افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
2

جمیله علم الهادی در نامه ای به همسر رئیس جمهور فرانسه، خانم مکرون…

  • کد خبر : 120592
جمیله علم الهادی در نامه ای به همسر رئیس جمهور فرانسه، خانم مکرون…

جمیله علم الهادی روز 15 آبان ماه پس از حمله رژیم صهیونیستی به غزه در سلسله نامه هایی خطاب به همسران روسای جمهور کشورهای اروپایی بر لزوم حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات اسرائیل تاکید کرد. یکی از این نامه ها خطاب به همسر رئیس جمهور فرانسه بود که در ادامه توضیح داده […]

جمیله علم الهادی روز 15 آبان ماه پس از حمله رژیم صهیونیستی به غزه در سلسله نامه هایی خطاب به همسران روسای جمهور کشورهای اروپایی بر لزوم حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات اسرائیل تاکید کرد.

یکی از این نامه ها خطاب به همسر رئیس جمهور فرانسه بود که در ادامه توضیح داده می شود:

نام خدای مهربان
آقای مکرون
همسر محترم رئیس جمهور فرانسه
با سلام و احترام
بدینوسیله از شما می خواهم که با دلی سنگین با زنان مظلوم و کودکان بی دفاع غزه همدردی کنید و در مورد این حوادث و نتایج آن قضاوت کنید. ما به عنوان «انسان» سزاوار شرمساری هستیم که در این روزهای تلخ در قسمت کوچک و زیبای سیاره زمین مشترکمان می گذرد.

دفاع از ارزشهای انسانی مستلزم اقدام مشترک ما و همه کسانی است که خواستار عدالت و آزادی هستند و از ظلم و بدبختی متنفرند. از شما انتظار می رود که به عنوان یک بانوی مقتدر و تاثیرگذار در اروپا که آن را مهد تمدن می دانید برای کمک به زنان مظلوم و کودکان بی دفاع غزه اقدام کنید.

در واقع، دنیا از این همه سنگدلی قدرتمندان در شگفت است! چگونه می توان عملکرد سیاستمداران را در حمایت اسلحه از اسرائیل ارزیابی کرد در حالی که چشم و گوش آنها به شنیدن و دیدن فریاد مظلوم فلسطین بسته است؟

پیشرفت‌های عظیم علمی و فناوری غرب که منادی توسعه و شکوفایی بوده است، اکنون با بسته شدن همه راه‌های کمک به غزه، تنها ناامیدی و اندوه به همراه دارد. چگونه می توان این سکوت و تسلیم را در برابر دستان باز جنایتکاران در استفاده نامتعارف از سلاح های نامتعارف علیه محروم ترین و مظلوم ترین مردم جهان به درستی قضاوت کرد؟

بر اساس کدام سنت اخلاقی یا احکام مدنی قطع آب به کودکان تشنه و گرفتن غذا و دارو از مجروحان و نیازمندان موجه است؟ کدام یک از رویه ها و کنوانسیون های قانونی ملی یا بین المللی می تواند این نوع تشویق به کشتن زنان و کودکان را توجیه کند؟

چگونه گروهی توانسته خود را به عنوان بنده خدا (اسرائیل) معرفی کند، اما با توسعه سیاست ترس و نفرت، تنها سلطه شیطان را گسترش می دهد؟ آیا فکر می کنیم خداوند این همه جنایت را بدون مجازات رها می کند؟

آیا موسی (علیه السلام) به قبیله یا گروه یا گروهی چنین اجازه ای داده است که مردم بیگناه را به زور از خانه و کاشانه خود بیرون کنند یا به کلی ویران کنند؟ آیا واقعاً حضرت عیسی (ع) این همه ظلم ما نسبت به کودکان و زنان گرفتار شده را می پذیرد؟ آیا این متفکران برجسته مدرن که راهنمایان دنیای کنونی در این عصر هستند، منعکس کننده چنین تطهیر نژادی هستند؟

خانم مکرون، لطفاً به عنوان یک بانوی فداکار و مهربان و به نمایندگی از زنان، مادران و دختران سرزمینتان از همسرتان بخواهید که از مسئولیت قتل کودکان و زنان بی دفاع فلسطینی خودداری کند و اقدامات فوری و مؤثر انجام دهد. برای برقراری صلح . امیدوارم خداوند پاداش زحمات انسان دوستانه شما را بدهد.
جمیله علم الهادی
همسر رئیس جمهور اسلامی ایران

۲۱۹۲۱۹

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=120592

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.