هم شکست خوردیم. به […]

سید محمد حسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیموی درباره آخرین وضعیت تراکتور پس از پیروزی مقابل نساجی گفت: قاعدتا همه چیز بعد از یک پیروزی خوب پیش می رود اما دو شکست بسیار بد داشتیم که فکر می کنم شمس آذر را دست کم گرفتیم و مقابل ذوب آهن هم شکست خوردیم. به هر حال این شرایط برای هر تیمی ممکن است پیش بیاید و همه می دانند که در لیگ بازی آسانی وجود ندارد و هیچ بازی قابل پیش بینی نیست، بنابراین نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم.

وی در خصوص تقابل با استقلال و اینکه آیا این دیدار با در نظر گرفتن اتفاقات گذشته برای او حساس است یا خیر، تصریح کرد: هر وقت بخواهم مقابل استقلال بازی کنم حس خیلی خوبی از رویارویی با این تیم دارم. همیشه سعی کردم بهترین بازی خود را مقابل استقلال انجام دهم و امیدوارم در بازی مقابل آنها بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذاریم. الان بازیکن تراکتورسازی هستم و علاقه زیادی به پیراهن این تیم دارم. قطعا انگیزه زیادی برای بازی با استقلال دارم و می دانم که هدف بازیکنان و کادر فنی این است که بازی خوبی داشته باشیم و سه امتیاز را بگیریم.

حسینی با بیان اینکه استقلال نیازی به پایان ندارد، گفت: با تیمی روبرو هستیم که بازیکنان خوبی دارد اما همه عوامل تیم مدعی مثل استقلال را هم در اختیار داریم و می خواهیم پیروز میدان را ترک کنیم.

مدافع تیم فوتبال «تراکتورسازی» با اشاره به اینکه تیمش کاندیدای قهرمانی لیگ امسال است یا خیر، خاطرنشان کرد: فکر می کنم در هفته آخر قهرمان لیگ مشخص می شود و هنوز زود است که درباره این موضوع صحبت کنیم. قطعا ما هم مثل خیلی از تیم های دیگر می خواهیم قهرمان شویم و اگر می خواهیم این اتفاق بیفتد باید بازی به بازی جلو برویم و امتیاز از دست ندهیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=122482

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.