افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

سرمربی استقلال تاجیکستان: این دیدار 6 امتیازی است – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 121371
سرمربی استقلال تاجیکستان: این دیدار 6 امتیازی است – پرسپولیس نیوز

ایگو چرفچنکو می گوید بازی تیمش مقابل پرسپولیس 6 امتیازی است و به دنبال شکست این تیم هستند. ایگور چرفچنکو سرمربی تیم فوتبال استقلال تاجیکستان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: حریف ما تیم خوب و باکیفیتی است، در اولین بازی بازی خوبی انجام دادیم و امیدواریم بهتر باشیم. در بازی […]

ایگو چرفچنکو می گوید بازی تیمش مقابل پرسپولیس 6 امتیازی است و به دنبال شکست این تیم هستند.

ایگور چرفچنکو سرمربی تیم فوتبال استقلال تاجیکستان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: حریف ما تیم خوب و باکیفیتی است، در اولین بازی بازی خوبی انجام دادیم و امیدواریم بهتر باشیم. در بازی دوم بتوانیم حریف را شکست دهیم.” سطح پرسپولیس را می دانیم و طبیعی است که این دیدار 6 امتیازی باشد. منتظر بازی فردا هستیم.

وی ادامه داد: هدف همه تیم ها پیروزی در تمامی بازی های این مسابقات است و ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم. در مقایسه با بازی قبلی ما با پرسپولیس 2 سال پیش، همه چیز فرق می کند. البته اگر بخواهیم واقع بین باشیم، همه تیم های این گروه قهرمان کشورشان هستند. در این فصل بازی آسانی نداریم. ما تمام تلاش خود را برای کسب 3 امتیاز انجام می دهیم و هر بازی برای ما سخت است.

چروچنکو درباره مصدومان تیمش توضیح داد: البته دو بازیکن مصدوم ما هم اکنون در حال آماده سازی هستند و باید ببینیم به بازی فردا می رسند یا خیر.

سرمربی تیم فوتبال تاجیکستان در مورد اینکه آیا در تیم فعلی او بازیکنانی وجود دارند که مانند صفروف و حنانوف شایسته حضور در تیم قهرمان ایران هستند، توضیح داد. زمین قابل توجه است و به طور معمول در تیم های بزرگ افرادی خارج از زمین هستند که عملکرد بازیکنان را می سنجند. مهارت و عملکرد در زمین بازیکنان ما اگر می خواهند به تیم های بزرگ بروند باید در این مسابقات و این مسابقات توانایی خود را نشان دهند.

بازیکن استقلال: توانایی شکست پرسپولیس را داریم

آرتور کارتاشیان بازیکن استقلال تاجیکستان نیز پیش از دیدار مقابل پرسپولیس گفت: فردا باید تمام توان خود را در زمین نشان دهیم. ما توانایی شکست پرسپولیس را داریم و موظف هستیم در زمین مسابقه تمام توان خود را به کار بگیریم تا در دیدار فردا به پیروزی لازم دست پیدا کنیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)