افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

شلوارهای مناسب قد کوتاه / برای شما که می خواهید قدتان را کمی بلندتر نشان دهید به جای شما صحبت نکنید

  • کد خبر : 121072
شلوارهای مناسب قد کوتاه / برای شما که می خواهید قدتان را کمی بلندتر نشان دهید به جای شما صحبت نکنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- مراقب باشید، خیلی ها معتقدند آرایش باید شما را زیبا کند و عیوب صورتتان را بپوشاند، نه اینکه به طور کلی از شما آدم دیگری بسازد، زیرا به این ترتیب قسمت طبیعی ماجرا کمتر می شود. و کمتر قابل مشاهده است. این لباس ها هم […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- مراقب باشید، خیلی ها معتقدند آرایش باید شما را زیبا کند و عیوب صورتتان را بپوشاند، نه اینکه به طور کلی از شما آدم دیگری بسازد، زیرا به این ترتیب قسمت طبیعی ماجرا کمتر می شود. و کمتر قابل مشاهده است. این لباس ها هم همینطور هستند یعنی یک استایل خوب باید بتواند شما را زیباتر و بهتر از آنچه هستید نشان دهد و عیب های احتمالی شما را بپوشاند مثلا خیلی ها دنبال شلوارهای مناسب برای قد کوتاه هستند. ، که برای افزایش قد از آن استفاده می کنند. اگر کوتاه هستند، آنها را بلندتر نشان دهید یا قد کوتاه آنها را بیشتر نمایان نکنید.

بنابراین زمانی که فقط کفش های پاشنه بلند باعث بلندتر نشان دادن شما می شد به پایان رسیده است، زیرا امروزه بسیاری از افراد متوجه معجزه ای شده اند که لباس های سبک دیگر می توانند انجام دهند، مثلاً لباس هایی با خطوط عمودی می تواند شما را لاغرتر کند و اندام را کشیده تر نشان دهد. بنابراین در وسط یک سری شلوار مناسب برای کوتاه قد قرار دارد که می توانید با پوشیدن آن ها استایل خود را زیباتر نشان دهید و کوتاهی قد شما چندان به چشم نیاید. بنابراین در زیر قصد داریم آن شلوارهای مناسب برای کوتاه قد را به شما معرفی کنیم که با خیال راحت می توانید آن ها را خریداری کنید.

شورت مناسب دمپایی پهن.

آن شلوارهایی که در کمر تنگ هستند و از زانو به پایین گشاد می شوند، شما را بلندتر از آنچه هستید نشان می دهند. همچنین می توانید کفش های پاشنه بلند را با شلوارهای گشاد بپوشید و تاثیر آن را در قد خود چند برابر کنید. همچنین آن دسته از خانم هایی که قد کوتاهی دارند و اندامی گلابی شکل دارند و می خواهند بالاتنه و پایین تنه را متعادل کنند، انتخاب این شلوار برای این منظور می تواند به آنها کمک زیادی کند و بهتر است شلوار جین تیره و سنگشور برن را انتخاب کنند.

البته اگر می خواهید دمپایی بخرید باید در نظر داشته باشید که شلوار با زمین تماس نداشته باشد، بنابراین از کفشی که قصد دارید با دمپایی خود بپوشید همراه با شلواری که می خواهید بخرید استفاده کنید و این را بررسی کنید. سوال: لبه های شلوار به زمین می افتد یا نه؟

شلوار کوتاه

شلوار راسته و نیم کیف برای افراد کوتاه قد مناسب است.

برای افراد کوتاه قد و لاغر توصیه می شود شلوار نیم کیف و راسته را انتخاب کنید، زیرا این شلوارها قد شما را بلندتر از آنچه هست نشان می دهند، فقط باید در ست کردن آن با کت مناسب دقت کنید. یکی از مزیت های این مدل شلوارها این است که با اکثر لباس های شما همخوانی دارد به طوری که می توانید با شلوار جین یا کفش پاشنه بلند آنها را در استایل های اسپرت و حتی رسمی ببینید.

شلوار کوتاه

شلوار مناسب برای قد کوتاه باید قد بلند باشد.

در میان تمام شلوارهایی که برای خانم های کوتاه قد مناسب است، آن شلوارهایی که درز بلند دارند می توانند گزینه های خوب و مقرون به صرفه ای باشند، زیرا این شلوارها قطعا به شما کمک می کنند قد بلندتر به نظر برسید. به طور معمول شلوار جین با درز بلند حداقل 23 سانتی متر طول دارد و آنهایی که درز کوتاه دارند حدود 8 سانتی متر از پایین ناف فاصله دارند این مقدار شما را قد بلندتر نشان می دهد.

به طور معمول، شلوارهای قد بلند بالای ناف، شلوارهای قد کوتاه روی باسن و شلوارهای قد بلند در بین آن ها قرار می گیرند. اگر کوتاه قد هستید، می توانید از یک کمربند در شلوار خود استفاده کنید تا پاهایتان بلندتر به نظر برسد.

شلوار کوتاه

شلوار مدل مامان مناسب برای قد کوتاه.

شلوار جین مامان برای خانم های کوتاه قد بسیار مناسب است زیرا آنها را بلندتر نشان می دهد. در مورد استایل مامان، هنگام خرید دقت کنید که درزهای شلوار تمیز و مرتب باشد. به طور کلی شلوارهای مدل مامان کمر بلندی دارند و دکمه آن بالای ناف بسته می شود و به همین دلیل بالاترین قد را نشان می دهد و شلوار راحتی محسوب می شود که می توانید با هر مدلی ترکیب کنید.

شلوار کوتاه

شلوار جاذب و چسبان برای شلوارک مناسب است.

یکی از راه هایی که می توانید از آن برای نشان دادن قد بلندتر از خودتان استفاده کنید، پوشیدن شلوارهایی است که جذب و تنگ هستند. همان طور که شلوار گشاد و گشاد شما را کوتاه نشان می دهد، شلوار لاغر نیز می تواند شما را شبیه رشید رعنا کند و اگر رنگ شلوارتان با لباستان همخوانی داشته باشد، چه بهتر. این شلوار را می توانید در فصول مختلف بپوشید، مثلا الان که هوا سرد است و کم کم به زمستان نزدیک می شویم، می توانید این شلوار را با چکمه های متنوع ترکیب کنید. البته مطمئن شوید که شلوار لاغرتان کشدار و نرم باشد تا به راحتی داخل چکمه هایتان قرار بگیرد و به شما آسیبی نرسد.

شلوار کوتاه

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=121072

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.