افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

تعویض 2000 تیر برق با هدف افزایش ضریب اطمینان شبکه در همدان

  • کد خبر : 120870
تعویض 2000 تیر برق با هدف افزایش ضریب اطمینان شبکه در همدان

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، علی سهرابی بیدار در دیدار با مفتح نماینده مردم تویسرکان در شورای اسلامی با بیان اینکه رسالت ما توزیع برق است. برق مطمئن و پایدار بیان کرد: انجام این ماموریت یکی از فعالیت های تولیدی محسوب می شود. وی با […]

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، علی سهرابی بیدار در دیدار با مفتح نماینده مردم تویسرکان در شورای اسلامی با بیان اینکه رسالت ما توزیع برق است. برق مطمئن و پایدار بیان کرد: انجام این ماموریت یکی از فعالیت های تولیدی محسوب می شود.

وی با بیان اینکه این شرکت در چهار محور و ریل در حال حرکت است، افزود: این چهار محور شامل هوشمندسازی شبکه و کنتورها، افزایش ضریب اطمینان شبکه، افزایش بهره وری و مشتری مداری و ارتباط دو طرفه مستمر با مراجعین و مردم است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: در زمینه افزایش ضریب اطمینان شبکه و بهبود وضعیت شبکه های برق سال گذشته 500 تیر برق تعویض شد و امسال نیز هدف ما تعویض دو هزار تیر فشار متوسط ​​است که در حال انجام است. انجام شده.

نماینده مردم تویسرکان نیز در این نشست با قدردانی از فعالیت های شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: شهرستان تویسرکان در زمینه زیرساخت های برقی از شرایط خوبی برخوردار است و میزان رضایتمندی مردم از این مدیریت در حوزه است. برق با حضور خوب و تجربه مجتمع انرژی تویسرکان.

محمدمهدی مفتاح تبدیل شبکه کابلی به کابل خودپایدار را از دیگر نقاط قوت شهرستان تویسرکان برشمرد و ابراز امیدواری کرد با تلاش شرکت توزیع نیروی برق استان شاهد برگزاری جشن تکمیل تحول باشیم. از شبکه کابلی تویسرکان به کابل خود نگهدار به عنوان اولین شهر استان.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=120870

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.