افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

پروژه ساخت از کیلومتر 16 تا 22 بزرگراه جلفا – مرند در حال پیشرفت مطلوب است

  • کد خبر : 117801
پروژه ساخت از کیلومتر 16 تا 22 بزرگراه جلفا – مرند در حال پیشرفت مطلوب است

به گزارش خبرنگار بازار، جبارعلی زکری بعدازظهر پنجشنبه در سفر به منطقه آزاد تجاری ارس از آخرین وضعیت پروژه احداث باند دوم جلفا مرند بازدید کرد. وی با اشاره به فعال شدن مجدد پروژه و تسریع روند پیشرفت آن در سال گذشته، بیان کرد: این پروژه از اولویت های استان بوده و خوشبختانه مورد توجه […]

به گزارش خبرنگار بازار، جبارعلی زکری بعدازظهر پنجشنبه در سفر به منطقه آزاد تجاری ارس از آخرین وضعیت پروژه احداث باند دوم جلفا مرند بازدید کرد.

وی با اشاره به فعال شدن مجدد پروژه و تسریع روند پیشرفت آن در سال گذشته، بیان کرد: این پروژه از اولویت های استان بوده و خوشبختانه مورد توجه سازمان منطقه آزاد ارس قرار گرفته است.

مجید کیانی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان نیز در این بازدید اظهار داشت: برای پیشبرد 6 کیلومتر باقی مانده مشکل مالی وجود ندارد و تکمیل جاده اولویت اول سازمان در حوزه است. ساخت، لذا منابع مالی لازم به موقع پرداخت خواهد شد.

وی بیان کرد: عملیات عمرانی در سال جاری با اقتضای شرایط جوی ادامه دارد و تا تابستان سال آینده این پروژه به بهره برداری می رسد.

من باید بگویم؛ بر اساس تفاهم نامه سازمان منطقه آزاد ارس و وزارت راه و شهرسازی، احداث 34 کیلومتر از باند دوم بزرگراه جلفا – مرند از خروجی منطقه تا هرزندات به عهده این سازمان است. که 28 کیلومتر تکمیل شده و تردد اشباع شده و تنها 6 کیلومتر باقی مانده است.

در ماه های اخیر 6 کیلومتر از بزرگراه مرند – جلفا بین کیلومتر 28 تا 34 با هزینه سازمان منطقه آزاد تجاری ارس به بهره برداری رسید که تاثیر بسزایی در کاهش تصادفات رانندگی داشت. پیش بینی می شود با تکمیل 6 کیلومتر باقی مانده تصادفات جاده ای به حداقل برسد و تردد وسایل نقلیه تسهیل شود.

با تکمیل 6 کیلومتر باقی مانده، تعهدات سازمان منطقه آزاد ارس در خصوص بزرگراه جلفا – مرند محقق می شود و تنها 7 کیلومتر از این جاده باقی می ماند که تکمیل آن جزو تعهدات وزارت راه است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=117801

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.