افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

کنایه علم الهادی به مهدی بازرگان از سکوی نماز جمعه/ آمریکا نجس ترین جای دنیاست/ مدرنیسم ریشه یهودی دارد.

  • کد خبر : 118629
کنایه علم الهادی به مهدی بازرگان از سکوی نماز جمعه/ آمریکا نجس ترین جای دنیاست/ مدرنیسم ریشه یهودی دارد.

احمد علم‌هادی ظهر امروز 21 آبان ماه در خطبه‌های عبادی – سیاسی نماز جمعه مشهد با اشاره به وقایع تاریخی 22 آبان اظهار داشت: در 22 آبان ماه سال جاری جنایات «آمریکا است. بسیار برجسته تر از جنایات آن در گذشته». وی افزود: ما باید در همه مسائل سیاسی ملی و بین المللی همواره با […]

احمد علم‌هادی ظهر امروز 21 آبان ماه در خطبه‌های عبادی – سیاسی نماز جمعه مشهد با اشاره به وقایع تاریخی 22 آبان اظهار داشت: در 22 آبان ماه سال جاری جنایات «آمریکا است. بسیار برجسته تر از جنایات آن در گذشته».

وی افزود: ما باید در همه مسائل سیاسی ملی و بین المللی همواره با شرع و دیدگاه اسلام موضع گیری کنیم و به سلیقه شخصی خود اظهار نظر و عمل نکنیم زیرا تابع آموزه های دین هستیم. بر اساس آیه 64 سوره مائده قوم یهود معتقدند که دستان خداوند بسته است و قدرت کنترل جهان و طبیعت را ندارد. در نتیجه یهودیان استراتژی ها و برنامه های خود را بر اساس این باور تنظیم می کنند.

حمایت از سید حسن نصرالله در سکوی نماز جمعه/حشد الشعبی شعله های خشم خداوند برای نابودی اسرائیل است.

نماینده فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه تجددگرایی ریشه یهودی دارد، اظهار داشت: یکی از اصول مدرنیسم عقل گرایی است که می گوید مردم فقط باید به خواسته های نفسانی خود توجه کنند. وقتی مردم فکر می کنند که خدا بی فایده است، فقط به شهوات و خواسته های خود فکر می کنند و دست به هر جنایتی می زنند. خدا می گوید اینها از انسانیت افتاده اند.

علم الهادی با بیان اینکه برخلاف تفکر یهودی می گوییم فقط خدا ما را بس است، ادامه داد: صهیونیست ها فکر می کنند هر کاری می خواهند بکنند. همین منطق صهیونیستی بر آمریکا حاکم است و همه استراتژی های آمریکا بر اساس آن تنظیم می شود. در واقع این صهیونیست ها هستند که استکبار و دنیا طلبی آمریکایی ها را شکل می دهند.

وی گفت: آمریکا در 22 آبان 43 امام را به ترکیه تبعید کرد چون فکر می کرد خدا بی فایده است و با برکناری امام از کشور شعله های انقلاب خاموش می شود اما معلوم شد خداوند قادر مطلق است. زیرا پس از تبعید امام نیز عشق مردم به ایشان هر روز بر روحیه انقلابی و ایثارگری در بین مردم می افزود.

امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: آمریکا در 22 آبان به 57 دانش آموز با مسلسل حمله کرد و آنها را کشت. بچه کشی راه آمریکاست و اسراییل آن را دنبال می کند. حتی امروز هم کشتن کودکان در غزه کار آمریکاست. در 13 آبان سال 58 خداوند قادر مطلق است. دانشجویان ما لانه جاسوسی آمریکا را کشف کردند و به تعبیر امام این اولین سیلی آمریکا بود.

علم الهادی افزود: آن روز همه می گفتند که معلوم نیست آمریکا با ایران چه خواهد کرد و افرادی که به عنوان دولت موقت روی کار بودند اما اندیشه انقلابی نداشتند آنقدر ترسیدند که فرار کردند و کار را رها کردند. شانه های امام اما امام فریاد می زد که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، چون امام خدا را داشت. امروز 44 سال گذشت و آمریکا تحقیرتر و ذلیل‌تر شد و ما قوی‌تر شدیم و تجربه این سال‌ها به ما نشان داد که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی با تاکید بر اینکه امروز هر کاری که آمریکا انجام می دهد، ضربه زدن به خود نیست، گفت: کشتار غزه عواقب ناگواری در درجه اول برای آمریکا و سپس برای اسرائیل دارد. جمعیت عرب فلسطین 40000 بیشتر از جمعیت یهودی اسرائیل است. امروز مسئله فلسطین فقط غزه نیست و این جنایات در غزه خشم همه فلسطینی ها را برمی انگیزد و خشم مردمی که 40 هزار نفر جمعیتشان از اسرائیلی ها بیشتر است، آمریکا و اسرائیل را نابود خواهد کرد.

امام جمعه مشهد با تاکید بر اینکه جنایات غزه باعث تقویت وحدت بین مسلمانان نیز می شود، گفت: این حرکت های ضدصهیونیستی که اکنون در بین مردم کشورهای اسلامی دیده می شود به دولت ها نیز سرایت می کند و اگر حکومت های اسلامی هماهنگ نباشند. با ملت خود از مردم شکست خواهند خورد. کاری که مردم یمن کردند. غرب از زمان جنگ جهانی دوم نگران اتحاد مسلمانان بود و اکنون این موضوع در حال تبدیل شدن به واقعیت است.

علم الهادی با بیان اینکه عادی سازی روابط با اسرائیل دیگر مشکل هیچ دولت اسلامی نیست، افزود: امروز هیچ دولت اسلامی جرأت عادی سازی روابط با اسرائیل را ندارد در حالی که رژیم صهیونیستی مرتکب این جنایات می شود و جنایاتی که تاکنون مرتکب شده است عادی شده است. آنها از روابط خود با اسرائیل پشیمان هستند، اما نمی دانند چه کنند و چگونه به آن مسیر بازگردند.

وی با بیان اینکه اکنون حقانیت مقاومت ثابت شده است، افزود: استکبار تاکنون تلاش می کرد مقاومت را یک گروه تروریستی نشان دهد، اما امروز همه دنیا متوجه شده اند که نهضت مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی و رهبری ایشان از ایران. رهبر یک حرکت عادلانه است. قلب و ذهن مردم جهان را در برابر جنایات اسرائیل تسخیر کرده است.

عضو شورای خبرگان رهبری ادامه داد: همچنین امروز آمریکا مورد منفور جهانیان قرار گرفته است و هیچکس با چشم شجاع به آن نگاه نمی کند. آمریکا که مدینه فاضله همه مردم ستمدیده جهان بود و از اقصی نقاط جهان برای رسیدن به آن تلاش می کردند، اکنون به عنوان بدبخت ترین و ناپاک ترین مکان جهان در اذهان مردم جای گرفته است، زیرا همه جنایات در غزه توسط آمریکا هدایت می شود و آبروی این کشور در دنیا رفته است.

علم الهادی تاکید کرد: اینها نشان می دهد که خداوند قادر مطلق است. خداوند در پایان آیه 64 سوره مائده نیز می فرماید که یهودیان به دنبال افزایش کفر خود هستند، اما ما بین آنها دشمنی ایجاد می کنیم تا یکدیگر را نابود کنند.

219218

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=118629

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.