افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

امضای وزیر جنگ اسرائیل برای نصرالله

  • کد خبر : 119887
امضای وزیر جنگ اسرائیل برای نصرالله

کد خبر: 11220 ۱۴۰۲/۰۸/۱۴ ۰۱:۴۵:۱۷ وزیر جنگ ارتش رژیم صهیونیستی گفت: حماس ضربات سنگینی از ما خورده و سرانجام به یحیی السنوار (رئیس جنبش حماس در نوار غزه) خواهیم رسید. گفتن فردا | وزیر جنگ ارتش رژیم صهیونیستی گفت: حماس ضربات سنگینی از ما خورده و سرانجام به یحیی السنوار (رئیس جنبش حماس در نوار […]



کد خبر: 11220

۱۴۰۲/۰۸/۱۴ ۰۱:۴۵:۱۷






وزیر جنگ ارتش رژیم صهیونیستی گفت: حماس ضربات سنگینی از ما خورده و سرانجام به یحیی السنوار (رئیس جنبش حماس در نوار غزه) خواهیم رسید.

گفتن فردا | وزیر جنگ ارتش رژیم صهیونیستی گفت: حماس ضربات سنگینی از ما خورده و سرانجام به یحیی السنوار (رئیس جنبش حماس در نوار غزه) خواهیم رسید.

یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شنبه شب تهدید به سرپوش گذاشتن بر شکست این رژیم در جنگ کنونی غزه کرد: ما تصمیمی برای جنگ با حزب الله نداریم، اما اگر نصرالله تکرار کند: اشتباه السنوار، عواقب بدی در انتظار اوست. لبنان خواهد بود.»

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه تاکید کرد: ارتش اسرائیل هرگز اجازه ورود سوخت به غزه را نخواهد داد. وی تصریح کرد: پس از پایان این جنگ، حماس دیگر در غزه وجود نخواهد داشت و ما در این زمینه با آمریکا به توافق رسیده ایم.

گالان همچنین گفت که “ما در تمام زمینه های مربوط به جنگ با وزیر دفاع هماهنگ می کنیم.” حمایت غرب از رژیم صهیونیستی تحت عنوان دفاع از خود عملا چراغ سبز و مجوزی برای تل آویو برای ادامه کشتار وحشیانه کودکان و زنان فلسطینی است.

نگرانی جهانی از فاجعه انسانی و کشتار بی‌رحمانه مردم غزه و درخواست برای توقف ماشین کشتار اسرائیل در حال افزایش است، اما رژیم صهیونیستی بدون توقف به حملات خود ادامه می‌دهد و سخنگوی ارتش این رژیم می‌گوید بحث آتش‌بس در این منطقه مطرح نیست. همه و در واقع همه برنامه ها و نقشه های این رژیم برای جنگ، کشتار و ویرانی بیشتر است.

ادامه بمباران غزه و کشتار زنان و کودکان فلسطینی در حالی برای بیست و نهمین روز متوالی ادامه دارد که کشورهای غربی حامی رژیم صهیونیستی هرگونه قطعنامه آتش بس در شورای امنیت را وتو کرده اند و یا در عوض سعی در توقف کشتار دارند. و بمباران فلسطینی ها به دنبال حمایت بیشتر هستند. آنها اهل تل آویو هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=119887

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.