افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
4

توضیح شبکه یک از اظهارات پدر شهید عجمیان در برنامه صبحگاهی – ادامه خبر خبرگزاری ایران و جهان

  • کد خبر : 118555
توضیح شبکه یک از اظهارات پدر شهید عجمیان در برنامه صبحگاهی – ادامه خبر خبرگزاری ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سیما، شبکه یک سیما با ارائه توضیحاتی درباره اظهارات پدر بزرگوار شهید عجمیان در برنامه «فردا». خوب ایران که در نهایت منجر به انصراف وی از مطالعه شد، اعلام کرد که در اولین فرصت آخرین وضعیت پرونده را پیگیری و مخابره خواهد کرد. قضایی مقامات ذیصلاح […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سیما، شبکه یک سیما با ارائه توضیحاتی درباره اظهارات پدر بزرگوار شهید عجمیان در برنامه «فردا». خوب ایران که در نهایت منجر به انصراف وی از مطالعه شد، اعلام کرد که در اولین فرصت آخرین وضعیت پرونده را پیگیری و مخابره خواهد کرد. قضایی مقامات ذیصلاح به قاتلان شهیدان روح الله عجمیان و آرمان علیوردی رسیدگی خواهند کرد.

در توضیح روابط عمومی شبکه یک سیما در این باربیا:

شبکه یک سیما در آستانه سالگرد شهادت شهید والامقام روح الله عجمیان بر خود لازم دید از پدر این شهید عزیز برای حضور در برنامه پرمخاطب «صبح» درخواست کند. خوب ایران» در بخش پایانی گفت و گو از پدر بزرگوار شهید دعوت می کند، با تاکید بر تلاش قوه قضائیه برای رسیدگی به پرونده قاتلان شهدا و نام بردن از فردی که در برنامه حضور نداشته است، مداخله کند. روند تحقیقات برای تخفیف مجازات و در نهایت آزادی بازداشت شدگان در پرونده شهادت شهید عجمیان و شهید آرمان علیوردی به آنها منتسب شد.

مجری برنامه در انجام وظیفه تخصصی خود با تجدید احترام به خانواده های معظم شهدا و مهمانان محترم برنامه سعی در مدیریت فضای گفتگو داشت و در عین حال سخنان خود را مبنی بر تلاش نهادها تایید کرد. . قضاییدر مورد لزوم تحقق و اجرای عدالت در باره قاتلان شهدای سرافراز امنیت. تقلا که باعث شد مهمان برنامه را ترک کند.

ضمن ادای احترام به خانواده های معظم شهدا از جمله شهدای عزیز امنیت، پیگیری و انتشار آخرین وضعیت پرونده را در اسرع وقت ضروری می دانیم. قضایی قاتلان شهید روح الله عجمیان و آرمان علیوردی از طریق مسئولان مربوطه اقدام کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=118555

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.