افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

مقایسه بهترین گوشی شیائومی با بهترین گوشی سامسونگ / کدام یک بهتر و ارزش خرید دارد؟

  • کد خبر : 121031
مقایسه بهترین گوشی شیائومی با بهترین گوشی سامسونگ / کدام یک بهتر و ارزش خرید دارد؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- شنیده اید که می گویند دست در دست هم زیاد است و این در مورد همه موضوعات صدق می کند، مثلاً کوچکترین آن به زیبایی مربوط می شود که آدم خیلی از شما خوشگلتر است، اما در مورد ازدواج. تو زیباترین فرد دنیا هستی. شما […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- شنیده اید که می گویند دست در دست هم زیاد است و این در مورد همه موضوعات صدق می کند، مثلاً کوچکترین آن به زیبایی مربوط می شود که آدم خیلی از شما خوشگلتر است، اما در مورد ازدواج. تو زیباترین فرد دنیا هستی. شما پاهایتان را روی زمین دارید و آن شخص دوست دارد تا آخر عمر با شما زندگی کند. حالا چرا از این مثال استفاده می کنیم؟ زیرا در مقاله امروز قصد داریم در مورد مقایسه بهترین گوشی شیائومی با بهترین گوشی سامسونگ صحبت کنیم که هر کدام از این دو برند از نظر برخی افراد بهترین هستند و این افراد دوست دارند از برند مورد علاقه خود خرید کنند. تا آخر به هیچ وجه نظرشان عوض نمی شود.

اما با مقایسه بهترین گوشی شیائومی با بهترین گوشی سامسونگ، قصد ما تغییر ذهنیت شما نیست، زیرا تنها قصد ما اطلاع رسانی و مقایسه ساده است، زیرا این دو برند در ایران طرفداران زیادی دارند و به نوعی بازار را تحت سلطه خود درآورده اند. در دست آنها رقابت تنگاتنگ و سختی با یکدیگر دارند و برند کره ای سامسونگ می خواهد برند چینی شیائومی و بالعکس را شکست دهد و به همین دلیل در رنج های مختلف گوشی تولید می کنند، به همین دلیل در این زمینه تلاش می کنیم. مقاله مقایسه بهترین گوشی شیائومی با بهترین گوشی سامسونگ از برخی جنبه ها برای اینکه ببینید کدام یک قوی تر است.

مقایسه بهترین گوشی شیائومی با بهترین گوشی سامسونگ از نظر دوربین

در اولین مقایسه این دو برند به سراغ دوربین می رویم که برای بسیاری از افراد یکی از مهم ترین قطعات گوشی به حساب می آید و در حالی که افراد زیادی گوشی را برای دوربین آن می خرند و برایشان مهم است که کیفیت این قسمت از گوشی شما بسیار بالاست در این میان سامسونگ را می توان پیشگام در بهبود کیفیت دوربین دانست که گوشی های پرچمدار خود را به تنظیمات دوربین پیشرفته مجهز کرده است، اما در این بین شیائومی به نوعی بازار سامسونگ را تکان داده است. ویژگی های عجیبی که ارائه می دهد آیا مردم در خرید سامسونگ یا شیائومی تردید دارند؟

زیرا در سال های اخیر قسمت دوربین به یکی از مهم ترین دغدغه های شیائومی تبدیل شده و با تلاش های فراوان توانسته نام خود را به عنوان یکی از بهترین ها در زمینه دوربین ثبت کند. در تعدادی از محصولات خود به گونه ای عمل کرده است که حتی می توانید اپل و سامسونگ را در جیب خود نگه دارید و در هنگام خرید گوشی در واقع هزینه دوربین را پرداخت می کنید! به عنوان مثال، شیائومی با مدل Mi 11 Ultra با وجود گذشت دو سال از عرضه این گوشی، توانست در زمینه دوربین در صدر قرار گیرد. با این حساب می توان امتیاز دوربین را به شیائومی داد.

مقایسه بهترین گوشی شیائومی با بهترین گوشی سامسونگ

مقایسه بهترین گوشی شیائومی با بهترین گوشی سامسونگ از نظر سرعت

سامسونگ اخیراً روی تراشه ها و پردازنده ها و همچنین در گوشی های پرچمدار خود کمی ضعیف عمل کرده است و به همین دلیل است که شیائومی جایزه سرعت را ربود و آن را می خواست اما سامسونگ در سری S23 به خود آمد و به سراغ آن رفت. نسل اسنپدراگون 2 و برای رقابت با شیائومی از نظر سرعت به میدان رقابت بازگشت. اما به جرأت می توان گفت که شیائومی از نظر سرعت در گوشی های پرچمدار خود برتر از سامسونگ است، زیرا به عنوان مثال، شیائومی در 12T Pro خود از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 استفاده می کند که سریعتر از همتای سامسونگ خود یعنی S21 ایمان است. . دارای تراشه Exinoy 2100 است، سرعت و عملکرد بهتری دارد.

با در نظر گرفتن این موضوع، در این زمینه باید بگوییم که اگر سرعت و قطعات سخت افزاری گوشی برایتان مهم است، به خصوص برای انجام بازی های سنگین، بهتر است سراغ مدل های شیائومی بروید.

مقایسه بهترین گوشی شیائومی با بهترین گوشی سامسونگ

مقایسه بهترین گوشی شیائومی با بهترین گوشی سامسونگ از نظر باتری

این قسمت از مقایسه بهترین گوشی های سامسونگ با بهترین گوشی های شیائومی کمی سخت است چون هر دو برند از نظر باتری بسیار شبیه و نزدیک به هم هستند اما سامسونگ از نظر شارژدهی در پرچمدارانش بسیار بهتر از شیائومی است. ثابت شده است، اما وقتی سرعت را در نظر می گیریم، می توان شیائومی را برنده دانست زیرا سریعتر شارژ می شود، زیرا اکثر گوشی های پرچمدار سامسونگ از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می کنند و این در حالی است که گوشی های رده بالای شیائومی دارای شارژ سریع هستند. آنها از 120 وات پشتیبانی می کنند و سرعت شارژ بالایی دارند.

با این حساب می توان گفت که برند سامسونگ در زمینه تعمیر و نگهداری شارژ از خود و در زمینه سرعت شارژ از برند شیائومی پیشی گرفته است.

مقایسه بهترین گوشی شیائومی با بهترین گوشی سامسونگ





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=121031

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.