افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

فوری؛ مدارس این شهر تعطیل شد.

  • کد خبر : 120860
فوری؛  مدارس این شهر تعطیل شد.

ایسنا: مدارس ابتدایی نوبت صبح زاهدان و مدارس دهبکری شهرستان بم تعطیل شد. مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان نیز در این خصوص گفت: سامانه بارشی در استان فعال است. محسن حیدری افزود: فعالیت این سامانه به صورت بارش چند ساعته، رعد و برق، وزش باد شدید لحظه ای و احتمال بارش تگرگ در مناطق شمالی، […]








ایسنا:

مدارس ابتدایی نوبت صبح زاهدان و مدارس دهبکری شهرستان بم تعطیل شد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان نیز در این خصوص گفت: سامانه بارشی در استان فعال است.

محسن حیدری افزود: فعالیت این سامانه به صورت بارش چند ساعته، رعد و برق، وزش باد شدید لحظه ای و احتمال بارش تگرگ در مناطق شمالی، مرکزی و غربی استان به ویژه در شهرستان ها خود را نشان می دهد. زابل ، زهک، هامون هیرمند، نیمروز، زاهدان، تفتان، خاش و سه شنبه و چهارشنبه در استان همراه خواهد بود.

وی توصیه کرد: مردم از استقرار در حاشیه مسیل ها و رودخانه های فصلی خودداری کنند و به ارتفاعات بروند و در مناطق مرتفع به چرای دام بپردازند و برای کاهش خسارات احتمالی اقدامات لازم را انجام دهند.

تعطیلی مدارس دهبکری از توابع شهرستان بم

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بارش شدید باران، آبگرفتگی معابر و آبگرفتگی مدارس در بخش دهبکری شهرستان بم در تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل شد.

مهران بحری با اعلام این خبر صبح 24 آبان ماه با اعلام این خبر گفت: بارش شدید باران و آبگرفتگی کلاس های درس دانش آموزان در بخش دهبکری منطقه بم امروز 24 آبان تعطیل است و آموزش از طریق فضای مجازی و شبکه شاد ادامه دارد.

وی تاکید کرد: همکاران استانی و اولیا فقط می توانند از طریق پورتال خبری اداره کل آموزش و پرورش به آدرس https://kerman.gov.medu.ir و اطلاعیه های رسانه ها و اخبار استان اخبار مربوط به آموزش و پرورش استان کرمان را مطالعه کنند. نمایندگی ها بعد استان کرمان.