افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
4

واگذاری 500 متر زمین به منظور ساخت مسکن اقتصادی

  • کد خبر : 119584
واگذاری 500 متر زمین به منظور ساخت مسکن اقتصادی

به گزارش بازار، اقبال شکری با اشاره به تصویب برنامه هفتم توسعه مجلس در خصوص توسعه مقطعی شهرها، اظهار کرد: در تصویب برنامه هفتم، توسعه شهرک ها و شهرهای کوچک، متوسط ​​و مرزی در دستور کار قرار گرفت. مساحتی برای ساخت خانه در نظر گرفته شده است تا طبق قوانین و مقررات عمل کنند. با […]

به گزارش بازار، اقبال شکری با اشاره به تصویب برنامه هفتم توسعه مجلس در خصوص توسعه مقطعی شهرها، اظهار کرد: در تصویب برنامه هفتم، توسعه شهرک ها و شهرهای کوچک، متوسط ​​و مرزی در دستور کار قرار گرفت. مساحتی برای ساخت خانه در نظر گرفته شده است تا طبق قوانین و مقررات عمل کنند. با افزایش جمعیت در مناطق مرزی، امنیت نیز افزایش می یابد.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس با اشاره به حذف شرط 5 سال سکونت برای دریافت زمین در مناطق مرزی با هدف افزایش مهاجرت معکوس، تصریح کرد: این هدف در نظر گرفته شده است. تشویق مردم به مهاجرت و سکونت در روستاها و مناطق مرزی و در برنامه هفتم توسعه گنجانده شده است.

این نماینده مردم در مجلس تصریح کرد: از سوی دیگر در برنامه هفتم توسعه نیز تاکید شده است که برای ساخت مسکن معیشتی زمین در اختیار مردم قرار گیرد تا سایر اعضای خانواده بتوانند این کار را انجام دهند. آی تی. برای کار به شهر دیگری نروید. از این حیث زمینی به متراژ 200 تا 500 متر به مردم داده می شود تا در عین حال که خانه ای با متراژ مناسب ساخته می شود، بقیه زمین برای ایجاد کار و فعالیت اقتصادی استفاده شود، اما در حال حاضر نیز در روستاها فعالیت های اقتصادی بین خانواده ها توزیع شده و خانواده محور است.

عضو کمیسیون عمران مجلس با تایید اینکه زمین واگذار شده به مردم برای ساخت و ساز منازل مطابق با سند کاربری است، گفت: با توجه به اینکه زمین برای ساخت و ساز منازل استفاده می شود، محدودیت های ماده. 9 و 10 قانون افزایش تولید مسکن در خصوص اراضی کشاورزی. پایه یک و دو و سایر رشته های مورد تاکید قانون باید رعایت شود. امیدواریم با این کار از خاک کشورمان بهره ببریم و از تمرکز جمعیت در کلانشهرها بکاهیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=119584

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.