افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

اپل واچ سری 10 مجهز به ردیابی فشار خون و مانیتورینگ آپنه خواب خواهد بود

  • کد خبر : 119304
اپل واچ سری 10 مجهز به ردیابی فشار خون و مانیتورینگ آپنه خواب خواهد بود

اپل واچ سری 9 تنها چند هفته است که عرضه شده است، اما بلومبرگ در آخرین گزارش خود، افشاگری های جالبی در مورد گذشته خود انجام داد، در مورد ویژگی های جدید ردیابی سلامتی برای نسل بعدی ساعت های هوشمند اپل حدس زد و نگاهی عمیق به آن انداخت. خط دستگاه های پوشیدنی: […]


اپل واچ سری 9 تنها چند هفته است که عرضه شده است، اما بلومبرگ در آخرین گزارش خود، افشاگری های جالبی در مورد گذشته خود انجام داد، در مورد ویژگی های جدید ردیابی سلامتی برای نسل بعدی ساعت های هوشمند اپل حدس زد و نگاهی عمیق به آن انداخت. خط دستگاه های پوشیدنی: اسمارت اپل پرداخت کرده است. اپل واچ سری 10 به سیستم ردیابی فشار خون و مانیتورینگ آپنه خواب مجهز شده است تا ویژگی های سلامت محور جامع تری را برای کاربران خود به ارمغان بیاورد. با دی جی همراه باشید.

اپل همچنین امیدوار است در ساعت‌های هوشمند آینده‌اش نظارت غیرتهاجمی قند خون ارائه کند که برای پیش دیابت و تشخیص زودهنگام این بیماری مفید خواهد بود. این سیستم به عنوان یک ابزار تایید شده پزشکی در نظر گرفته نشده است، بلکه بیشتر بر روی نمایش روند قند خون کاربران و صدور هشدار در صورت ورود آنها به یک وضعیت پیش دیابت متمرکز است. طبق گزارش‌ها، اپل علاقه‌ای به مراقبت‌های پزشکی پس از بیماری برای افراد مبتلا به دیابت ندارد، همانطور که یک کارشناس شرکت نشان داده است.

رویکرد اپل مبتنی بر طیف‌سنجی جذب مادون قرمز موج کوتاه است که نور را از طریق پوست کاربر بین رگ‌های خونی و سلول‌ها تابش می‌کند و سپس نور منعکس شده را برای محاسبه میزان گلوکز در جریان خون تجزیه و تحلیل می‌کند.

گزارش جدیدی از بلومبرگ همچنین گذشته این سری و روزهای اولیه توسعه اپل واچ را در پایان دوره مدیریت استیو جابز به عنوان مدیرعامل روشن می کند. گزارش شده است که جابز به چندین مدیر سطح بالا موظف شد تا کار بر روی یک دستگاه سنجش قند خون غیرتهاجمی را آغاز کنند. سپس اپل استارت آپی به نام Avolonte Health ایجاد کرد که روی سیستم نظارت بر قند خون اپل واچ سری 1 کار می کرد، اگرچه همه ما می دانیم که راه اندازی کاملاً جواب نداد.

دفتر مرکزی Avolonte در یک ساختمان کوچک دو طبقه در پالو آلتو، کالیفرنیا، تنها 15 دقیقه با دفتر مرکزی اپل قرار داشت و ترکیبی از مهندسان، مشاوران سلامت، کارشناسان دستگاه های پزشکی و دانشمندان خواب را استخدام می کرد. اپل همچنین ایده سازگاری اپل واچ و اپل هلث با دستگاه‌های اندرویدی را علی‌رغم برخی برنامه‌های اولیه کنار گذاشت، زیرا اپل واچ محرک فروش آیفون است و این شرکت نمی‌خواست این پتانسیل را برای افزایش فروش آیفون از دست بدهد. آیفون.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=119304

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.