افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

بسته جدید تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه

  • کد خبر : 119708
بسته جدید تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه

ایرنا: اتحادیه اروپا به زودی دوازدهمین بسته تحریمی را علیه روسیه معرفی خواهد کرد رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا در نشست خبری در کیف گفت: کمیسیون اروپا به زودی دوازدهمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا علیه روسیه را که شامل ممنوعیت جدید واردات و صادرات و همچنین افزایش حداکثر قیمت نفت است، اعلام خواهد کرد. . . […]








ایرنا:

اتحادیه اروپا به زودی دوازدهمین بسته تحریمی را علیه روسیه معرفی خواهد کرد

رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا در نشست خبری در کیف گفت: کمیسیون اروپا به زودی دوازدهمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا علیه روسیه را که شامل ممنوعیت جدید واردات و صادرات و همچنین افزایش حداکثر قیمت نفت است، اعلام خواهد کرد. . .

اطلاعیه مهم وزارت خارجه/گزارش ایران در مورد نقض حقوق بشر توسط ایالات متحده و انگلیس

به گزارش خبرگزاری تاس، اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا نیز در شبکه اجتماعی صادرات، اقداماتی برای تشدید سقف قیمت نفت و برخورد سخت‌گیرانه‌تر در دور نوشت: پیشنهاد ما اعمال تحریم‌ها است.

پایگاه خبری بلومبرگ پیشتر به نقل از منابع گزارش داده بود که انتظار می رود اتحادیه اروپا به عنوان بخشی از دوازدهمین بسته تحریمی علیه روسیه، محدودیت های تجاری به ارزش 5.3 میلیارد دلار را اعمال کند.

منابع به بلومبرگ گفتند، محدودیت های جدید برنامه ریزی شده بر صادرات تجهیزات جوشکاری، مواد شیمیایی و سایر فناوری های نظامی مرتبط خواهد بود. انتظار می رود بیش از 100 نفر و 40 نهاد تجاری در آخرین لیست تحریم های اتحادیه اروپا قرار گیرند.

به گفته بلومبرگ، این اقدامات هنوز در معرض بازنگری است و نیاز به حمایت یکپارچه 27 کشور عضو اتحادیه اروپا دارد.

امروز/شنبه، اورسولا ووندرلین برای ارزیابی پیشرفت اوکراین در تحقق شرایط عضویت در اتحادیه اروپا وارد کیف شد.

از زمان شروع جنگ اوکراین در مارس 1400، ایالات متحده و کشورهای غربی تحریم های گسترده ای را علیه مسکو اعمال کردند و در پاسخ به این اقدام روسیه، میلیاردها دلار سلاح و تجهیزات نظامی به کی یف فرستادند.