افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

تل آویو به هدف خود برای حذف حماس ناکام است – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 118348
تل آویو به هدف خود برای حذف حماس ناکام است – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فلسطین، «کریس مورفی» سناتور مشهور آمریکایی در واکنش به حوادث روز و ضد انسان وی در غزه گفت: «دوستان اسرائیلی باید بدانند که روشی که در پیش گرفته‌اند در سطح غیرقابل قبولی به غیرنظامیان آسیب وارد کرده است». به گفته کریس مورفی، “به نظر می […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فلسطین، «کریس مورفی» سناتور مشهور آمریکایی در واکنش به حوادث روز و ضد انسان وی در غزه گفت: «دوستان اسرائیلی باید بدانند که روشی که در پیش گرفته‌اند در سطح غیرقابل قبولی به غیرنظامیان آسیب وارد کرده است».

به گفته کریس مورفی، “به نظر می رسد اسرائیلی ها نمی توانند به هدف خود برای پایان دادن به حماس برسند.”

این سناتور آمریکایی نیز اهل همیشه آویو می خواست در مسیری که رفته بود تجدید نظر کند.

همچنین خبرگزاری. که در بی‌سی‌سی گزارش داد که مقامات غربی نگران هستند که جنگ طولانی‌مدت اسرائیل علیه غزه خطر تشدید تنش‌ها در منطقه را افزایش دهد و دولت‌های عربی را به دشمن تبدیل کند.

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه همچنین در گفت و گو با الجزیره اعلام کرد که رژیم غاصب صهیونیستی تنها در روز پنجشنبه بیش از 15 قتل و جنایت علیه غیرنظامیان در غزه مرتکب شد و ده ها شهید و مجروح زیر آوار برجای گذاشت.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین، اشغالگران اسرائیلی عمدا به مناطق نزدیک بیمارستان ها حمله می کنند.

همزمان روزنامه عبری زبان یدیوت آهرونوت وی در گزارشی اعلام کرد که توپخانه رژیم صهیونیستی بیش از 8 هزار گلوله توپ به سمت نوار غزه شلیک کرده است.

همزمان، هواپیماهای اسرائیلی حملات گسترده ای را به شهر خان یونس در جنوب نوار غزه انجام دادند.

خبرنگار الجزیره همچنین اعلام کرد که هواپیماهای اسرائیلی ده ها موشک در منطقه دارند همیشه هوا غزه را در غرب هدف قرار دادند.

از سوی دیگر، منابع عبری زبان اعلام کردند که زنگ خطر دوباره در داخل به صدا درآمد اشدود زنگ زده است.

علاوه بر این، حملات اسرائیل به اردوگاه ها جبالیا در شمال نوار غزه و آلبریج در نوار مرکزی غزه از نو از سر گرفته شده است.

«ابو عبیده» سخنگوی گردان ها قسام وی دقایقی پیش در سخنانی تاکید کرد: نیروهای فلسطینی به نبرد خود برای جلوگیری از پیشروی نظامیان صهیونیست در چند محور ادامه می دهند.

وی در ادامه افزود: نیروهای ما موفق شدند یک گردان تانک دشمن را منهدم کرده و تعداد زیادی از عناصر دشمن را به هلاکت برسانند. ما موفق شدیم از پشت خطوط دشمن به آنها برسیم و از زمین صفر به عناصر دشمن حمله کنیم.

ابوعبیده تصریح کرد: ظهر امروز در محور شمال غربی شهر غزه ضد حمله انجام دادیم و حداقل 6 دستگاه تانک و یک خودروی ترابری نیروهای رژیم صهیونیستی را منهدم کردیم.

سخنگوی گردان قسام وی افزود: 27 روز از آغاز عملیات تهاجمی الاقصی می گذرد، نیروهای فلسطینی همچنان در محورهای مختلف حضور دارند. کابینه رژیم صهیونیستی درباره تعداد سربازان کشته شده در غزه دروغ می گوید.

وی افزود: شهادت هزاران تن از فرزندان ملت فلسطین دردناک است و تلاش ما را افزایش می دهد تا دشمن تاوان این کشتار را بپردازد.

ابوعبیده تاکید کرد: ناو هواپیمابر ارتش رژیم صهیونیستی موسوم به تایگر در اولین آزمایش خود در غزه منهدم شد. همانطور که در گذشته اتفاق افتاد، غزه را به لعنتی برای صهیونیست ها تبدیل خواهیم کرد. صهیونیست ها مدعی شدند که حمل ببر قوی ترین تجهیزات نظامی جهان است اما با خمپاره های ما منهدم شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=118348

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.