افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

هشدار سازمان ملل درباره عواقب ادامه جنگ در غزه: بیماری و گرسنگی در حال گسترش است.

  • کد خبر : 119107
هشدار سازمان ملل درباره عواقب ادامه جنگ در غزه: بیماری و گرسنگی در حال گسترش است.

مهر : سازمان های وابسته به سازمان ملل خواستار پایان جنگ در نوار غزه شدند. سازمان های ملل متحد در بیانیه ای مشترک از وضعیت انسانی غزه انتقاد کرده و خواستار پایان جنگ در این نوار شدند. در این بیانیه آمده است: بیش از نیمی از ساکنان غزه در شرایط سخت و ناگوار در مراکز […]








مهر :

سازمان های وابسته به سازمان ملل خواستار پایان جنگ در نوار غزه شدند.

سازمان های ملل متحد در بیانیه ای مشترک از وضعیت انسانی غزه انتقاد کرده و خواستار پایان جنگ در این نوار شدند.

در این بیانیه آمده است: بیش از نیمی از ساکنان غزه در شرایط سخت و ناگوار در مراکز اقامتی آنروا بدون دسترسی به آب و غذای کافی اسکان داده شدند. بر اساس بیانیه فوق، بمباران اسرائیل خدمات بهداشتی را برای مادران و نوزادان متوقف کرده است.

امضاکنندگان این بیانیه نیز در پایان گفتند: کمبود آب و غذا در غزه باعث گرسنگی و سوء تغذیه و شیوع بیماری های واگیردار شده است. برای کاهش رنج و رنج ساکنان این منطقه، نیاز فوری به اعلام آتش بس انسانی فوری در غزه احساس می شود.

حملات رژیم صهیونیستی به غزه ادامه دارد. این حملات عمدتاً شامل حمله توپخانه ای ارتش اسرائیل به مناطق شرقی خان یونس در جنوب نوار غزه، گلوله باران سواحل استان مرکزی غزه توسط کشتی های جنگی اسرائیل و حمله توپخانه ای سنگین به شهر شیخ زاید در شمال است. . از نوار غزه، حمله توپخانه ای به اطراف میدان التالم و دانشگاه آزاد قدس و محوطه مسجد جامع زید و خیابان المنشیه در غرب غزه.