افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

وزیر نفت یک ماه پیش استعفا داد.

  • کد خبر : 121235
وزیر نفت یک ماه پیش استعفا داد.

به گزارش بازار، مالک شریعتی نیاسر در دومین جلسه علنی امروز (دوشنبه 24 آبان ماه) شورای اسلامی شهر در جریان بررسی جزء 2 بند ب ماده 46 لایحه برنامه هفتم توسعه و با توجه به وظایف دولت نسبت به استفاده از سوخت های جایگزین بنزین از جمله گاز مایع، گفت: قبل از ظهر مطمئن بودم […]

به گزارش بازار، مالک شریعتی نیاسر در دومین جلسه علنی امروز (دوشنبه 24 آبان ماه) شورای اسلامی شهر در جریان بررسی جزء 2 بند ب ماده 46 لایحه برنامه هفتم توسعه و با توجه به وظایف دولت نسبت به استفاده از سوخت های جایگزین بنزین از جمله گاز مایع، گفت: قبل از ظهر مطمئن بودم که این بند رای نمی آورد و عمداً سخنرانی آقای اوجی را برای طرح نکاتی پخش کردم. معاون وزیر نفت آقای سالاری شب گذشته بر خلاف وعده قبلی خود مبنی بر اجرای قانون با چند تن از همکاران خود تماس گرفت و نکات متناقضی را مطرح کرد و خواستار رای منفی شد.

وی افزود: قبلا به بنده گفته بودم که با این موضوع موافقم اما برخی از مدیران ارشد وزارت نفت مخالف این موضوع هستند و از مجلس کمک خواستند و فراخوان اخیر آنها نفاق و نفاق است.

یکی از اعضای کمیسیون انرژی شورای اسلامی تصریح کرد: در زمان آقای زنگنه این موضوع منتفی شد و سال گذشته دوستان به ما گفتند که می خواهیم این موضوع را اجرایی کنیم اما دیگران اجازه نمی دهند.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس در بخشی دیگر از سخنان خود خطاب به رئیس جمهور گفت: شما به درستی سفر رهبری را برای حذف رهبران غیرانقلاب شروع کردید و در برخی موارد اقدامات خوبی نیز انجام شد. گرفته شده.” اما ظاهراً کار او به وزارت نفت مرتبط است. سال گذشته درباره معاون وزیر نفت گفتید که پسر می رود، پدر هم باید برود، اما پدر همچنان اصرار دارد که پسر را بفرستد.

ملک شریعتی گفت: آقای رئیس جمهور، یک ماه پیش دفتر شما به وزیر نفت نامه نوشت و اصرار داشت که دو مدیر ارشد نفتی 24 ساعته استعفا دهند، اما وزیر شما استعفا داد و چند روز خانه نشین شد و این تعلل باعث می شود. راهنمایی شما بی اثر است حالا پدر، پسرش و این معاون رئیس جمهور را به این لیست اضافه کنید.

وی تاکید کرد: به صراحت اعلام می کنم افرادی از وزارت نفت مانع از نجات کشور از قاچاق سنگین گاز مایع می شوند و عامل ماندن مردم در هرج و مرج توزیع ال پی جی هستند که 20 سال در کرج انفجار ایجاد کرد. روزها پیش، و برخی از مردم در مشکل بودند.» .

این نماینده مردم در مجلس در پایان گفت: من از ابتدا برای احقاق حق مردم مبارزه کرده ام و از نابودی نمی ترسم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=121235

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.