افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

داغ ترین طرح های لاک ناخن پاییز 1402; هرچه را که کنار انگشتانتان می گذارید زیبا کنید.

  • کد خبر : 120421
داغ ترین طرح های لاک ناخن پاییز 1402;  هرچه را که کنار انگشتانتان می گذارید زیبا کنید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- فصل پاییز زیبایی را تجربه می کنیم. واقعا چه چیزی برای یک فرد مهم است؟ این روزها می گذرد. من شخصا عاشق پاییز و زمستان هستم و وقتی هوا خیس می شود و می خواهد باران ببارد، مثل آن روز است و قند در دلم […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- فصل پاییز زیبایی را تجربه می کنیم. واقعا چه چیزی برای یک فرد مهم است؟ این روزها می گذرد. من شخصا عاشق پاییز و زمستان هستم و وقتی هوا خیس می شود و می خواهد باران ببارد، مثل آن روز است و قند در دلم آب می شود. پاییز یکی از زیباترین فصول خداست که انگار تلفیقی از زمستان و تابستان است. در پاییز می توانید استایل های تازه و زیبای زیادی بپوشید چون وسط هوا کم است و نه سرد است و نه گرم. به این ترتیب می توانید ظاهری جادویی و زیبا ایجاد کنید که هم رنگارنگ باشد و هم لایه لایه و ما گوشی شما را مثل زمستان منفجر نمی کنیم!

اما استایل فقط به لباس هایی که می پوشیم محدود نمی شود و جزئیاتی مانند لوازم جانبی یا آرایش و لاک ناخن نیز تاثیر زیادی دارد. پاییز نیز خوراکی برای طراحی ناخن های جذاب و جذاب است. اما شاید شما دقیقاً ندانید که اکنون کدام طرح ها و ترندها بهترین و شیک ترین هستند، زیرا در مقاله بعدی به شما خواهیم گفت و شما را کاملا روشن می کنیم.

یک طرح گل برای پاییز، زیبا و کرکی بسازید.

کل دنیای لاک بسیار جذاب است. به عنوان مثال، حتی می توانید صورت خود را روی یک تکه ناخن طراحی کنید! البته این موارد نیاز به یک تکنسین ناخن بسیار ماهر دارد. اما طرح های گلدار که انرژی طبیعت را منتقل می کنند می توانند برای فصل پاییز بسیار زیبا و شیک باشند. اصولا پاییز است که می تواند طرح خاص خودش را روی لاک داشته باشد و فصول دیگر کمتر از این قابلیت برخوردار است. از طرح های گلدار با رنگ های جذاب پاییزی غافل نشوید. رنگ هایی که یادآور طبیعت هستند، مانند زرد، نارنجی و حتی قرمز، سبز و قهوه ای ممکن است برای شما مناسب باشند.

لاک پاییزی

لاک پاییزی

لاک پاییزی

آن را در رنگ های پاییزی ساده نگه دارید

خب، خیلی از خانم‌ها هستند که چه به دلیل سلیقه کاری و چه به دلیل سلیقه شخصی، واقعاً از این طرح خوششان نمی‌آید و نمی‌خواهند حتی یک لکه لاک از بین برود. در این مورد باید گفت که اگر از طرفداران لاک های ساده هستید، می توان گفت که بسیار خوب است! برای زیباتر جلوه دادن ناخن هایتان می توانید از رنگ های پاییزی استفاده کنید. فراموش نکنید که سادگی لاک زدن هرگز از مد نمی افتد و هرگز از مد نمی افتد. از رنگ های جذاب این فصل زیبا بهره ببرید و به ناخن های خود زیبایی کامل ببخشید. این سبک می تواند تک رنگ، دو یا سه رنگ باشد.

لاک پاییزی

پاییز تنها فصلی است که 90 رنگ دارد.

چرا این جمله را گفتیم؟ از آنجایی که رنگ های دهه 90 مانند کرم و قهوه ای که طیف اصلی رنگ های دهه 90 محسوب می شوند نیز از خانواده رنگ هایی مانند نارنجی و زرد هستند، بنابراین در فصل پاییز از رنگ های نارنجی و زرد استفاده می شود. پس اگر بنا به دلایلی نباید از رنگ های روشن استفاده کنید یا سلیقه شما این سبک است، باید بدانید که رنگ های دهه نود در پاییز بسیار محبوب هستند و طرفداران زیادی دارند.

آرایش (lifeMakeup) - پروفایل _ Pinterest (1)

طرح حیوانات را رنگ کنید، اما حیوانی به رنگ پاییز.

لاک های حیوانی سالهاست مد شده اند و مدتی مد شده اند و هر زنی که می دیدم یک حیوان روی ناخن هایش بود. تاما این روزها افت کرده است و باید بگوییم اما همچنان در پاییز طرفداران خود را دارد زیرا می توان طرح های جالبی پوشید. طرح های غیر کاربردی برای فصول دیگر.

لاک پاییزی

نکته: قبل از لاک زدن، چه با طرح و چه بدون طرح، باید به ناخن های خود توجه کنید. زیرا اگر از ناخن های شما مراقبت نشود، حتی اگر بهترین طرح لاک را بزنید، آنطور که باید زیبا نخواهند شد.

لاک پاییزی

لاک پاییزی





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=120421

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.