افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
7

Balance یک برنامه زمان‌سنج مک است که از شما می‌خواهد ساعت‌های خود را به صورت دستی تنظیم کنید

  • کد خبر : 11803
Balance یک برنامه زمان‌سنج مک است که از شما می‌خواهد ساعت‌های خود را به صورت دستی تنظیم کنید

برنامه‌های ردیابی زمان زیادی برای Mac وجود دارد که به‌طور خودکار ساعت‌هایی را که برای ورود به سیستم سپری کرده‌اید ثبت می‌کنند. برخی حتی داده های گرانول را ارائه می دهند و به شما می گویند که چقدر زمان صرف یک برنامه خاص کرده اید. یک برنامه جدید به نام تعادل رویکردی کمی متفاوت برای […]


برنامه‌های ردیابی زمان زیادی برای Mac وجود دارد که به‌طور خودکار ساعت‌هایی را که برای ورود به سیستم سپری کرده‌اید ثبت می‌کنند. برخی حتی داده های گرانول را ارائه می دهند و به شما می گویند که چقدر زمان صرف یک برنامه خاص کرده اید. یک برنامه جدید به نام تعادل رویکردی کمی متفاوت برای زمان‌سنجی در پیش گرفته است و به کاربران این امکان را می‌دهد تا زمانی را که در مقابل نمایشگر سپری می‌کنند، به‌صورت دستی به داخل و خارج کنند.

Balance امیدوار است به کاربران کمک کند تا مجموعه ای از عادات کاری سالم را به جای دریافت داده های دقیق در مورد بهره وری خود بسازند. مدت زمان زیادی به شما نمی گوید که Slack، Microsoft Teams، Chrome یا هر برنامه دیگری را روی دستگاه خود باز کرده اید، اما بینش کلی در مورد استفاده کلی شما از سیستم و زمان صرف شده در جلسات مختلف در یک هفته ارائه می دهد.

برای اینکه این سیستم کار کند، اگر دستگاه شما بیش از پنج دقیقه روشن بوده باشد اما شما وارد آن نشده اید، Balance به شما یادآوری می کند. Clock out نیز ساده است، فقط مک خود را قفل کنید. متأسفانه، اگر سیستم شما به حالت Sleep برود، Balance یک Clock-out را ثبت نمی کند.

اعتبار تصویر: تعادل

از آنجایی که هیچ ردیابی خودکار وجود ندارد، برنامه نمی‌تواند بفهمد که آیا استراحت کرده‌اید یا نه حتی وقتی از رایانه دور می‌شوید. بنابراین به شما یادآوری می کند که بعد از 60 دقیقه استراحت کنید. شما می توانید به راحتی چنین تنظیماتی را مطابق با راحتی خود تنظیم کنید.

تعادل همچنین یک تایمر Pomodoro (25 دقیقه روشن و 5 دقیقه خاموش) از طریق منوی حالت فوکوس به شما ارائه می دهد. این برنامه در نوار منوی مک شما زندگی می کند، بنابراین می توانید به سرعت به همه گزینه ها دسترسی داشته باشید. به طور پیش‌فرض زمان فعال جلسه جاری را نشان می‌دهد، اما می‌توانید آن را به کل مدت زمان جلسه شامل وقفه یا زمان از آخرین وقفه تغییر دهید.

اعتبار تصویر: تعادل

الکساندر سندبرگ، توسعه‌دهنده Balance، می‌گوید که این برنامه را ساخته است زیرا او می‌خواهد یک زمان‌سنج که تعادل بین کار و زندگی را درک کند. او در مصاحبه ای به TechCrunch گفت که از خانه کار می کرد، او اغلب جلوی سیستم خود می نشست و از ساعات کاری گذشته می گذشت، و آن زمان بود که به فکر ایجاد تعادل افتاد.

“من یک سیستم ساعت دستی را برای تعادل انتخاب کردم زیرا معتقدم که به ایجاد “آیین” برای ورود و خروج از محل کار کمک می کند. مخصوصاً هنگام کار از خانه، داشتن چیزی که به شما کمک می کند زمان کار و زمان غیر کاری را متمایز کنید بسیار مهم است. به عنوان مثال، من درباره افرادی شنیده ام که در ابتدا و در پایان روزهای کاری برای یک پیاده روی کوتاه به «دفتر» و بازگشت به آن می روند، حتی اگر دفترشان در خانه باشد. او در ایمیلی به TechCrunch گفت: این به ذهن و بدن کمک می کند تا بین زندگی و کار تفاوت قائل شود.

در حالی که تعادل برای ایجاد عادت ساعت کردن به داخل و خارج خوب است، اما عادت کردن به آن کمی زمان می برد. ممکن است جلسات زیادی داشته باشید که فراموش کنید شروع یا پایان دهید. بنابراین می توانید در هر دو طرف با مثبت کاذب مواجه شوید.

موجودی به صورت رایگان برای همه در دسترس است و نسخه Pro با قیمت 2.49 دلار در ماه (یا 24.99 دلار در سال) به عنوان قیمت مقدماتی در دسترس است. مشتریان پرداختی ویژگی‌هایی مانند سابقه جلسه با داده‌های روند دریافت خواهند کرد. Balance همچنین به کاربران این امکان را می دهد که اگر می خواهند استفاده از برنامه را متوقف کنند یا فقط می خواهند داده های خود را به روش دیگری تجزیه و تحلیل کنند، گزارش های خود را صادر کنند.

سندبرگ گفت که در حال ساخت ویژگی‌های حرفه‌ای بیشتر مانند مروری بر تاریخچه جلسه بهتر با ماه و سال است. دسته بندی و برچسب گذاری جلسات؛ و مسدود کردن برنامه و وب سایت برای کمک به تمرکز بیشتر کاربران.

Balance یک برنامه زمان‌سنج مک است که از شما می‌خواهد ساعت‌های خود را به صورت دستی توسط ایوان مهتا که در ابتدا در TechCrunch منتشر شده بود، محاسبه کنید.



منبع

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=11803

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.