افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

دوست معروف اینستاگرامی پدر شد / در شوک است + عکس

  • کد خبر : 120403
دوست معروف اینستاگرامی پدر شد / در شوک است + عکس

قند این اصطلاحی است که این روزها زیاد می شنویم. به فردی که اختلاف سنی زیادی با همسرش دارد، شوگردی می گویند. اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید کدام دوست در اینستاگرام معروف شده است؟ زوج ایتالیایی به نام های جیانلوکا (جانلوکا) و شارون، جیانلوکا به عنوان معروف ترین دوست در اینستاگرام شناخته می […]

قند این اصطلاحی است که این روزها زیاد می شنویم. به فردی که اختلاف سنی زیادی با همسرش دارد، شوگردی می گویند. اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید کدام دوست در اینستاگرام معروف شده است؟ زوج ایتالیایی به نام های جیانلوکا (جانلوکا) و شارون، جیانلوکا به عنوان معروف ترین دوست در اینستاگرام شناخته می شود. در جدیدترین اخبار باید بگوییم که یک پسر از این شبکه اجتماعی معروف به دنیا آمد.

مدتی است که زوجی با اختلاف سنی زیاد در شبکه های اجتماعی مورد توجه کاربران قرار گرفته اند و ویدئوهای رقص های همزمان آنها مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

این زوج که اختلاف سنی زن و مرد بیشتر است و ازدواج آنها محسوب می شود، اخیرا صاحب یک دختر شده اند.

این زوج ایتالیایی به نام های جیانلوکا و شارون صاحب دختری به نام بلو اورشلیم شدند و دخترشان سالم به دنیا آمد.

به عقیده بسیاری از کاربران، این زوج به دلیل اینکه هر دو بسیار شاد و پرانرژی هستند، جزو نازترین زوج های اینستاگرام محسوب می شوند.

آیا نوزاد معروف اینستاگرام با رقص به دنیا آمد؟

برخی از کاربران نیز گفتند که احتمالاً نوزاد این زوج با رقص به دنیا آمده است، زیرا این زوج با رقصیدن مداوم خود در شبکه های اجتماعی به شهرت رسیده اند.

گفته می شود این زوج 19 میلیون دنبال کننده دارند. بسیاری از کاربران بر این باورند که این زوج جذاب هستند و این ایتالیایی با وجود کهولت سن از هر جوانی شادتر است.

جیانلوکا واکی رقصنده، تاجر و چهره سرشناس ایتالیایی است. او در 5 آگوست 1967 در بولونیا ایتالیا به دنیا آمد. جیانلوکا واچی به خاطر سبک زندگی مجللش به پدربزرگ پلی بوی معروف است.

فالوور معروف اینستاگرام و مدیر یک شرکت تولید موتورسیکلت.

Gianluca Vacchi رئیس Societa European Autocaravan، سازنده موتورسیکلت های SEA است. پدر او همچنین مدیر عامل شرکت چند ملیتی Industria Macchine Automatiche SpA است.

جیانلوکا واچی، تاجر برجسته؛ شخصیت رسانه های اجتماعی؛ بازیگر؛ او نویسنده و موسیقیدان برجسته ای است. این سلبریتی با استعداد ایتالیایی؛ به دلیل ثروت زیاد؛ حرکات رقص؛ خالکوبی های متعدد و سبک زندگی پرماجرا در چشم عموم قرار دارد. تصویر: gianlucavacchi, instagram.com منبع: UGC growing up; او پسری خجالتی بود که تنها آرزویش رسیدن به تعالی تحصیلی و یافتن شغل مناسب بود.

حتی اگر او به آن هدف دست یافت، متوجه شد که زندگی چیزی فراتر از تمرکز بر تجارت و ایجاد ثروت در زندگی است. در سن 45 سالگی؛ او بهره برداری از صنعت سرگرمی را ترجیح داد و از آن پس; او تقریباً به همان نسبت به شهرت و ثروت دست یافت.

پروفایل دوست معروف اینستاگرام

نام پروفایل: Gianluca Walkin نام مستعار: پدربزرگ Playboy; سلطان پولسن: 52 ساله، تاریخ تولد: 5 اوت 1967، محل تولد: بولونیا; ایتالیا علامت زودیاک: لئو ملیت: ایتالیایی قد: 5 فوت 8 اینچ وزن: 75 کیلوگرم رنگ چشم: قهوه ای رنگ مو: سفید اندازه های بدن: 42-30-34 اینچ حرفه: بازیگر; نویسنده ؛ کارآفرین؛ نوازنده؛ طراحان مد و افراد مشهور اینترنتی.

