افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

چگونه یک ترم اول را برای خاص و خوش تیپ بودن در دانشگاه طراحی کنیم؟ / از این چیزها فرار کن

  • کد خبر : 121860
چگونه یک ترم اول را برای خاص و خوش تیپ بودن در دانشگاه طراحی کنیم؟  / از این چیزها فرار کن

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- کم نیستند دانشجویان ترم اولی که تازه وارد دانشگاه شده اند و به دنیای دانشجویی سلام می کنند. این دوره واقعا زیبا و هیجان انگیز است و خاطرات خوب و بد زیادی را برای شما زنده خواهد کرد. اما آنچه برای بسیاری از دانش آموزان […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- کم نیستند دانشجویان ترم اولی که تازه وارد دانشگاه شده اند و به دنیای دانشجویی سلام می کنند. این دوره واقعا زیبا و هیجان انگیز است و خاطرات خوب و بد زیادی را برای شما زنده خواهد کرد. اما آنچه برای بسیاری از دانش آموزان در کنار درس خواندن اهمیت دارد، استایل و ظاهر آنهاست، پس اگر بخواهیم صادق باشیم باید بگوییم که خوش تیپ بودن برای همه دانش آموزان مهم است. البته این مبحث در ترم های بالاتر اهمیت خود را از دست می دهد اما آنچه مشخص است ظاهر برای هر دانشجویی مهم است زیرا در نگاه اول می تواند شخصیت و سلیقه فرد را آشکار کند. به عبارت ساده، یک بیوگرافی ظاهری است که می تواند احساسات آن زن یا مرد را نشان دهد.

دانشگاه فضای فرهنگی دارد به همین دلیل قوانین خاص خود را دارد که آن را از سایر فضاها متمایز می کند. سبک یکی از مواردی است که برای دانشجویان و دانشگاه ها اهمیت دو سویه دارد. در این مقاله با شیوه صحیح دانش آموزی و نکاتی آشنا می شویم که قطعا به شما کمک خواهد کرد.

چه مانتویی برای دانشگاه مناسب است؟

مانتو قطعا برای یک دانشجو بسیار مهم است. پوشیدن دامن برای خانم های جوان در زندگی روزمره بسیار زیباست، اما باید مراقب باشید که دانشگاه جای دامن های کوتاه نیست و اگر کتی یا مانتو اسپرت بپوشید ظاهر بهتری خواهید داشت. به علاوه، قطعاً این کت زرق و برق دار برای کالج نیست و برای مهمانی ها و قرارهای کافه ای شیک مناسب است. پس این مدل را کلاس جسورانه خود قرار ندهید، خیلی زیبا نخواهد بود.

کت های خیلی تنگ و کوتاه خیلی مناسب نیستند و از طرفی نباید همیشه رنگ کت خود را مشکی انتخاب کنید بلکه می توانید از رنگ های روشن و شاد اما خنثی دیگر استفاده کنید.

در خرید ماسک دقت کنید

در نگاه اول می توان فهمید که ماسک است اما دیگر مدل خاصی ندارد پس خداحافظ در پاسخ باید هنگام خرید مانتو به ماسک توجه کنید زیرا برخی از مانتوها هستند که این کار را ندارند. با ماسک خوب نمی شود و نیاز به شال و روسری دارد. در اینجا باید به یقه و مدل مانتو دقت کنید تا ظاهری شیک و ایده آل داشته باشید نه خنده دار و کنایه آمیز!

سبک دانشجویی

برای دانشگاه چه شلواری بپوشم؟

امروزه انواع مختلفی از شلوارهای زنانه وارد بازار شده است که تنوع فوق العاده ای دارند. اما مطمئناً همه مدل‌های شلوار برای دانشگاه مناسب نیستند و برخی از آن‌ها مانند شلوار بوت یا تنگ و گاهی شلوار گشاد می‌توانند گزینه‌های جذابی باشند که ظاهر شما را ایده‌آل کنند.

البته به دلیل سرما اگر کت بلندی دارید استفاده از ساق می تواند بسیار مفید باشد زیرا به راحتی داخل چکمه جا می شود.

سبک دانشجویی

با کیف و کفش چه کار کنم؟

اینکه چه مدل کیف و کفشی بپوشیم احتمالا واضح است! زیرا قطعا پوشیدن کفش هایی با پاشنه نازک یا حمل کیف های بسیار کوچک مناسب نیست و حتی اگر زیبا باشند، باز هم هنگام پوشیدن آن احساس ناراحتی می کنید، درست است؟ بهترین کیف برای خانم ها می تواند کوله پشتی و در درجه دوم کیف های بزرگ باشد. چون یک خانم جزوه، انواع خودکار، احتمالا قرص، لوازم آرایش، عطر و… دارد! که باید در کیف شما جا شود.

اما در هنگام خرید کیف باید دقت کنید که بندهای کیف ضخیم و پهن باشد تا به شانه های شما فشار وارد نکند.

هنگام انتخاب کفش برای راحتی و ظاهر جذابتان بهتر است کت بپوشید چون چندین ساعت در دانشگاه خواهید بود و راحت است! در فصل سرد سال نیم بوت های خود را فراموش نکنید و از پوشیدن چکمه های خیلی بلند که اصلا راحت نیستند بپرهیزید!!

کیف و کوله پشتی

مدل مانتو جدید و شیک امسال دخترانه و دانشجویی (2)

نکات مهم برای دانش آموزان

هر چقدر هم که لباس های شما زیبا و نام تجاری باشد، اگر چروک یا کثیف باشد، وقار و شخصیت شما را پایین می آورد. پس مطمئن شوید که هیچ کس درگیر سادگی کت شما نمی شود، اما می تواند چروک های آن را مسخره کند.

دانشجویان زیادی هستند که با توجه به رشته تحصیلی خود نوع خود را انتخاب می کنند. به عنوان مثال، ممکن است یک دانشجوی هنر سبک رنگارنگ و عجیب‌تری داشته باشد و یک دانشجوی مهندسی رسمی‌تر باشد. اما در نهایت مطمئن شوید که هر چه نرمتر باشد بهتر است. به این ترتیب، بدون شنیدن هشدار ایمنی یا سایر کودکان می توانید با خیال راحت راه بروید.

خوب با توجه به اینکه هر دانشگاهی ممکن است محیط متفاوتی داشته باشد باید در بدو ورود بیشتر مراقب سبک خود باشید و پس از آگاهی از فرهنگ و شرایط دانشگاه خود نوع خود را با توجه به آن محیط انتخاب کنید.

سبک دانشجویی





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=121860

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.