افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

سخنان تند قالیباف علیه آمریکا در 22 آبان

  • کد خبر : 119340
سخنان تند قالیباف علیه آمریکا در 22 آبان

به گزارش سایت خبریحامیان ولایت» محمدباقر قالیباف رئیس شورای اسلامی شهر در مراسم بزرگداشت 22 آبان گفت: بدون شک تاریخ همه ملت ها و اقوام و مذاهب پر فراز و نشیب بوده است و ما هم در ایران اسلامی و نهضت هستیم. اسلامی به امامت حضرت امام (ره) و هفته های خاصی از جمله […]

به گزارش سایت خبریحامیان ولایت»


محمدباقر قالیباف رئیس شورای اسلامی شهر در مراسم بزرگداشت 22 آبان گفت: بدون شک تاریخ همه ملت ها و اقوام و مذاهب پر فراز و نشیب بوده است و ما هم در ایران اسلامی و نهضت هستیم. اسلامی به امامت حضرت امام (ره) و هفته های خاصی از جمله یوم الله 13 آبان داریم.


وی خاطرنشان کرد: حضرت امام در سال 1343 در قم سخنرانی تاریخی داشتند و در آن زمان فرمودند رئیس جمهور آمریکا بداند که منفورترین مردم دنیا در میان مردم ایران هستند و همه مشکلات ما از آنجاست. آمریکا و اسرائیل و اسرائیل هم از آمریکاست و این سخنرانی برای 60 سال قبل است. امام خمینی (ره) در آن زمان تبعید شد و این نشان دهنده نگاه عمیق امام به آمریکا و شناخت عمیق ایشان از آمریکا بود.


سخنگوی شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آمریکا تلاش کرد تا وقایع 7 مرداد 1332 این دردسر و شیطنت را تکرار کند. همه اینها نشان دهنده گستاخی و ظلم آمریکاست. همه بدبختی های امروز جهان ریشه در طبیعت حیوانی دولتمردان آمریکایی دارد و تاریخ آن را از گذشته تا کنون ثابت کرده است.


وی تاکید کرد: مقاومت برای امروز نیست و از ابتدای نهضت مبتنی بر اسلام و اعتقادات اهل بیت(ع) اساس و چارچوب حرکت ملت ایران، امت اسلامی و همه جویندگان بوده است. آزادی در جهان.” آمریکا و متحدانش از جمله اسرائیل و انگلیس همواره به دنبال ظلم و جنایت در کشور ما بوده اند.


مقاومت فردی باهوش، حسابگر و درایت است.


قالیباف ادامه داد: آمریکایی ها همیشه با منافع ملی، پیشرفت و استقلال ما مخالفت کرده اند، کودتا و جنگ ترتیب داده اند و تاریخ گواه است که این اقدامات را انجام دادند و ما قیام کردیم. آنها می خواهند ما را از قدرت بازدارندگی و پیشرفت باز دارند. مقاومت و منافع ملی تعارضی ندارند. استقامت اهل هوش و متانت، اهل تدبیر و شجاع اهل حساب و کتاب است. البته امیدواریم به خدایی که چون در محاسبات ما و دشمن نیست ما را پیروز کند.


گفت: ما تدبیر و محاسبه و شجاعت داریم و امیدمان به خداست. کسانی که امروز طرفدار فلسطین هستند، لزوماً ایدئولوژی آنها شبیه ما نیست، بلکه با ظلم هم مخالفند. مقاومت قطعاً هزینه دارد، اما هزینه تسلیم بسیار بیشتر از مقاومت است. هزینه تسلیم به معنای باج و ربا و پایان راه سازش و ورشکستگی و شکست و پایان راه مقاومت و سربلندی و پیروزی است.


عملیات طوفان الاقصی نقطه عطفی بود و تاریخ را تغییر داد


رئیس شورای اسلامی تصریح کرد: عملیات هجومی الاقصی نمونه عملی مقاومت بود. این عملیات نقطه عطفی بود و تاریخ را تغییر داد. من به صراحت می گویم که امروز همه از نظم نوین جهانی صحبت می کنند و طوفان الاقصی معادلات این نظم جهانی را در سطح جهانی و منطقه ای تغییر داد و اسرائیل و آمریکا هر کاری بکنند به آن باز نمی گردد. جای آن . .