طرفدار معروف اینستاگرام به موسیقی علاقه دارد

جزئیات کمی در مورد اعضای خانواده او وجود دارد. اگرچه پدرش صاحب یک شرکت چند ملیتی به نام Industria MacchineAutomatiche SpA “IMA” است. واچی یک مادربزرگ آرژانتینی داشت که وقتی تنها هفت سال داشت به او کمک کرد پیانو بزند.

این اولین بار بود که او با موسیقی مواجه شد و از آن زمان به بعد; او همیشه به موسیقی علاقه داشت و این در سبک زندگی کنونی او منعکس شده است. جیانلوکا در دانشگاه استودیوروم بولونیا تحصیل کرد و در 25 سالگی در رشته اقتصاد و تجارت فارغ التحصیل شد.

Saint Gianluca Vacchi 52 ساله است. اگرچه ظاهر ظاهری او نشان می دهد که او جوان تر است. او هر سال در 5 آگوست تولد خود را جشن می گیرد. اندازه گیری بدن ظاهر جوان جانلوکا واچی به علاقه او به تناسب اندام نسبت داده شده است. همیشه سرگرم کننده و پر انرژی است.

و این ایتالیایی 52 ساله 5 فوت و 8 اینچ قد و حدود 75 کیلوگرم وزن دارد. او چشم های قهوه ای و موهای سفید کوتاهی روی سر دارد. ریش سفید هم دارد.

او پسر زیبایی است و این به محبوبیت او کمک می کند زیرا بسیاری او را با نام “پدربزرگ پلی بوی” می شناسند.

خالکوبی های معروف اینستاگرام

بیشتر بدن شخصیت های رسانه های اجتماعی پوشیده از خالکوبی است. تخمین زده می شود که Gianluca Vacchi 29 خالکوبی داشته باشد. هر یک از خالکوبی ها معنایی مرتبط با زندگی شخصی یا حرفه ای شما دارد.

UGC حرفه ای نیست که به راحتی شغل ایجاد کند زیرا به تعهد و تعهد زیادی نیاز دارد که ممکن است زمان بیشتری را ببرد. با این حال ؛ فردی را پیدا کنید که پس از تلاش و کوشش زیاد، شغل موفقی داشته باشد. شغل خود را رها کنید و فعالیت جدیدی را شروع کنید که هیچ ایده ای در مورد آن ندارید. پایان غیر قابل تصور است. جیانلوکا واچی قبل از معروف شدن او به دنبال موفقیت در دنیای تجارت بود. خانواده او قبلاً مشاغلی داشتند که او پس از اتمام تحصیلات خود را به عنوان عضو تیم شروع کرد. نقطه شروع او بود.

داستان جالب زندگی دوست معروف اینستاگرامی.

کسب دانش اقتصاد و تجارت در مدرسه؛ من مشتاق بودم که از مهارت های او در تجارت استفاده کنم و همچنین توصیه های عملی او را یاد بگیرم. علاقه اصلی او بازار سهام بود و مدت زیادی درگیر خرید و فروش اوراق بهادار بود. در طول زمان ؛ او مهارت های خود را در مدیریت جنبه های مختلف محیط کسب و کار تقویت کرد. او رئیس اتحادیه خودرو Societa Europa “SEA” و مدیر غیر اجرایی IMA شد.

UGC در سالهای فعالیت خود در دنیای تجارت; واچی ریسک می‌کرد و همیشه فرصت‌هایی را در کسب‌وکارهای دیگر می‌دید که سرمایه‌گذاران دیگر معتقد نبودند سودآور هستند. واکی در راه اندازی کسب و کارهای سودآور و سپس فروش آن ها در صورت تاسیس، برتر بود. در سال 2006؛ او یک تجارت طراحی ساعت به نام ToyWatch را راه اندازی کرد که در سال اول رشد فوق العاده ای داشت و سپس آن را فروخت.

