افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

بمباران غزه با حمایت آمریکا انجام می شود

  • کد خبر : 119984
بمباران غزه با حمایت آمریکا انجام می شود

آفتاب نیوز: متن پیام حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل خطیب به این شرح است: پیام وزیر اطلاعات به مناسبت 22 آبان. یوم الله، 22 آبان، «روز مبارزه با استکبار جهانی»، یادآور سه رویداد تاریخی است. تبعید امام خمینی (رحمت الله علیه) به ترکیه پس از اعتراض به لایحه کاپیتولاسیون ضد حقوق بشر، شهادت دانشجویان و تسخیر […]

آفتاب نیوز:

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل خطیب به این شرح است: پیام وزیر اطلاعات به مناسبت 22 آبان. یوم الله، 22 آبان، «روز مبارزه با استکبار جهانی»، یادآور سه رویداد تاریخی است. تبعید امام خمینی (رحمت الله علیه) به ترکیه پس از اعتراض به لایحه کاپیتولاسیون ضد حقوق بشر، شهادت دانشجویان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که هر ساله در ایران اسلامی برگزار می شد. ، دامنه آن همیشه در حال افزایش است.

22 آبان امسال در شرایطی گرامی داشته می شود که ماهیت شیطانی آمریکای جنایتکار بیش از پیش نمایان شده است و علاوه بر خشم ملت های مظلوم جهان، شهروندان آمریکا نیز با ظلم ملت های مظلوم مخالفت می کنند. به ویژه در دفاع از مردم مظلوم غزه و بر ضد سیاست ها و سیاستمداران آن کشور به خشم آمدند.

این روزها عملیات تاریخی «طوفان الاقصی» مقاومت اسلامی فلسطین شکست شرم آور دیگری را در منطقه در برابر آمریکا به همراه داشته و عظمت دروغین صهیونیسم متجاوز و حملات وحشیانه کودکان را به کلی از بین برده است. کشتار مردم بی‌دفاع رژیم صهیونیستی و بمب‌های وحشیانه باران غزه که با همکاری و حمایت آمریکا انجام می‌شود، ملت‌های جهان را با رژیم دروغین متحد کرده و سران آن رژیم را ناامید کرده است.

علاوه بر گرامیداشت یوم الله در 22 آبان و درود بیکران به روح مطهر امام راحل و دانش آموزان شهید به ویژه شهدای مظلوم غزه در کنار سربازان گمنام آقا امام زمان (عج). در سنگر مبارزه و جهاد در وزارت اطلاعات و سایر سازمان های اطلاعاتی. با ولیّ خود حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) تا نابودی ستمگران هستی تجدید عهد می کنیم. از مجاهدت در راه خدا قاسم الجبارین غافل نشویم.

انشاءالله درد مظلومان فلسطین و مستضعفان جهان و درد هجرت منجی عالم بشریت پایان خواهد یافت و با عافیت حضرت حجت بن الحسن العسکری (ع) ، کاخ مظلومیت همه مستکبرین جهان فرو می ریزد و وعده الهی فرا می رسد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=119984

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.