افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما شکست سپاهان مقابل الاتحاد را اعلام کرد/ همه تخلفات ماسک طلایی از نگاه کنفدراسیون فوتبال آسیا

  • کد خبر : 118059
کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما شکست سپاهان مقابل الاتحاد را اعلام کرد/ همه تخلفات ماسک طلایی از نگاه کنفدراسیون فوتبال آسیا

اخبار را چاپ کنید کمیته اخلاق و انضباط کنفدراسیون فوتبال آسیا رسماً تیم فوتبال سپاهان ایران را بازنده دیدار 19 مهرماه مقابل عربستان اعلام کرد. کنفدراسیون فوتبال آسیا موارد مخالف را در زمره تخلفات باشگاه سپاهان قرار داد و گفت: نمایش و اصرار بر نمایش مجسمه یک فرد نظامی یا سیاسی در اطراف ورزشگاه و […]

print_imageاخبار را چاپ کنید

کمیته اخلاق و انضباط کنفدراسیون فوتبال آسیا رسماً تیم فوتبال سپاهان ایران را بازنده دیدار 19 مهرماه مقابل عربستان اعلام کرد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا موارد مخالف را در زمره تخلفات باشگاه سپاهان قرار داد و گفت: نمایش و اصرار بر نمایش مجسمه یک فرد نظامی یا سیاسی در اطراف ورزشگاه و بنرهای مذهبی، نظامی یا سیاسی در ورزشگاه؛ ایجاد فضای امنیتی ناامن و ناپایدار در ورزشگاه. ورزشگاه که باعث لغو مسابقه شد؛ بی طرف نبودن از نظر سیاسی که به اعتبار AFC، لیگ قهرمانان آسیا و AFC لطمه می زند؛ اقداماتی که افکار عمومی را برانگیخت.

سپاهان نیز در شرایط پیش از بازی نکات ایمنی و احتیاط های لازم را رعایت نکرد. این باشگاه نه امنیت داوران، بازیکنان و مسئولان تیم میهمان را تامین کرد و نه نظم و قانون را در ورزشگاه نقش جهان رعایت کرد.

باشگاه سپاهان علاوه بر شکست 3 بر صفر باید تا 30 روز پس از اعلام این تصمیم، 200 هزار دلار نیز بپردازد. همچنین باشگاه سپاهان از بازی با الاتحاد هیچ درآمدی دریافت نخواهد کرد و در صورت دریافت درآمد، باشگاه سپاهان باید آن را برگرداند.

سپاهانی ها همچنین از میزبانی در سه بازی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه نقش جهان اصفهان محروم شدند و سومین بازی نیز به مدت سه سال به تعویق افتاد. همچنین برای مسابقات آتی که زیر نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می شود، تندیس (تندیس شهید قاسم سلیمانی) و بنرهای مربوطه از ورزشگاه نقش جهان حذف شود. هر گونه تکرار تخلف مجازات شدیدتری را در پی خواهد داشت.

در حالی که قرار بود 19 مهرماه امسال تیم های سپاهان از ایران و اتحاد عربستان در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر بروند، عربستانی ها در میدان حاضر نشدند. . . پس از این اتفاق کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که لغو این بازی با نظر ناظر این نهاد صورت گرفته است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=118059

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.