او سپس یک شرکت مسافرتی و گردشگری به نام Last Minute Tour ایجاد کرد که پس از موفقیت آن را فروخت. او در 45 سالگی دنیای تجارت را ترک کرد. برای او ؛ زمان مناسبی برای جستجوی تفریح ​​و لذت بردن از زندگی پس از یک دوره طولانی سبک زندگی شلوغ بود.

Gianluca Vacchi “5 آگوست 1967” متولد بولونیا. ایتالیا تاجر و هنرمند ایتالیایی؛ معروف به عجیب بودن و نحوه مدیریت پولش. مهمانی های مجلل و گران قیمت. سبک زندگی او اغلب توسط تاجر از طریق شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود.

واچی مردی بالای 50 سال است که نه تنها به دلیل برون گرایی بلکه به دلیل جذابیت ظاهری اش توجه افراد مختلف را به خود جلب کرده است. او در حال حاضر بیش از 15 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد و از سال 2014 با هشتگ #GVLifestyle ترند شده است. فقط یک زندگی وجود دارد و شما باید آن را زندگی کنید و سعی کنید تا آنجا که می توانید از آن لذت ببرید.

خانواده ثروتمند سلبریتی معروف اینستاگرام

جیانلوکا واچی در خانواده ای ثروتمند بزرگ شد. او از کودکی به تجارت علاقه داشت. او در رشته اقتصاد تحصیل کرد و سپس وارد مشاغل خانوادگی شد. او بعداً شرکت IMA را تأسیس کرد. شرکتی که به تولید دارو اختصاص دارد. لوازم آرایشی و سایر محصولات دارد. در طول زمان ؛ واچی کسب و کار خود را متنوع کرد و در پروژه های تجاری مختلف شرکت کرد. او در حین انجام این کار; او سرمایه خود را افزایش داد و در عرض چند سال مولتی میلیونر شد.

پس از چندین سال فعالیت در این صنعت؛ جیانلوکا واچی کسب و کار خانوادگی را به سرپرستی پسر عمویش رها کرد و خود را کاملاً وقف لذت بردن از زندگی کرد. زیرا در 40 سالگی به دنبال هر آنچه در آن سال ها به دست آورده بود نبود و از آن لذت می برد.

پس از فکر کردن به نحوه زندگی خود تا آن زمان، تصمیم گرفت سبک زندگی خود را تغییر دهد. او روی بدن خود کار می کند. اصلاح رژیم غذایی و ورزش آغاز شد. او مدت کوتاهی پس از شروع تلاش، ساعت ها سونا و سرما درمانی را تکمیل کرد.

در سن 47 سالگی؛ او با عکسی در شبکه های اجتماعی که در آن سوار بر زک افرون بازیگر مشهور آمریکایی دیده می شود، شناخته شد.

از آن زمان ؛ او شروع به جلب توجه عموم برای رقص های خود کرد. مهمانی های عجیب و گران قیمتی ترتیب می داد. به همین ترتیب؛ او از طریق شبکه ها تعداد زیادی از املاک خود را نشان داد: عمارت; خانه ساحلی؛ قایق بادبانی؛ موتورسیکلت؛ یک ماشین و حتی یک هلیکوپتر.

تاثیر فالوورهای معروف اینستاگرام بر بزرگسالان

در سال 2016؛ فیلم های واکچی و دوست احساسی اش از آن دوران; جورجیا گابریل; که موسیقی لاتین مختلف می رقصد. پخش شد.بعد از آن ترند شد. بسیاری مجذوب سبک زندگی یک مرد 49 ساله در احاطه زنان زیبا و دارایی هنگفت بودند. از آن زمان ؛ زندگی روزمره این سلبریتی ایتالیایی از طریق شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است. او در حال حاضر یکی از مشهورترین اینفلوئنسرهای بزرگسال در سیستم عامل است.

سال بعد رابطه خود را با دوست دخترش گابریل و اندکی بعد با مدل زیبای کلمبیایی پایان داد. آریادنا گوتیرز دیده شد. در همان سال کتاب «دیسفروتا» را در سال 2016 منتشر کرد. به گفته واچی؛ این یک بیوگرافی مفهومی است. او در این کتاب از تجربیات خود می گوید. او نصیحت می کند و مردم را تشویق می کند تا از زندگی نهایت لذت را ببرند.

در این دوره از زندگی خود؛ ایتالیایی برای هنرمندان مشهور لاتین؛ آمریکایی ها و اروپایی ها آن را دیده اند. که بر محبوبیت آن افزوده است. از جمله هنرمندانی که با آنها رابطه داشت.

