افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

هزینه تمیز کردن چربی پشت گاز چقدر است؟ خشن نباشید، با این ترفندها آسان است

  • کد خبر : 121012
هزینه تمیز کردن چربی پشت گاز چقدر است؟  خشن نباشید، با این ترفندها آسان است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- این روزها روز خانه نیست که بخواهیم خانه را از بالا به پایین تمیز کنیم و برق را روشن کنیم. اما موارد یا فضاهایی هستند که باید هر هفته یا شاید هر روز تمیز شوند! به عنوان مثال، چیزهای زیادی در آشپزخانه وجود دارد که […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- این روزها روز خانه نیست که بخواهیم خانه را از بالا به پایین تمیز کنیم و برق را روشن کنیم. اما موارد یا فضاهایی هستند که باید هر هفته یا شاید هر روز تمیز شوند! به عنوان مثال، چیزهای زیادی در آشپزخانه وجود دارد که نیاز به تمیز کردن دارند، زیرا سه وعده غذایی در روز در آن پخته می شود و بسیاری از چیزها کثیف می شوند. همانطور که بعد از هر وعده غذایی ظروف را می شویید و اجازه نمی دهید به وعده غذایی بعدی برسند، باید قسمت هایی را نیز تمیز کنید.

به عنوان مثال یکی از ابتدایی ترین فضاها دیوار پشت گاز است که به دلیل چسبندگی چربی ها و بخار مواد غذایی و حتی گاهی اوقات در اثر پاشیدن آب از غذا می تواند بسیار کثیف شود. اگر روزانه آن را تمیز می کنید، پس هیچی، اما اگر مدت هاست از این قسمت غافل شده اید، بهتر است که به آن دیوار و دیگر دیوارهای آشپزخانه نگاهی بیندازید تا تفاوت رنگ را متوجه شوید. دیدی وقت دست زدن به سر و گوشش نرسیده؟ اما این را هم بگوییم که می فهمیم بریدن آن برای شما سخت است، زیرا چربی ها سفت و غلیظ می شوند و از طرفی تمیز کردن آن ها به دلیل سفت بودن یک دست استیل می خواهد!

اما نگران نباشید زیرا در این مقاله قصد داریم با ترفندهای این پاکسازی آشنا شویم تا بتوانیم راحتتر به هدف خود برسیم. پس با ما همراه باشید

سرکه هر مشکلی را حل می کند.

جالب است که از سرکه برای تمیز کردن خیلی جاها و چیزها استفاده می شود و واقعاً یک پنجه طلایی است! همچنین در این مورد از سرکه و آب به نسبت دو به یک استفاده کنید و آنها را مخلوط کنید تا به لکه های روغن برسند.

یک پارچه بردارید و در این محلول فرو کنید. سپس دست به کار شوید و به خوبی روی لکه های چربی بمالید تا تمیز و یکدست شوند. سرکه یک راه ایده آل برای از بین بردن چربی از روی دیوار و کابینت آشپزخانه است.

او آب برنج را دوست ندارد، اما وسایل کمک می کند.

گریس نه تنها به دیوار پشت گاز می چسبد، بلکه خود گاز نیز به شدت در معرض این شرایط نامساعد قرار می گیرد، بنابراین با روشی مقرون به صرفه می توان این مشکل را حل کرد. آب برنج را روی اجاق بپاشید و صبر کنید تا خشک شود.

سپس با دستمال کاغذی پاک کنید و ببینید چقدر ساده و آسان می توانید چربی را پاک کنید.

6-ترفند-ساده-برای-تمیزکردن-کاشی-آشپزخانه-1024x682

جوش شیرین یا وایتکس؟

چرا از این کلمه برای جوش شیرین استفاده می کنیم؟ زیرا جوش شیرین مانند سرکه است اما در عین حال بسیاری از سطوح را تمیز می کند که واقعا شگفت انگیز است. در این روش جوش شیرین را با آب مخلوط کرده و سپس با استفاده از اسفنج لکه های چربی را پاک کنید.

اگر به طور مرتب از این روش استفاده کنید، چربی به طور کامل از بین می رود.

از مواد شوینده غافل نشوید.

می دانید که شوینده ها یک راه حل اساسی و قطعی برای از بین بردن کثیفی هستند. اما از آنجایی که مواد شیمیایی مضر هستند، برای جلوگیری از آسیب رساندن به پوست، باید دستکش بپوشید.

آب گرم را با مواد شوینده مخلوط کنید و از این مخلوط با دستکش برای پاک کردن لکه های چربی استفاده کنید.

تحت عنوان

لیمو و جوش شیرین اسیدی می شوند

ترکیب جوش شیرین و لیمو می تواند راه حلی برنده برای از بین بردن لکه های چربی باشد. زیرا یک ماده اسیدی تشکیل می دهند و می توانند روغن را جدا کرده و آن قسمت را به روز اول برگردانند. پس برای رسیدن به این روش باید جوش شیرین را با آبلیمو مخلوط کرده و سپس با دستمال یا اسفنج به محل مورد نظر بمالید.

روغن نباتی روغنی است، اما پاک کننده است.

ما می توانیم روغن های گیاهی را در هر خانه ای پیدا کنیم. اما آیا می دانستید که این روغن ها می توانند لکه های روغن را نیز از بین ببرند؟ بله دقیقا همینطوره! این روش را می توان «روغن پاک کننده» نامید. برای استفاده از آن باید دستمال کاغذی بردارید و مقداری روغن نباتی روی قسمت چرب دیوار بریزید. بعد از کمی صبر تاثیر آن را خواهید دید و به شما کمک می کند لکه چربی را پاک کنید.

نکاتی برای تمیز کردن لکه های چربی





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=121012

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.