افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

آیا قالیباف تندروها را حذف می کند؟/ اگر مردم پای صندوق های رای بروند…

  • کد خبر : 120523
آیا قالیباف تندروها را حذف می کند؟/ اگر مردم پای صندوق های رای بروند…

حسین کنعانی مقدم، فعال سیاسی اصولگرا درباره مرزبندی های جدید در جریان اصولگرایی گفت: به نظر می رسد در انتخابات آینده مرزبندی بین جریان اصولگرایی بیشتر خود را نشان دهد و رقابت در جریان اصولگرایی شکل بیشتری بگیرد. توافق بعید به نظر می رسد. با این دسته بندی های جدید اعم از پایه و شریان […]

حسین کنعانی مقدم، فعال سیاسی اصولگرا درباره مرزبندی های جدید در جریان اصولگرایی گفت: به نظر می رسد در انتخابات آینده مرزبندی بین جریان اصولگرایی بیشتر خود را نشان دهد و رقابت در جریان اصولگرایی شکل بیشتری بگیرد. توافق بعید به نظر می رسد. با این دسته بندی های جدید اعم از پایه و شریان و… می توانم بگویم که سه جریان اصلی و آنهایی که به دنبال حکومت اسلامی هستند، جمهوری اسلامی را یک قدم می بینند.

دعوای قالیباف و آقا تهرانی برای ریاست «لیست واحد» اصولگرایان

وی افزود: دسته دوم جمهوری خواهان هستند و جمهوری اسلامی را از دریچه قانون دنبال می کنند. دسته سوم نیز مسیر خود را دنبال می کنند و کسانی هستند که روند جدیدی را دنبال می کنند. حال باید دید مردم این سه سخنرانی را چگونه می پسندند. سوال مهمتر از گفتمان جریان های داخلی اصولگرایی، رقیب است که آیا رقیب رقیب قدرتمندی است یا خیر و آیا می توانند در مقابل رقیب ائتلاف هایی داشته باشند؟ با توجه به اینکه اصلاح طلبان چندان حضور ندارند، رقابت اصولگرایان جدی خواهد بود.

این فعال سیاسی درباره احتمال ایجاد تضاد بیشتر با جبهه پایداری در بین اصولگرایان نیز اظهار داشت: جریان پایداری جریانی است که بر اساس حکومت اسلامی حرکت می کند؛ جریانی که بر پایه حکومت اسلامی حرکت می کند. قانون اساسی آنها هم قرآن است و بحث مهدویت را مطرح می کنند. جمهوری خواهان از جمله قالیباف و برخی اصولگرایان را قبول ندارند و آنها را منحرف می دانند. این مرزبندی ها در انتخابات قبلی نشان داده شد و همه به سهم خود رسیدند. این بار به نظر می رسد حدود اصولگرایان مشخص است.

کنعانی مقدم درباره احتمال پیروزی شبح قالیبافی و نفی ثبات گفت: اگر مردم را بر این اساس بگذاریم که مردم بخواهند رای دهند مردم از گرایش های رادیکال دوری می کنند و من شک دارم که سخنان دولت ثبات اسلامی باشد. می تواند از دیگر گفتمان ها پیشی بگیرد. شواهد نشان می دهد که اگر مردم پای صندوق های رای بروند و رغبت به حضور در صحنه داشته باشند، قطعاً به دنبال کسانی خواهند بود که بتوانند مشکلات کشور را با سخنرانی حل کنند.

۲۱۹۲۲۰

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=120523

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.