افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

روایت ناطق نوری از دیدار احمدی نژاد و عسگراولادی

  • کد خبر : 121654
روایت ناطق نوری از دیدار احمدی نژاد و عسگراولادی

کد خبر: 11374 ۱۴۰۲/۰۸/۱۶ ۰۳:۳۰:۱۲ حجت الاسلام ناطق نوری در گفت وگویی به مناسبت سالگرد درگذشت حبیب الله عسگردولادی خاطره ای را بیان کرد که در آن عسگراولادی با کنایه خطاب به احمدی نژاد گفت: این برادر ما فکر می کند فقط او امام را فهمیده، این برادر ما فکر می کند که فقط او […]



کد خبر: 11374

۱۴۰۲/۰۸/۱۶ ۰۳:۳۰:۱۲






حجت الاسلام ناطق نوری در گفت وگویی به مناسبت سالگرد درگذشت حبیب الله عسگردولادی خاطره ای را بیان کرد که در آن عسگراولادی با کنایه خطاب به احمدی نژاد گفت: این برادر ما فکر می کند فقط او امام را فهمیده، این برادر ما فکر می کند که فقط او انقلاب است؟

گفتن فردا | ناطق نوری در مصاحبه ای از جلسه ای صحبت کرد که احمدی نژاد نزدیک به دو ساعت صحبت کرد و ناطق نوری در پاسخ گفت: من چیزی نفهمیدم.

بخش هایی از گفتگوی حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری را می خوانید:

از سال 84 که ریاست شورای هماهنگی را بر عهده داشتم به دلیل حضور احمدی نژاد و موارد پیش آمده بازنشسته شدم.

آقایان عسگراولادی، حاج احمد کریمی، بهنر و محمدعلی امانی برای سه وعده صبحانه در دفتر بازرسی کنار من آمدند. تعبیر آقای عسگراولادی این بود: آقای ناطق از شما می خواهیم بیایید و ما را ملاقات کنید، خجالت کشیدم.

عسگراولادی گفت که احمدی نژاد فکر می کند فقط او اسلام را می شناسد و به تنهایی انقلاب کرده است

همان سال هشتاد و چهارمین جلسه شورای مرکزی در دفتر من برگزار شد. پنج نامزد داشتیم: لاریجانی، محسن رضایی، ولایتی، توکلی و احمدی نژاد. اعضای شورای من عسگراولادی، تقوی، جمشیدی و حسین فدایی دبیر جلسات بودند که باید نوشته هایشان را به صورت مکتوب داشته باشید، جلسات دارید.

قرار شد دو جلسه با هر کاندیدا برگزار کنیم تا اهداف و برنامه هایشان را جویا شویم و به مشکلات مدیریتی پاسخ دهیم و آنها نیز به این موضوع پرداختند.

آقای احمدی نژاد همیشه می گفت من برای اداره کشور برنامه دارم و بقیه ندارند، این آقای ناطق نمی گذارد من برنامه را چند بار بگویم.

من، آقای عسگراولادی و احمدی نژاد در جلسه حاضر شدیم، از بقیه خواستم صحبت نکنند و ایشان حرفشان را تمام کنند، تقریباً اگر اشتباه نکنم یک ساعت و سه ربع صحبت کردند.

وقتی صحبت های احمدی نژاد تمام شد، آقای عسگراولادی کنارش نشسته بود، برگشت و به من نگاه کرد و گفت: حاج آقا این برادر ما فکر می کند که اسلام را فقط خودش می داند، این برادر ما فکر می کند فقط او امام را می فهمد. ما فکر می کنیم فقط او انقلاب کرد.

بعد از آقای عسگراولادی گفتم: آقای احمدی نژاد من با دقت به صحبت های شما گوش دادم. تیترهایی که نوشتم یک صفحه و نیم طول کشید اما راستش نفهمیدم چه می گوید و بعد معلوم شد که فضایی فکر می کند.

بالای ابر و فضایی فکر می کنی با همه قهر کرد و به کنگره ما نیامد و بعد گفت من با تو نیستم. ببینید آقای عسگراولادی از هیچکس شکایتی ندارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=121654

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.