افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

با دیدن یک عطر گران قیمت قلبتان آب می شود؟ با این عطر ارزان و اصلی احساس می کنید که یک دلار خریده اید

  • کد خبر : 122083
با دیدن یک عطر گران قیمت قلبتان آب می شود؟  با این عطر ارزان و اصلی احساس می کنید که یک دلار خریده اید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- اگر استایل و لباس های گران قیمت و کیف و کفش های مجلل و جذاب دارید، قطعا استایل کاملی ندارید! از آنجایی که بوی خوب دستان شما عنصر بسیار مهمی محسوب می شود که در هر کجا که هستید اثری از شما به جا می […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- اگر استایل و لباس های گران قیمت و کیف و کفش های مجلل و جذاب دارید، قطعا استایل کاملی ندارید! از آنجایی که بوی خوب دستان شما عنصر بسیار مهمی محسوب می شود که در هر کجا که هستید اثری از شما به جا می گذارد، این بوی برای شما خاص است. انسان ها ذاتاً به قدری شیک پوش هستند که ممکن است نوع و لباس های یک فرد را فراموش کنند، اما قطعا بویی را که استشمام می کنند تا مدت ها فراموش نمی کنند. بنابراین به همان اندازه که زیبا به نظر می رسید، بر بوی خوب تأکید کنید.

اما شاید بگویید بابا خوشه ها، بوی مطبوع و ماندگار عطرها و ادکلن های گران قیمت را دوست دارید که ما پول نداریم آنقدر خرج کنیم. در پاسخ باید به شما بگویم که این مطلب دقیقا برای شما آقا یا خانم عزیزی است که دنبال یک عطر اصل هستید و هزینه های بالا و گزاف نمی خواهید. در مقاله بعدی با ما همراه باشید.

راه های خرید عطر ارزان چیست؟

1- برندهای جدید و معتبر بخرید: همه می دانیم که عطرهای اصل بسیار گران هستند و مواردی وجود دارد که جیب شما را خالی می کند. اما اولین راه برای تهیه یک عطر معتبر با هزینه کمتر این است که به جای خرید عطرهای معتبر و شناخته شده، عطرهای معتبری را انتخاب کنید که کمتر شناخته شده و جدیدتر هستند. از آنجایی که این نوع عطرها به تازگی وارد بازار عطر شده اند و باید بتوانند با رقبای خود رقابت کنند، قیمت عطر خود را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند. به این ترتیب سود آنها به حداقل می رسد، اما در مقابل فروش آنها افزایش می یابد و در نهایت می توانند نام و رسوم خود را به گوش مردم برسانند و شهرت پیدا کنند. به این ترتیب مشتریان با هزینه کم بهترین کیفیت را دریافت می کنند.

۲- خرید عطر یا نمونه داستریز: اما اگر از طرفداران عطرهای شناخته شده هستید و به بو و برند عطر خود بسیار حساس هستید، می توانید عطرهای معتبر را از سمپل یا عطرهای داستریز خریداری کنید. درست است که اینطوری تمایل کمتری به آن عطر دارید اما در ازای آن هزینه اقتصادی و اقتصادی داشته اید. در زیر با عطرهای اصل و ارزان آشنا می شویم.

عطرهای ارزان قیمت

عطر زنانه لالیک ال آمور – Lalique L’Amour

این عطر در سال 2013 توسط کمپانی معروف فرانسوی لالیک در پاریس ارائه شد. جالب است که Lamore Perfume Run در رده بهترین عطرهای زنانه قرار می گیرد و دلیل آن کیفیت بالا و قیمت مناسب آن است. این عطر دوستداران عطرهای ملایم با رایحه گلی را مجذوب خود کرده است.

عطرهای ارزان قیمت

عطر مردانه جگوار کلاسیک بلک – Jaguar Classic Black

احتمالا این نام را در رده تولید خودرو شنیده اید زیرا در سال 2009 بود که این برند برای اولین بار ادکلن جگوار مشکی را وارد بازار کرد. جالب اینجاست که کیفیت این عطرها به قدری بالا بود که طرفداران و منتقدان عطر و ادکلن بسیاری را به خود جلب کرد. تا به امروز 41 عطر از این برند ساخته شده است که عطر جگوار بلک یکی از با کیفیت ترین و در عین حال مقرون به صرفه ترین است.

عطرهای ارزان قیمت

عطر زنانه امپر فاسیو – Emper Fasio

یکی از ویژگی های عطر زنانه ایمپر فاسیو این است که برای تمام فصول سال مناسب است و به راحتی دوستداران رایحه های شیرین و ملایم را به خود جذب می کند و می تواند در مراسم های مختلف از بوی این عطر جذاب لذت ببرد. این عطر مناسب خانم هایی است که روحیه ای لطیف و لطیف دارند. علاوه بر این، این عطر در عین قیمت مناسب و مقرون به صرفه می تواند باعث شود اطرافیان بوی خود را فراموش کنند.

عطرهای ارزان قیمت

Ajmal Shadow for Him – اجمل سایه برای او

Ajmal Shado عطری مردانه در سال 2008 بود که توسط برند اماراتی Ajmal ساخته و عرضه شد. این عطر توجه بسیاری از آقایان را به خود جلب کرد و در بین طرفدارانش به ادکلن شادو بلو معروف شد. علاقه مندان به این عطر معمولا طبیعتی دوستانه دارند و به رایحه های تلخ توجه دارند. این ادکلن در تمام فصول قابل استفاده است و قیمت بسیار مناسبی دارد.

عطرهای ارزان قیمت





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=122083

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.