افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

5 نکته برتر برای گیمرهای آنلاین در گوشی های اندرویدی

  • کد خبر : 121353
5 نکته برتر برای گیمرهای آنلاین در گوشی های اندرویدی

آفتاب نیوز: نکات و ترفندهای زیادی برای گیمرهای آنلاین گوشی اندرویدی وجود دارد که می توانند با استفاده از آنها تجربه بازی بهتری داشته باشند و نسبت به رقبای خود در سراسر جهان برتری داشته باشند! در اینجا لیستی از بهترین نکات برای گیمرهای آنلاین وجود دارد که به آنها کمک می کند برجسته شوند. […]

آفتاب نیوز:

نکات و ترفندهای زیادی برای گیمرهای آنلاین گوشی اندرویدی وجود دارد که می توانند با استفاده از آنها تجربه بازی بهتری داشته باشند و نسبت به رقبای خود در سراسر جهان برتری داشته باشند! در اینجا لیستی از بهترین نکات برای گیمرهای آنلاین وجود دارد که به آنها کمک می کند برجسته شوند. با ما بمان!

از اینترنت سریعتر و پایدارتر استفاده کنید

حداقل سرعت استاندارد برای اجرای بازی های آنلاین 3 مگابایت است. این سرعت برای بازی های پینگ متوسط ​​و تقریباً بدون لگ مناسب است. در حال حاضر بالاترین سرعت اینترنت دنیا به 1 گیگابایت رسیده که در کشورهای دیگر در حال آزمایش است!

بازی های آنلاین نیاز به دریافت اطلاعات از تلفن همراه شما و انتقال آن به سرور شما دارند و بالعکس. اینترنت ضعیف و کم سرعت این فعالیت ها را مختل می کند و در نتیجه تجربه بازی ضعیفی ایجاد می کند. برای جلوگیری از این اتفاق، حداقل به سرعت استاندارد یا بیشتر همانطور که در ابتدا ذکر شد نیاز دارید.

برای داشتن یک تجربه عالی از بازی می توانید از اینترنت پرسرعت مانند وای فای استفاده کنید که از اینترنت موبایل پایدارتر و پایدارتر است. علاوه بر این، هزینه خرید و نگهداری اینترنت وای فای بسیار کمتر از اینترنت همراه است.

سخت افزار و نیازهای بازی آنلاین گوشی خود را بدانید

ابتدا برای انتخاب بازی باید گوشی خود و قابلیت های آن را بشناسید. علاوه بر این، دانستن سخت افزار تلفن همراه یکی از مهم ترین راه ها برای شناخت بهتر گوشی شماست. پس از شناسایی کامل گوشی خود، قادر خواهید بود بازی مورد علاقه خود را خریداری یا دانلود کرده و بدون مشکل آن را بر روی دستگاه خود اجرا کنید.

تا به حال بازی های رایگان بی شماری منتشر شده است که هر گیمری آرزوی امتحان و بازی آنها را دارد! هر کدام از این بازی ها لیستی از الزامات دارند که باید با امکانات و قابلیت های گوشی خود آن ها را بسنجید و در نهایت بازی مورد نظر خود را دانلود کنید.

گوشی های شیائومی یکی از بهترین برندهای موجود هستند که دارای سخت افزار قدرتمند مناسب برای بازی هستند. گوشی های برند شیائومی با قیمت مناسب هم اکنون در فروشگاه های اینترنتی موجود است و می توانید از شر آنها خلاص شوید جدیدترین گوشی های شیائومی مدلی را انتخاب کنید و بهترین تجربه بازی را با این گوشی تجربه کنید!

استفاده از سیستم دالبی از بلندگوهای گوشی

5 نکته برتر برای گیمرهای آنلاین در گوشی های اندرویدی

در بیشتر مواقع هنگام صحبت در مورد بازی با گوشی اندرویدی اهمیت کیفیت صدا و بلندگوها نادیده گرفته می شود. اکثر گیمرهای حرفه ای در حین بازی به اهمیت صدا و کیفیت آن پی می برند و به این گزینه توجه می کنند!

در اکثر تلفن های همراه تنظیمات اسپیکر و صدای آن به صورت پیش فرض کارخانه به مشتریان تحویل داده می شود و ممکن است کیفیت صدای قابل قبولی را نشنید و برای انجام بازی های آنلاین مناسب نباشد. فعال کردن سیستم بلندگوی Dolby کیفیت و بیان صداهای ارسالی را تا حد زیادی بهبود می بخشد و به شما امکان می دهد تا محیط بازی را بهتر درک کنید که گزینه بسیار خوبی برای بازی های چند نفره آنلاین است.

استفاده از هدفون نیز یکی از بهترین راه ها برای افزایش کیفیت صدای بازی ها در حین بازی است و به شما کمک می کند تا تجربه بهتری در حین بازی داشته باشید. همین الان می توانید با مراجعه به فروشگاه های آنلاین، انواع هدفون های بی سیم، این کار را انجام دهید. هدفون گوش گربه و یک هدست گیمینگ مناسب بخرید و در کمترین زمان ممکن دریافت کنید.

گزینه بهینه سازی باتری را غیرفعال کنید.

قابلیت بهبود مصرف باتری یا Battery Saver برای افزایش طول عمر شارژ باتری در گوشی ها و دستگاه های الکترونیکی استفاده می شود. با محدود کردن عملکرد پردازنده و رم، این ویژگی باعث می شود باتری شما بدون شارژ مجدد دوام بیشتری داشته باشد، اما این ویژگی روی تجربه بازی شما تأثیر منفی می گذارد. برای دریافت بهترین عملکرد از سخت افزار موبایل خود، قبل از شروع بازی مطمئن شوید که این ویژگی غیرفعال است.

علاوه بر این، برخی از گوشی‌های اندرویدی توانایی افزایش عملکرد باتری و سخت‌افزار را دارند که به شما امکان می‌دهد در ازای مصرف باتری بیشتر، انرژی بیشتری از تلفن همراه خود دریافت کنید. این گزینه ممکن است باعث شود که شارژ گوشی شما زودتر تمام شود، پس به خاطر داشته باشید که قبل از شروع بازی باید شارژر خود را قبل از فعال کردن این گزینه همراه داشته باشید.

از برنامه های تقویت بازی استفاده کنید

این نوع برنامه‌ها به شما کمک می‌کنند تا فضای RAM خود را در حین بازی آزاد نگه دارید و بازی خود را با سرعت ثابتی اجرا کنید. علاوه بر این، این برنامه‌ها از خراب شدن بازی‌های آنلاین شما جلوگیری می‌کنند و باعث می‌شوند هنگام بازی تاخیر کمتری را تجربه کنید.

آخرین کلمه

راه ها و روش های زیادی برای بهبود گیم پلی در هنگام انجام بازی های آنلاین وجود دارد. به خاطر داشته باشید که قدرت سخت افزاری گوشی بیشترین تاثیر را در کیفیت بازی های شما خواهد داشت. این مقاله فهرستی از بهترین روش ها و نکات برای افزایش کیفیت بازی های آنلاین بود که امیدواریم مفید واقع شود. از حمایت شما متشکرم!

نویسنده: امیرحسین نظری

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=121353

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.