خوانندگان: J. Balvin; لوئیس فونسی; سباستین یاترا; اوزونا بابا یانکی و یاندل و دیگران. در سال 2017؛ واچی توسط Banco BPM توقیف شد. او بعداً توضیح داد که این هیچ تأثیری بر ثروت او ندارد و همه اینها اختلاف نظر با بانک است.

در سالهای اخیر؛ Gianluca Vacchi به عنوان DJ در موسیقی و با چهره های بزرگی مانند Steve Aoki کار کرده است. نیکولا زوکی؛ کریستین با لنا و آلبرتینو و دیگران کار کرده است. او در حال حاضر با Spinnin’ Records قرارداد امضا کرده است. اولین موسیقی او با عنوان Viento در 13 آگوست 2017 تحت این برچسب منتشر شد. این موسیقی در حال حاضر بیش از ۲۷ میلیون بازدید در یوتیوب دارد.

بعد از وینتو؛ تومپ ظاهر شد. موضوعی که به سرعت تبدیل به یک ترند شد. او در ماه اوت موسیقی برای Sigamos Bailando را منتشر کرد. او اولین همکاری خود را با Yandel و Luis Fonsi به نمایش گذاشت. او بعداً موسیقی Waglio را با همکاری Alessio منتشر کرد و در سال 2019; آشو مامان و موو را آزاد کرد.

Vacchi چندین تور به عنوان DJ در کلوپ هایی مانند Amnesia Ibiza برگزار کرده است. باشگاه ساتون و ساتون بارسلونا و غیره آنها کار کرده اند.

در حال حاضر واچی; او با مدل جوان شارون فونسکا رابطه عاشقانه دارد. در 10 می 2020؛ در جشن روز مادر؛ او از طریق اینستاگرام اعلام کرد که او و دوست دخترش در انتظار اولین فرزندشان هستند.

دوست معروف اینستاگرامی پدر شد

28 اکتبر; جیانلوکا و شارون از تولد دخترشان بلو جروزالم واچی خبر دادند. با توجه به سبک شما؛ این خبر از طریق اکانت اینستاگرام آنها منتشر شده است.

علاوه بر این، جیانلوکا واکی نیز کسب و کار خانوادگی خود را اداره می کند و یک مدیر غیر اجرایی شرکت IMA است. شایان ذکر است که Gianluca Vaki به عنوان سرمایه گذار در تعداد زیادی از دفاتر و شرکت ها فعالیت های مهمی را انجام می دهد.

اطلاعات دقیقی از خانواده جیانلوکا واکی در دست نیست و نام خانوادگی وی نیز تاکنون منتشر نشده است.

دوستان معروف اینستاگرامی و رقص های عجیب و غریب.

جیانلوکا واکی با ویدیوهای رقص عجیب و جالبش در یوتیوب شهرت زیادی به دست آورده است. علاوه بر این، Gianluca Waki ​​بیش از 15 میلیون دنبال کننده در صفحه اینستاگرام خود دارد.

جانلوکا واکی تقریباً 1.76 سانتی متر قد و 77 کیلوگرم وزن دارد. جیانلوکا واکی چشمان آبی و موهای سفید دارد.

دارایی خالص جیانلوکا واکی 450 میلیون دلار برآورد شده است. درآمد سالانه جیانلوکا واکی حدود 21 میلیون دلار است.

در ابتدا جیانلوکا واچی با ملیسا ساتو نامزد کرد اما مدتی بعد این رابطه به جدایی ختم شد. در سال 2014، واکی با جورجیا گابریل وارد یک رابطه عاشقانه شد. اما این رابطه نیز به جدایی ختم شد و جیانلوکا واکی در سال 2017 به رابطه خود با جورجیا گابریله پایان داد.

جانلوکا واچی و شارون فونسکا در انتظار اولین فرزندشان هستند. جیانلوکا واچی از سال 2017 با شارون فونسکا مدل 25 ساله رابطه عاشقانه دارد و این زوج در انتظار اولین فرزند خود هستند “جانلوکا واچی و شریک زندگی اش در انتظار اولین فرزندشان هستند!”

گفته می شود که جیانلوکا واکی یک دختر 18 ساله از روابط قبلی خود دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=120403

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.