افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

هواشناسی اصفهان هشدار نارنجی داد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 117816
هواشناسی اصفهان هشدار نارنجی داد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، اخطار نارنجی هواشناسی زمانی صادر می شود که وقوع پدیده جوی اثرات منفی و ایجاد خسارت احتمالی داشته باشد. هشدار نارنجی برای آماده سازی دستگاه های مسئول برای مواجهه با یک پدیده ضرر – زیان صادر شود. بر این اساس اداره کل هواشناسی استان اصفهان ساعتی پیش اعلام کرد که از […]

به گزارش خبرنگار مهر، اخطار نارنجی هواشناسی زمانی صادر می شود که وقوع پدیده جوی اثرات منفی و ایجاد خسارت احتمالی داشته باشد. هشدار نارنجی برای آماده سازی دستگاه های مسئول برای مواجهه با یک پدیده ضرر – زیان صادر شود.

بر این اساس اداره کل هواشناسی استان اصفهان ساعتی پیش اعلام کرد که از بعدازظهر امروز پنجشنبه تا شب فردا جمعه 21 آبان ماه فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری همرفتی در استان متوقف می شود.

اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان اصفهان حاکی از آن است که در این مدت بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت و کاهش دید در این مدت در مناطقی از جمله شهر اصفهان پیش بینی می شود. پسر بچه و میان دشت، چادگان، خمینی شهر، خوانسار، گریه کردن (صاحبان) کشاورزان، متن، شوکه شدن (دولت آباد)، لنجان، شهرضا، صنعتی اصفهان، فرودگاه اصفهان، فریدونشهرفلورجان، کبوتر آباد، کهپایه، گلپایگان، لنجان (زرین شهر)، مبارکه، مورچه تو خوردیشاهین شهر و میمه، نایین، نجف آباد، نطنز و… نسخه فرا گرفتن

از این رو اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان اصفهان فعالیت سامانه ناپایدار بارشی را در 24 ساعت آینده تشدید می کند. شک کردم، آب گرفتگی جاده های عمومی محلی، شکل. گرفتن جریانات آب، طغیان مسیل ها و رودخانه ها، طغیان فصلی رودخانه ها، رعد و برق، وزش باد شدید موقتی و لازم است در این مدت با پرهیز از تردد به خصوص در جاده های کوهستانی، توقف کرده و در حاشیه و بستر رودخانه ها و مسیل ها استراحت کنید. و از فعالیت های کوهنوردی خودداری کنید و در سفرهای خارج از شهر مراقب باشید.

در هشدار نارنجی رنگ اداره کل هواشناسی اصفهان نیز بر لزوم جابجایی عشایر، آماده سازی دستگاه های اجرایی و امدادی، پاکسازی پل ها، لایروبی کانال ها و آبراه ها و محدودیت فعالیت های کشاورزی تاکید شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=117816

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.