افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

آنجلینا جولی به خاطر غزه مورد انتقاد پدرش و رئیس جمهور اسرائیل قرار گرفت

  • کد خبر : 122381
آنجلینا جولی به خاطر غزه مورد انتقاد پدرش و رئیس جمهور اسرائیل قرار گرفت

کد خبر: ۱۱۴۴۰ ۱۴۰۲/۰۸/۱۶ ۲۲:۳۰:۱۹ آنجلینا جولی، هنرپیشه هالیوود، هم با سرزنش پدرش و هم با انتقاد رئیس جمهور اسرائیل به دلیل انتقاد اخیرش از اسرائیل به دلیل کشتار غیرنظامیان در غزه مواجه شد. گفتن فردا | اسحاق هرتزوگ، رئیس جمهور اسرائیل در واکنش به انتقاد آنجلینا جولی از وضعیت وخیم انسانی غزه در نتیجه […]



کد خبر: ۱۱۴۴۰

۱۴۰۲/۰۸/۱۶ ۲۲:۳۰:۱۹






آنجلینا جولی، هنرپیشه هالیوود، هم با سرزنش پدرش و هم با انتقاد رئیس جمهور اسرائیل به دلیل انتقاد اخیرش از اسرائیل به دلیل کشتار غیرنظامیان در غزه مواجه شد.

گفتن فردا | اسحاق هرتزوگ، رئیس جمهور اسرائیل در واکنش به انتقاد آنجلینا جولی از وضعیت وخیم انسانی غزه در نتیجه حملات اسرائیل، اعلام کرد که در غزه یک بحران انسانی نیست، بلکه جنگ است.

هرتزوگ به شدت از این بازیگر هالیوود به دلیل انتقاد از وضعیت وخیم انسانی غزه در نتیجه حملات اسرائیل انتقاد کرد.

هرتزوگ اظهار داشت که او شخصا شاهد آنچه در حملات 7 اکتبر به اسرائیل رخ داد و اینکه چگونه این حملات “بدترین جنایت علیه یک ملت” بود، بوده است.

جولی اخیراً در حساب های اجتماعی خود به تجربه خود از همکاری با سازمان ملل برای کمک به پناهندگان اشاره کرده و گفته است که “تمرکز او بر افرادی است که در هر شرایطی به دلیل خشونت آواره می شوند.”

وی افزود: آنچه در اسرائیل اتفاق افتاد یک اقدام وحشتناک است اما نمی تواند شرایط زندگی بیگناهانی را که توسط یک جمعیت غیرنظامی در غزه بمباران می شوند که جایی برای رفتن، دسترسی به غذا و آب و حتی امکان تخلیه ندارند را توجیه کند. ” “

وی در پست دیگری نوشت که غزه در نتیجه حملات هوایی اسرائیل به سرعت در حال تبدیل شدن به یک گور دسته جمعی است و «جهان شاهد مرگ دسته جمعی میلیون ها غیرنظامی فلسطینی – کودک، زن و خانواده» است. به طور دسته جمعی مجازات شد.»

هرتزوگ در مصاحبه ای به جولی پاسخ داد و گفت که خانم جولی به غزه سفر نکرده و اظهارات او به اسرائیل حق دفاع از خود را نمی دهد.

وی گفت: من کاملاً ادعاهای او را رد می کنم، معتقدم او هرگز برای بازدید و دیدن حقایق در غزه به غزه نرفته است. اکنون در غزه جنگ است، اما هیچ بحران انسانی وجود ندارد که مانع از زندگی آنها شود. ”

لازم به ذکر است که در نتیجه حملات ماه گذشته رژیم صهیونیستی به غزه بیش از 10 هزار غیرنظامی کشته شدند، نزدیک به 2000 نفر دیگر زیر آوار جان خود را از دست دادند و بیش از 30 هزار نفر مجروح شدند.

رئیس جمهور اسرائیل افزود: آنجلینا جولی هیچ حقی به مردم اسرائیل نمی دهد که با حرف های خود از خود دفاع کنند و غزه زندان است نه به خاطر اسرائیل. اسرائیل از غزه خارج شد. غزه پایگاه تروریستی ایران است! شاید نتیجه این جنگ به مردم غزه که مستحق یک زندگی خوب و شایسته هستند، این فرصت را بدهید که تحت رژیم دیگری زندگی کنند که اجازه پیشرفت به سوی صلح را می دهد. البته به من خواهید گفت که غیرنظامیان مقصر نیستند. مقصر نیستید، پس لطفاً اسرائیل را از بین ببرید.

هرتزوگ در اظهارات قبلی خود گفته بود که هیچ شهروند بی گناهی در غزه وجود ندارد.

همزمان، جان ویت، بازیگر هالیوود و پدر آنجلینا جولی، از اظهارات دخترش درباره رفتار دولت اسرائیل با مردم غزه انتقاد کرد و گفت که از دخترش ناامید است.

او که مبشر طرفدار رژیم صهیونیستی است، ویدئویی را در شبکه اجتماعی صاحب سرزمین مقدس منتشر کرد و ارتش اسرائیل باید از آن سرزمین و مردم آن محافظت کند. این جنگ است. این چیزی نیست که چپ ها فکر می کنند و اکنون زمان استفاده از نیروی نظامی و جنگ است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=122381

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.