افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

500 بلیط رایگان برای هواداران پرسپولیس در دوشنبه – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 121477
500 بلیط رایگان برای هواداران پرسپولیس در دوشنبه – پرسپولیس نیوز

سفارت ایران در تاجیکستان از زمان ورود کاروان تخت جمشید به دوشنبه حضور و فعالیت مهمی داشته است. به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، دوشنبه خود را برای پذیرایی از کاروان فوتبال پرسپولیس آماده می کرد که این کاروان نیز خود را برای پذیرایی از رئیس جمهور ایران آماده می کند. با توجه به این سفر […]

سفارت ایران در تاجیکستان از زمان ورود کاروان تخت جمشید به دوشنبه حضور و فعالیت مهمی داشته است.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، دوشنبه خود را برای پذیرایی از کاروان فوتبال پرسپولیس آماده می کرد که این کاروان نیز خود را برای پذیرایی از رئیس جمهور ایران آماده می کند. با توجه به این سفر سفارت کشورمان در تاجیکستان روزهای بسیار شلوغی را پشت سر می گذارد اما این موضوع باعث نشده از توجه و برخورد نماینده ورزش کشورمان پرسپولیس در تاجیکستان غافل شوند.
باشگاه پرسپولیس نه تنها از بدو ورود، بلکه در روزهای اخیر حضور پربار و موثر سفارت کشورمان در دوشنبه را احساس کرده است.
در روزهای اخیر علاوه بر همکاری فدراسیون فوتبال تاجیکستان و باشگاه میزبان، سفارت ایران در دوشنبه نیز همکاری و حمایت های مثال زدنی در اموری مانند اخذ ویزای سفر اعضای کاروان داشته است.
در ادامه با هماهنگی سفارت با مرزبان تاجیکستان، هواپیمای حامل تیم مقابل درب ورودی پاویون فرودگاه دوشنبه توقف کرد و بازیکنان بدون معطلی وارد پاویون شدند و فرودگاه را ترک کردند.
سفارت کشورمان نیز در سازماندهی هواداران و ایرانیان مقیم برای استقبال از پرسپولیس و حضور در ورزشگاه برای تماشای بازی فعال و کوشا بود. سفارت 500 بلیت برای مسابقات خریداری کرد که به صورت رایگان در اختیار هموطنان و علاقمندان به ایران و تخت جمشید در تاجیکستان قرار خواهد گرفت. علاوه بر این، با همکاری باشگاه و کانون هواداران، آنها سعی دارند اقلامی را برای هوادارانی که می توانند در ورزشگاه حضور یابند توزیع کنند.
باشگاه پرسپولیس ضمن قدردانی از زحمات جناب آقای علیرضا حقیقیان سفیر محترم جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان و مسئولین و کارکنان سفارت کشورمان، ابراز امیدواری و تلاش می نماید. با در نظر گرفتن اشتراکات عمیق و ریشه ای فرهنگی، قومیتی، تاریخی و عاطفی دو ملت، دیدار پرسپولیس ایران و استقلال تاجیکستان بدون توجه به نتیجه باید به تحکیم هر چه بیشتر دوستی، عشق و اتحاد دو جامعه کمک کند. هرگز.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)