افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

13 میلیون توکن “Tara Automatic V2” در بازار به فروش می رسد + جدول قیمت

  • کد خبر : 119666
13 میلیون توکن “Tara Automatic V2” در بازار به فروش می رسد + جدول قیمت

به گزارش اگزتان نیوز؛ افزایش نرخ دلار در آخرین روز هفته گذشته و کاهش آن در روز اول هفته آینده یکی از دلایلی است که فعالان بازار خودرو این سردرگمی را به آن نسبت می دهند و معتقدند نوسانات قیمت دلار موجب شده است. علت بی اعتمادی خریداران به تحول قیمت ها در بازار خودرو، […]

به گزارش اگزتان نیوز؛ افزایش نرخ دلار در آخرین روز هفته گذشته و کاهش آن در روز اول هفته آینده یکی از دلایلی است که فعالان بازار خودرو این سردرگمی را به آن نسبت می دهند و معتقدند نوسانات قیمت دلار موجب شده است. علت بی اعتمادی خریداران به تحول قیمت ها در بازار خودرو، در این شرایط شاهد کاهش معاملات در بازار خودرو هستیم.

فعالان بازار خودرو ادامه ناآرامی ها در این منطقه را دلیل دیگری برای دوری بیشتر خریداران از بازار می دانند، روندی که به افزایش قیمت خودرو دامن زده است.

رصد بازار نشان می دهد که امروز «تارا اتومات وی 2» بیشترین کاهش قیمت را داشته و با افت 13 میلیونی وارد بازار شده است.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت «پژو 207 دنده ای»، «هایما اس 8»، «تارا اتوماتیک V2»، «پژو 206 دنده ای»، «دنا پلاس 6 دنده ای توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک AT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

رصد بازار خودرو نشان می دهد که «تغییر پژو 206» 486 میلیون شات در بازار فروخته شده و نسبت به آخرین روز هفته گذشته 2 میلیون شات افت داشته است. «هایما اس 8 پلاس» نیز امروز افت 5 میلیونی را تجربه کرد و به یک میلیارد و 660 میلیون تن در بازار رسید.

ارزیابی بازار همچنین از افت 13 میلیونی “Tara Automat V2” در بازار فعلی صحبت می کند. این خودرو با قیمت 748 میلیون تومان در بازار عرضه شد و بیشترین افت قیمت را به خود اختصاص داد.

از سوی دیگر ارزیابی ها نشان می دهد خانواده دنا برخلاف بازار فعلی حرکت کرده و 2 میلیون افزایش قیمت داشته اند. با این شرایط، «دنا پلاس 6 دنده ای توربو» به قیمت 744 میلیون تومان و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» نیز 815 میلیون تومان قیمت داشتند. از سوی دیگر بررسی ها نشان می دهد پژو «207 دنده» امروز در بازار 617 میلیون تومان قیمت داشت و یک میلیون افت داشته است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=119666

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.