افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
4

آقای صداوسیما باید از مردم عذرخواهی کند.

  • کد خبر : 121577
آقای صداوسیما باید از مردم عذرخواهی کند.

سید شهاب الدین طباطبایی، دبیرکل حزب ندای ایرانیان در نامه ای خطاب به پیمان جبلی رئیس صدا و سیما از انتشار سخنان علیه امنیت ملی در یکی از برنامه های صدا و سیما انتقاد کرد و خواستار عذرخواهی از این سازمان شد. رئیس صدا و سیما برای پخش این برنامه. آفتاب نیوز: سید شهاب الدین […]

سید شهاب الدین طباطبایی، دبیرکل حزب ندای ایرانیان در نامه ای خطاب به پیمان جبلی رئیس صدا و سیما از انتشار سخنان علیه امنیت ملی در یکی از برنامه های صدا و سیما انتقاد کرد و خواستار عذرخواهی از این سازمان شد. رئیس صدا و سیما برای پخش این برنامه.

آفتاب نیوز:

سید شهاب الدین طباطبایی دبیرکل حزب ندای ایرانیان در نامه ای خطاب به پیمان جبلی رئیس صداوسیما از انتشار سخنان علیه امنیت ملی در یکی از برنامه های صدا و سیما انتقاد کرد و خواستار عذرخواهی از سوی سازمان صداوسیما شد. رئیس از Sed y Cima برای پخش این برنامه.

طباطبایی در این نامه خواستار دعوت از دختران و زنان کشوری شد که سال گذشته به همین شکل اعتراض کردند تا در برنامه ای مشابه نظرات خود را اعلام کنند.

متن این نامه که برای رئیس صدا و سیما ارسال شده به این شرح است: «آقای دکتر پیمان جبلی، رئیس محترم سازمان صدا و سیما سلام علیکم، آیا به خاطر دارید که در یکی از برنامه های پخش شده توسط یکی از شهروندان یک رسانه به ظاهر ملی، با بیان جملاتی مشابه آپارتاید، برخلاف اصول 19 و 20 قانون اساسی و در واقع خلاف همه چیز، اظهارات تلخ و تاسف باری را بیان کرد و شعارهای اوایل انقلاب را مطرح کرد و این را مدنظر قرار داد. کشوری که خود و مردم آن را حزب الله می نامند، اگرچه این دیدگاه تنگ نظرانه و ضد امنیت ملی برای اولین بار شنیده نمی شود، اما پخش چنین سخنانی از صدا و سیما می تواند به این دیدگاه ناگوار مشروعیت بخشد، همچنین تعداد کل برنامه های رادیویی و تلویزیون به گونه ای بوده است که با از دست دادن پایگاه خود در بین شهروندان، بخش زیادی را به سمت رسانه های بیگانه سوق داده است و عمیقاً معتقدم هیچ نهادی به اندازه صدا و سیما در ایجاد شکاف های اجتماعی غیرمنطقی و رسانه های خرابکارانه مقصر نبوده است. . فراموش نمی کنیم که ریشه اعتراضات سال گذشته و فریاد دختران و پسران ایرانی ناشی از همین بینش خطرناکی بود که کل کشور را برای خود و حامیان و همفکران خود می داند و بقیه شهروندان را سوژه می بیند. حق پیشرفت و رشد و دیده شدن در این کشور را دارند. جناب عالی ندارم، چون می دانم شما نیز با این گونه دیدگاه های انحصار طلبانه موافق نیستید، از همه مردم ایران بابت نشر این سخنان بر ضد منافع ملی و جبران آثار مخرب این سخنان آپارتایدگونه رژیم عذرخواهی می کنم. دختران و زنان سرزمینی که سال گذشته به این شکل و قیافه اعتراض کردند، اگر چنین کرده بودند، در برنامه ای مشابه از آنها دعوت کنید تا نظرات، نظرات و خواسته های خود را بیان کنند. امیدوارم در برابر رانت خواران ناسازگار رادیو مقاومت کنند. سید شهاب الدین طباطبایی، دبیرکل حزب ندای ایرانیان.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=121577

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.