افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

ابتدایی ترین رسالت هنر متعهد جهاد تبیین است – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 121413
ابتدایی ترین رسالت هنر متعهد جهاد تبیین است – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

سعید جابری انصاری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره برگزاری دوازدهمین جشنواره تئاتر استانی البرز او بیان کرد: از ظرفیت و توان گروه های تئاتر استان البرز می توان در مسیر تبیین جهاد و پیام رسانی به مردم استفاده کرد، اساسی ترین رسالت هنر متعهد «تبیین جهاد» است، هنر نمایشی به ویژه تئاتر مردمی و […]

سعید جابری انصاری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره برگزاری دوازدهمین جشنواره تئاتر استانی البرز او بیان کرد: از ظرفیت و توان گروه های تئاتر استان البرز می توان در مسیر تبیین جهاد و پیام رسانی به مردم استفاده کرد، اساسی ترین رسالت هنر متعهد «تبیین جهاد» است، هنر نمایشی به ویژه تئاتر مردمی و خیابانی است. ظرفیتی بزرگ که از طریق آن می توان کلمات را به شیوه ای هنرمندانه با مردم به اشتراک گذاشت.

وی ادامه داد: همانطور که آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه کرج و مجتبی عبداللهی استاندار البرز همواره بر موضوع جهاد تاکید داشته اند. هستندهمچنین سعی کرده ایم در موضوعات و برنامه های فرهنگی، هنری و رسانه ای به ویژه در جشن جشنواره ها اعم از تئاتر، فیلم و رسانه، پرداختن به مسائل مربوط به جوانان، عدالت، امید آفرینی و انتخابات شرکت کنیم. تشکل های مردمی باید به این موضوع مهم بپردازند.

دبیر معاونت اطلاع رسانی استانداری البرز گفت: در رویداد مهم امسال دوازدهمین جشنواره تئاتر استانی البرز، 42 نمایش صحنه ای و 21 نمایش خیابانی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از امروز 24 آبان ماه مسابقه خود را آغاز کردند. ، 1402.

سعید جابری انصاری افزود: پس از اختتامیه دوازدهمین جشنواره تئاتر البرز، 3 نمایش صحنه ای و 1 نمایش خیابانی به دبیرخانه جشنواره فجر اعلام می شود.

وی ادامه داد: امروز دشمن با استفاده از توانایی هنرهای نمایشی مانند تئاتر، فیلم و پادکست برای داستان آفرینی به آموزه های دینی و انقلابی ما حمله ناجوانمردانه ای کرده است. هستند که بتوانیم به هنر تئاتر که ابزار موثری برای مقابله با جنگ نرم دشمن است نزدیک شویم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در پایان گفت: از محمود سرباز معاون هنری و سینمایی و همکارانش، هیئت داوران، انجمن نمایش و همه عوامل و دستان. زیرکارن من از شما برای سازماندهی این رویداد مهم تشکر می کنم.

گفتنی است از 24 تا 28 آبان ماه 1402 دوازدهم جشنواره تئاتر استان البرز در کرج در دو مکان تئاتر شهرداری و سالن سیروس صابر برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=121413

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.