افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

نرخ مناسب برای رهن کل خانه در این منطقه / واحد دو خوابه با متراژهای مختلف + میز

  • کد خبر : 120711
نرخ مناسب برای رهن کل خانه در این منطقه / واحد دو خوابه با متراژهای مختلف + میز

قیمت خانه اجاره مسکن رهن کامل کد خبر: 97144 15 نوامبر 1402 ۲: ۳۰ اقتصاد در گزارش امروز به بررسی کل نرخ رهن واحدهای دو خوابه در محله پیریژ تهران می پردازیم. محله پیروزی تهران یکی از مناسب ترین مناطق است خرید خانه و محل سکونت یکی از دلایل محبوبیت این محله دسترسی آسان به […]

قیمت خانه اجاره مسکن رهن کامل

در گزارش امروز به بررسی کل نرخ رهن واحدهای دو خوابه در محله پیریژ تهران می پردازیم.

محله پیروزی تهران یکی از مناسب ترین مناطق است خرید خانه و محل سکونت یکی از دلایل محبوبیت این محله دسترسی آسان به سایر مناطق تهران و امکانات رفاهی و تجاری فراوان در این منطقه است. منطقه پیریزی نیز مانند سایر مناطق تهران به تدریج بافت قدیمی خود را از دست داده است. ساخت واحدهای مسکونی جدید در سال های اخیر در این محله رشد چشمگیری داشته است.

خیابان پیریزو (قبلاً با نام فرح آباد) واقع در شرق تهران، یکی از خیابان‌های مهم محله دوشان تپه و نیرو آهای در منطقه 14 شهرداری تهران است. این خیابان از سمت غرب به میدان شهدا (ژاله قدیم) یا دروازه دوشان تپه و از سمت شرق به میدان شهید کلاهدوز (انتهای خیابان سی متری نیروی هوایی) منتهی می شود. اگر به دنبال یک واحد دو خوابه با رهن کامل در بیهار هستید گزارش امروز ما را از دست ندهید.

اگر قصد اجاره یک واحد دو خوابه در پیرویز را دارید، یک واحد 75 متری که تمامی امکانات رفاهی را دارد به مبلغ 500 میلیون توکن رهن کنید.

واحد دیگر 105 متری را که دارای دو خواب آسانسور پارکینگ و نوساز می باشد در بیزار با ودیعه 900 میلیون تومان اجاره می دهم.

ضمناً یک واحد 17 ساله دیگر به متراژ 93 متر که دارای دو خواب، انباری، پارکینگ و آسانسور می باشد، این واحد با 660 میلیون تومان رهن در مجموع قابل اجاره می باشد.

اگر یک واحد 90 متری، یک واحد دیگر 4 ساله و دو خوابه در نظر بگیرید باید 650 میلیون تومان برای این واحد در بیزار بپردازید.

در صورت تمایل به واحد کوچکتر می توانید یک واحد 58 متری 2 خوابه با 500 میلیون تومان رهن کامل تهیه کنید.

برای راحتی شما جدولی آماده کرده ایم تا دقیقا بدانید برای رهن کامل یک واحد دو خوابه در مناطقی از پیزاره با امکانات مختلف به چه بودجه ای نیاز دارید.

بسته به سال ساخت، متراژ و امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری، قیمت ها متفاوت است.

اطلاعات بیشتر در مورد هزینه با مطالعه جدول زیر رهن کامل شما یک خانه دو خوابه در بیهار دریافت می کنید.

ویکتوریا مسکن

لطفا توجه داشته باشید که این ارقام بر اساس واحدهایی است که برای اجاره در ویکتوری درج شده است و نرخ های ذکر شده قطعا دقیق است. قیمت خانه محله های ذکر شده را توضیح نمی دهد. قیمت مسکن اجاره ای در هر منطقه با توجه به قدمت ساختمان، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و … متفاوت خواهد بود.





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=120711

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.