وی ادامه داد: از ابتدای جنگ جهانی اول انگلیسی ها تصمیم گرفتند این جریان و این جرثومه فساد و ناامنی را در فلسطین ایجاد کنند، این مسیر طی شد و در سال 1948 انگلیسی ها این رژیم را در شورای امنیت به رسمیت شناختند و آنها را به رسمیت شناختند. انجام داد. . 75 سال است که به شیطنت‌های خود ادامه می‌دهند و نشان می‌دهند که ارتشی قدرتمند، جامع و کامل هستند و در دکترین نظامی خود نشان دادند که آنقدر به اطلاعات وابسته هستند که همه جا را کنترل می‌کنند. همه چیزهایی که درباره آن صحبت می کردند حول محور امنیت داخلی آنها می چرخید و به قدرت بازدارندگی و گنبد آهنین خود می بالیدند. دیدید که این همه قدرت دروغین با طوفان عملیات الاقصی نابود شد.


امروز همه فهمیدند که رژیم صهیونیستی تار عنکبوت است.


قالیباف تاکید کرد: امروز همه فهمیدند رژیم صهیونیستی خانه عنکبوت است. امروز کودکان و زنان و کودکان با این نوع بمب ها شهید می شوند. آیا این قدرت است؟ این اعمال اوج ذلت و عجز است. رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار باید بدانند که هر اتفاقی بیفتد، این نقطه عطف معادله تغییر نخواهد کرد و به فرموده رهبر انقلاب این شکست هرگز قابل جبران نخواهد بود.


وی گفت: نتانیاهو باید بداند که قربانی این حوادث خواهد شد و در بدبختی و ذلت فرو خواهد رفت و همه شاهد آن خواهیم بود. ما به وضوح معتقدیم که مقصر اصلی همه این جنایات آمریکا جنایتکار است و همه این جنایات با دستور و حمایت آمریکا انجام می شود.


رئیس شورای اسلامی ادامه داد: شیطان و آمریکا که او را می پرستید، شیطنت نکنید و دوباره روی دستگاه محاسباتی خود اشتباه نکنید. گروه های مقاومت یک مسئله حکومتی یا حکومت محور نیستند، بلکه موضوعی مبتنی بر امت اسلامی هستند و مطمئن باشید که این گروه ها طعم تند شکست را به شما جنایتکاران نشان خواهند داد.


قالیباف گفت: فراموش نمی کنیم که 22 آبان سال گذشته رئیس جمهور آمریکا در سفر تبلیغاتی خود به کالیفرنیا گفت ما به دنبال آزادی ایران هستیم و ایران تا چند هفته دیگر آزاد می شود. سیستم محاسباتی آنها آنقدر اشتباه است که برای جمهوری اسلامی روز شماری می کنند و یک سال از آن روز می گذرد و ما در خیابان های تهران و ایران اسلامی هستیم و در اکثر مشکلات امنیتی داخلی و خارجی درگیر هستند. کشورهای بیچاره ای که روی این رژیم کثیف حساب کرده بودند و روی اسب بازنده شرط بندی کرده بودند.


سخنگوی شورای اسلامی گفت: ایران همیشه ملتی آزادی خواه و ارادتمند به اهل بیت و اسلام بوده است. اگر دشمنان با جنگ ترکیبی و رسانه ای با ما در حال جنگ هستند، موضوع هسته ای بهانه است و از قدرت ما می ترسند.


وی تاکید کرد: اسرائیل و بسیاری از کشورهای نزدیک به آمریکا کلاهک هسته ای دارند اما ما به دنبال این مشکلات نیستیم، نیستیم و نخواهیم بود. می خواهند با این بهانه و تحریم جلوی پیشرفت ما را بگیرند. مهم ترین مشکل داخلی ما حل مشکلات اقتصادی است و ایستادگی در برابر این مشکلات بسیار مهم است و باید این را یک مبارزه مقدس بدانیم و خداوند وعده داده است که اگر خالصانه پیشرفت کنیم و سختی ها را تحمل کنیم، از این پس عزت و اجر داشته باشیم. او با کسانی خواهد بود که در راه هستند، خدا و شهدا قدم بردارند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=119340

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.